ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:46:51 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Ηλεκτρονικά ραντεβού στη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας Περιφέρειας Αττικής

Οι πολίτες μπορούν να αναζητήσουν την υπηρεσία για την οποία επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού, να ενημερωθούν για τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν μαζί τους και να επιλέξουν την ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί.

Ενεργοποιήθηκε πιλοτικά η υπηρεσία ηλεκτρονικών ραντεβού στη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας Κεντρικού Τομέα της Περιφέρειας Αττικής. Σταδιακά θα επεκταθεί στο σύνολο των υπηρεσιών, αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω τηλεφώνου στην αρμόδια Διεύθυνση και μέσω διαδικτύου. Για την υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού οι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται το www.patt.gov.gr/appointments και να εξυπηρετηθούν.

Πιο συγκεκριμένα μπορούν να αναζητήσουν την υπηρεσία για την οποία επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού, να ενημερωθούν για τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν μαζί τους και να επιλέξουν την ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί. Εναλλακτικά, μπορούν να καλέσουν στο τηλέφωνο της αρμόδιας Διεύθυνσης και να κλείσουν το ραντεβού τους. «Η Περιφέρεια Αττικής περνάει σε μία νέα ψηφιακή εποχή. Στόχος μας ο εκσυγχρονισμός της λειτουργίας μας και η αμεσότερη εξυπηρέτηση των πολιτών», δήλωσε μεταξύ άλλων, ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

laptop
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέα ιστοσελίδα για τη γενική γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας

Η δημιουργία της έχει ως στόχο τη διάχυση της πληροφορίας με αμεσότητα, λειτουργικότητα και αποτελεσματικότητα, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της νέας εποχής και να είναι πιο επιδραστικό το έργο της υπηρεσίας.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πάνω από 20 ηλεκτρονικές υπηρεσίες θα εξυπηρετούν τους ασφαλισμένους

Σήμερα, οι ηλεκτρονικές ασφαλιστικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ επιτρέπουν σε χιλιάδες πολίτες να εξυπηρετούνται άμεσα, από το σπίτι ή την εργασία τους,  αποφεύγοντας περιττές μετακινήσεις και εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στην καθημερινότητά τους.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τσακλόγλου: Στόχος το 1555 να γίνει μέρος της καθημερινότητας των ασφαλισμένων

Ο υφυπουργός Εργασίας τόνισε ότι η νέα υπηρεσία συναντάει την αποδοχή των πολιτών, όπως προκύπτει από τις πάνω από 430.000 κλήσεις που δέχθηκε στις 100 ημέρες της πιλοτικής λειτουργίας του.