ΓΔ: 1448.51 0.93% Τζίρος: 67.41 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:43:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Σε άνοδο οι πωλήσεις των αντηλιακών από το πρώτο τρίμηνο του 2022

Τα αντηλιακά εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 8% ήδη το πρώτο τρίμηνο του 2022 και αναμένεται ενίσχυση αυτής της δυναμικής το καλοκαίρι. Βρίσκονται μέσα στις τρεις πιο δημοφιλείς κατηγορίες των οnline φαρμακείων.

Δυναμική ανάπτυξη καταγράφει η αγορά των αντηλιακών στην χώρα μας από την αρχή του έτους, προϊδεάζοντας για μία δυνατή εποχική σεζόν το προσεχές τρίμηνο. Πρόκειται για κατηγορία καλλυντικών η οποία εμφανίζει ενδιαφέρουσα δυναμική και μέσα από το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων των online φαρμακείων, καθώς οι καταναλωτές κάνουν συνειδητές και συχνά επαναλαμβανόμενες αγορές σε προϊόντα που ήδη γνωρίζουν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγει η Convert Group και η πλατφόρμα eRetail Audit, τα αντηλιακά εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 8% ήδη το πρώτο τρίμηνο του 2022, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, και αναμένεται ενίσχυση αυτής της δυναμικής, καθώς υπάρχει η έντονη εποχικότητα των καλοκαιρινών μηνών.

Η κατηγορία αυτών των προϊόντων συνεισέφερε πέρσι το 5,7% της συνολικής αξίας πωλήσεων μέσα από τα online φαρμακεία, με την συνολική αξία τους να διαμορφώνεται σε 9 εκατ. ευρώ, έχοντας καταγράψει μάλιστα εντυπωσιακή αύξηση σε ποσοστό 32% συγκριτικά με το 2020. Σύμφωνα με την ανάλυση της Convert Group, τα αντηλιακά βρίσκονται μέσα στις 3 πιο δημοφιλείς κατηγορίες για τους επισκέπτες των οnline φαρμακείων, με τουλάχιστον ένα συναφές προϊόν να περιλαμβάνεται τουλάχιστον στο 10% των καλαθιών αγορών.

Τα αντηλιακά σώματος λαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις των αντηλιακών συνολικά, αποτελώντας το 50% της ετήσιας αξίας πωλήσεων, ενώ ακολουθούν τα προϊόντα για το πρόσωπο με 20% και για τα παιδιά με 12%. Το πλέον κρίσιμο δε διάστημα για τον τζίρο της συγκεκριμένης κατηγορίας καλλυντικών είναι το διάστημα Μαΐου - Ιουλίου, οπότε πραγματοποιείται περίπου το 80% των αγορών για την κατηγορία αντηλιακών σώματος και το 50% των προϊόντων για την προστασία του προσώπου.

Σε διεθνές επίπεδο, η αγορά των αντηλιακών κατέγραψε σημαντική άνοδο το 2021, συνέπεια της επιστροφής σε σχετική κανονικότητα, με την άρση σημαντικού μέρους των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας. Η αξία της συγκεκριμένης αγοράς παγκοσμίως ανήλθε πέρσι σε 8,28 δισ. δολάρια, έχοντας καταγράψει αύξηση κατά 500 εκατ. δολάρια συγκριτικά με το 2020, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας Statista, η αξία της θα αυξηθεί σε 13,64 δισ. δολάρια μέχρι το 2026.

Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι, μόνο στην αμερικανική αγορά, τα αντηλιακά εμφάνισαν πέρσι αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 18% συγκριτικά με το 2020, ενώ συνολικά η αγορά των καλλυντικών επιλεκτικής διανομής επανήλθε πλήρως σε αναπτυξιακή τροχιά, αγγίζοντας σε αξία τα 22 δισ. δολάρια, από 16,1 δισ. δολάρια το 2020 και 18,8 δισ το 2019.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμασία αντοχής της Folli Follie εν αναμονή της δικαστικής απόφασης

Η σύνδεση της μεταβίβασης των περιουσιακών στοιχείων με την κατάληξη της ποινικής δίκης κρατά «κλειδωμένα» 33 εκατ. ευρώ και θέτει σε κίνδυνο την επανεκκίνηση της εταιρείας με νέο σχήμα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή θα κρίνουν φέτος τις επιδόσεις της Jumbo

Προς το παρόν δεν έχουν επηρεαστεί τα οικονομικά μεγέθη, τονίζει ο Απ. Βακάκης. Γιατί η Jumbo πήρε μετοχές στην Trade Estates αλλά δεν σκοπεύει να ανοίξει καταστήματα στα εμπορικά πάρκα της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχύει την παρουσία του ο όμιλος Φουρλή με αύξηση των επενδύσεων

Στα 25 - 30 εκατ. ευρώ θα αυξηθεί φέτος η επενδυτική δαπάνη του ομίλου, ενώ προχωρά η απο-ενοποίηση της Trade Estates. Οι επιδόσεις των δραστηριοτήτων λιανικής κινήθηκαν άνω του μέσου όρου της αγοράς το πρώτο τρίμηνο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.