ΓΔ: 871.34 1.44% Τζίρος: 66.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη της Παπουτσάνης στη φετινή Xenia

Η εταιρεία παρουσίασε τη νέα premium σειρά ξενοδοχειακών καλλυντικών, με συστατικά φυσικής προέλευσης, υπό το νέο σήμα OLIVIA THINKS.

Οι επαγγελματίες της φιλοξενίας που συμμετείχαν στην έκθεση Xenia 2019 είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν πρώτοι τη νέα premium σειρά ξενοδοχειακών καλλυντικών της Παπουτσάνης, με συστατικά φυσικής προέλευσης, υπό το νέο σήμα OLIVIA THINKS. Παράλληλα, η εταιρία παρουσίασε τον ανανεωμένο σχεδιασμό της επιτυχημένης σειράς OLIVIA, η οποία έχει ως βάση τα οργανικά εκχυλίσματα φύλλων ελιάς, οργανικού ελαιόλαδου, καρπού και κουκουτσιού ελιάς.

Η εταιρία, η οποία κατέχει μια από τις κορυφαίες θέσεις στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων (hotel amenities) και διατηρεί συνεργασίες με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, κάνει στροφή σε vegan φόρμουλες και συσκευασίες από ανακυκλωμένα υλικά (PCR) φιλικές προς το περιβάλλον, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις και πρακτικές.

Η νέα σειρά OLIVIA THINKS είναι μία σύγχρονα κλασική σειρά, η οποία βασίζεται αποκλειστικά σε συστατικά φυσικής προέλευσης και φέρει πιστοποίηση vegan. Η απαλή σύνθεση των προϊόντων της σειράς, καθώς και τα φρέσκα, καθαρά αρώματά τους που αντλούν έμπνευση από τη φύση, προσφέρουν μία μοναδική αίσθηση αναζωογόνησης και ανανέωσης. Η σειρά OLIVIA THINKS διαθέτει σαμπουάν, αφρόλουτρο, μαλακτική κρέμα και ενυδατική λοσιόν σώματος σε συσκευασίες 70ml και dispenser 400ml, καθώς και σαπούνι 40gr με πιστοποίηση RSPO και χάρτινη συσκευασία με πιστοποίηση FSC. Οι συσκευασίες των προϊόντων της σειράς είναι από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.

Παράλληλα, η Παπουτσάνης προσφέρει επιπλέον επιλογές σε dispenser, η ζήτηση των οποίων βρίσκεται σε συνεχή άνοδο, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της προσπάθειας βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και του περιορισμού των πλαστικών μίας χρήσης.

O κ. Ν. Φυτσιλής, Hotel Business Development Manager, της Παπουτσάνης, δήλωσε σχετικά με τη συμμετοχή της εταιρίας στην έκθεση Xenia 2019: «Στην Παπουτσάνης εξελισσόμαστε διαρκώς, αναπτύσσοντας προϊόντα υψηλής ποιότητας που καλύπτουν το εύρος των αναγκών και ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών και των πελατών μας. Η νέα σειρά προϊόντων OLIVIA THINKS, με συστατικά φυτικής προέλευσης και συσκευασία από ανακυκλωμένο πλαστικό, εμπλουτίζει την προϊοντική μας γκάμα στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων και παράλληλα αναδεικνύει τη δέσμευση και στη βιώσιμη ανάπτυξη, ένας πυλώνας στον οποίο θα εστιάσουμε σημαντικά τα επόμενα χρόνια».

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Με ρυθμό 24% η αύξηση κύκλου εργασιών στο εννεάμηνο

Οι υψηλές επιδόσεις στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων που σημείωσε η Παπουτσάνης και η ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς οδηγεί σε περαιτέρω σημαντική ανάπτυξη την εταιρεία στο τελευταίο τρίμηνο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Αύξηση 15,7% του κύκλου εργασιών το α' εξάμηνο

Στα 14,4 εκατ. ευρώ έφτασαν οι εξαγωγές της Παπουτσάνης στο πρώτο εξάμηνο του 2021, αντιπροσωπεύοντας το 60% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας. Σημαντικές επιδόσεις κατέγραψαν οι πωλήσεις επώνυμων προϊόντων.