ΓΔ: 893.76 2.09% Τζίρος: 88.68 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
anthopoleio
Φωτό: Menelaos Michalatos / SOOC

Σταμπουλίδης: Ανοιχτά τα ανθοπωλεία το Σαββατοκύριακο

Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου ανέφερε επιπλέον ότι ο κωδικός 6 θα ισχύει για άσκηση και βόλτα κατοικίδιου, αλλά εντός του τόπου κατοικίας του καθενός και πάντα με τα πόδια.

Στον τηλεοπτικό σταθμό του ΑΝΤ1 φιλοξενήθηκε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, σημειώνοντας ότι το Σαββατοκύριακο 13 και 14 Φεβρουαρίου τα ανθοπωλεία της χώρας θα λειτουργήσουν αποκλειστικά με ραντεβού και με ωράριο 09:00-17:00. Παράλληλα επισήμανε ότι οι λαϊκές αγορές σε Αττική και Θεσσαλονίκη θα είναι ανοικτές.

Ο κ. Σταμπουλίδης ανέφερε επιπλέον ότι ο κωδικός 6 θα ισχύει για άσκηση και βόλτα κατοικίδιου, αλλά εντός του τόπου κατοικίας του καθενός και πάντα με τα πόδια. Ως εκ τούτου δεν θα επιτρέπεται η μετακίνηση με το αυτοκίνητο για άθληση σε τοποθεσία διαφορετική από αυτή της διαμονής, από την αυριανή ημέρα έως και τις 28 Φεβρουαρίου.

Σημειώνεται ότι η ενημέρωση για τα μέτρα θα πραγματοποιηθεί σήμερα Τετάρτη, στις 12:00 από τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας, Νίκο Χαρδαλιά. 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ξεκινάει στις 22 Απριλίου το εορταστικό ωράριο καταστημάτων για το Πάσχα

Ανοιχτά θα είναι τα καταστήματα την Κυριακή 25 Απριλίου, με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών να σημειώνει πως οι επιχειρηματίες είναι προετοιμασμένοι για να διασφαλίσουν την προστασία της υγείας των καταναλωτών.
xardalias-politiki prostasia
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ευρεία σύσκεψη για την επιδημιολογική κατάσταση στην Π. Ε. Κοζάνης

H παράταση της αναστολής λειτουργίας του λιανεμπορίου στην ΠΕ Κοζάνης λόγω της ιδιαίτερης επιδημιολογικής επιβάρυνσης που παρατηρείται στην περιοχή, έχει δημιουργήσει κλίμα δυσαρέσκειας, στον εμπορικό κόσμο και στους αυτοδιοικητικούς παράγοντες.
emporio-katastimata-click inside-click away
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανεβάζουν ρολά τα καταστήματα, πώς θα γίνονται οι αγορές από σήμερα

H επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αναρτά τον μέγιστο αριθμό καταναλωτών που επιτρέπεται να βρίσκονται εντός του καταστήματος. Στην περίπτωση του click away, πρέπει να τηρείται ελάχιστη απόσταση δύο μέτρων μεταξύ των πελατών.