bd-sprite

Η Κρητικός εξαγοράζει την αλυσίδα Katerina’s Market στη Μεσσηνιακή Μάνη

Πρόκειται για μία ενέργεια που σηματοδοτεί την είσοδο του δικτύου των σούπερ μάρκετ Κρητικός στη Μεσσηνιακή Μάνη, μέσω μίας τοπικής, επώνυμης αλυσίδας με ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία στην περιοχή.

Το δίκτυό της συνεχίζει να επεκτείνει η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός με την εξαγορά των σούπερ μάρκετ Katerina's Market στη Μεσσηνιακή Μάνη.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «πρόκειται για μία ενέργεια που σηματοδοτεί την είσοδο του δικτύου των σούπερ μάρκετ Κρητικός στη Μεσσηνιακή Μάνη, μέσω μίας τοπικής, επώνυμης αλυσίδας με ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία στην περιοχή, πολυετή και εδραιωμένη σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές της. Η εξαγορά περιλαμβάνει την απόκτηση τεσσάρων εταιρικών καταστημάτων, σε Καλαμάτα, Στούπα, 'Αγιο Νικόλαο και Κάμπο».

«Η εξέλιξη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας, η οποία έχει ως στόχο την παρουσία της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός σε ακόμα περισσότερες γωνιές της Ελλάδας. Στηρίζοντας ουσιαστικά, με αυτόν τον τρόπο, την τοπική αγορά, τους τοπικούς παραγωγούς και τις τοπικές κοινωνίες και υπηρετώντας έμπρακτα σε όλα τα επίπεδα την υπόσχεση ‘‘κάθε μέρα δίπλα σας''», επισημαίνει η Κρητικός.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εντάσσεται στην Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

Πρόκειται για μία αλυσίδα με σταθερή πορεία ανάπτυξης και θετικό αποτύπωμα στην ελληνική αγορά από το 1948. Σήμερα λειτουργεί 450 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και απασχολεί περισσότερους από 3.500 εργαζομένους.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Μείωση τιμών έως 35% σε 160 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Η εταιρεία εξασφαλίζει σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, για ακόμη μία φορά, τις πιο συμφέρουσες τιμές στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της, επιτυγχάνοντας μείωση έως 35% σε επιλεγμένα προϊόντα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Πράσινο» στην εξαγορά της Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες από την Κρητικός

Σύμφωνα με την απόφαση της Επ. Ανταγωνισμού δεν δημιουργούνται αμφιβολίες για την αγορά των σούπερ μάρκετ όπου επικρατούν ανταγωνιστικές πιέσεις. Ποια μέτρα πρότειναν οι εταιρείες για τα καταστήματα Ρεθύμνου και Γρεβενών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεκίνησε τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα Carrefour στην Αττική

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει, καταστήματα,  διαφορετικών τύπων, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.