ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

ΜΟΔΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Gucci: Οι εργαζόμενοι εκφράζουν φόβους για απώλεια θέσεων εργασίας

«Το γραφείο design είναι η καρδιά του Gucci, όπου εργάζονται οι σχεδιαστές και μόδιστροι, εδώ γεννιούνται όλες οι συλλογές. Πρόκειται για την πρώτη απεργιακή κινητοποίηση στην ιστορία του», εξήγησε στο Γαλλικό Πρακτορείο η Τσιάρα Τζιανότι, συνδικαλιστική εκπρόσωπος του οίκου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Μονόδρομος η μετάβαση στις ψηφιακές αλυσίδες στη βιομηχανία της μόδας

Η βιομηχανία της μόδας συμβάλλει σε ποσοστό 30% στην μόλυνση του περιβάλλοντος, με τον κλάδο ωστόσο να παρουσιάζει έναν δισταγμό απέναντι στον ψηφιακό μετασχηματισμό που συντελείται.
ΔΙΕΘΝΗ

Η Dr Martens ανοίγει κατάστημα επιδιόρθωσης των υποδημάτων της

Η εταιρεία εκτιμά ότι η υπηρεσία θα αποδειχθεί χρήσιμη παρά το γεγονός ότι αναμένεται πως θα πλήξει τις αγορές νέων ζευγαριών καθώς οι πελάτες θα επιλέγουν να επιδιορθώνουν τις παλιές μπότες τους αντί να αγοράζουν καινούργιες.
ΔΙΕΘΝΗ

Τι είναι το κίνημα slow fashion και πως θα φέρει τη βιώσιμη ανάπτυξη

Η διάδοση του κινήματος επεκτείνεται, επιτακτική η ανάγκη μετάβασης σε ένα κυκλικό μοντέλο λειτουργίας της βιομηχανίας μόδας. Δήμαρχοι από 30 πόλεις του κόσμου υπέγραψαν την διακήρυξη Slow Fashion Declaration, απαιτώντας την λήψη μέτρων.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εκτός πραγματικότητας θεωρούν τα προωθούμενα πρότυπα ομορφιάς οι Έλληνες

Σχεδόν 4 στους 10 χαρακτηρίζουν τα πρότυπα ομορφιάς μη ρεαλιστικά. Θα ήθελαν μεγαλύτερη προβολή μοντέλων μέσης ηλικίας. Ωστόσο, 6 στους 10 αναφέρουν ότι τα προωθούμενα πρότυπα δεν επηρεάζουν τις επιλογές τους.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Second Hand: Έρχεται και στην Ελλάδα η τάση που κυριαρχεί στην Ευρώπη

Δύο αλυσίδες second hand στην Ελλάδα, η Humana και η Mania. Διεθνώς η κατηγορία τρέχει 11 φορές ταχύτερα από τον υπόλοιπο χώρο της ένδυσης και έως το 2027 αναμένεται να διπλασιαστεί. Στο παιχνίδι μπαίνει και η Zara.
komision, european union, europe
ΔΙΕΘΝΗ

ΕΕ: Θέλει να απαγορεύσει την καταστροφή υφασμάτων που δεν έχουν πουληθεί

Ο νέος νόμος θα δημιουργήσει ένα νέο «ψηφιακό διαβατήριο προϊόντος», που θα δείχνει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα ενός προϊόντος προκειμένου να βοηθήσει τους καταναλωτές να κάνουν πιο ενημερωμένες επιλογές.