ΓΔ: 2099.8 -0.34% Τζίρος: 133.47 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Σταθμός Μετρό Αθήνας
Σύγχρονο βαγόνι του Μετρό Αθήνας αναχωρεί από τον σταθμό εν μέσω επιβατών.

Eυρείας κλίμακας παρεμβάσεις στη Γραμμή 1 Μετρό Πειραιάς - Κηφισιά

Το Δ.Σ της ΣΤΑ.ΣΥ αποφάσισε τη διενέργεια διαγωνισμού για τον χρωματισμό του συνόλου των εγκαταστάσεων και των 3 γραμμών του Μετρό, ένα έργο ευρείας κλίμακας, προϋπολογισμού 770.000 ευρώ.

Παρεμβάσεις ευρείας κλίμακας είναι σε εξέλιξη τους τελευταίους μήνες στο δίκτυο της Γραμμής 1 του Μετρό «Πειραιάς - Κηφισιά», σε μια προσπάθεια να αναβαθμιστούν και να εκσυγχρονιστούν οι εγκαταστάσεις, αλλά και να επιλυθούν χρόνια προβλήματα στην ιστορική και παλαιότερη Γραμμή Μετρό των Σταθερών Συγκοινωνιών.

Μεταξύ των παρεμβάσεων που υλοποιούνται αυτή την περίοδο, είναι η σταδιακή αντικατάσταση όλων των συμβατικών λαμπτήρων και φωτιστικών σωμάτων με αντίστοιχα τύπου led σε όλους τους σταθμούς και τη σήραγγα της Γραμμής 1, έργο προϋπολογισμού 293.800 ευρώ. Η  νέα τεχνολογία Led προσδίδει  μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στα φωτιστικά, η εταιρεία εξοικονομεί ενέργεια, λόγω χαμηλού κόστους λειτουργίας και ταυτόχρονα ανθρώπινους πόρους, λόγω λιγότερης συντήρησης.

Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη είναι ο διαγωνισμός ύψους 761.000 ευρώ,  για την αντικατάσταση 5.600 μέτρων της περίφραξης από συρματόπλεγμα με νέα κιγκλιδώματα, για λόγους κυρίως ασφαλείας. Αυτή την περίοδο προχωρά και η αντιολισθητική προστασία των εκτεθειμένων επιφανειών, δαπέδων και κλιμάκων, όπου είχε διαπιστωθεί πρόβλημα ολισθηρότητας, προϋπολογισμού 154.000 ευρώ. Ήδη, η εφαρμογή έχει πραγματοποιηθεί σε επιλεγμένες επιφάνειες στους σταθμούς Αττική, Φάληρο, Ταύρο, ΚΑΤ, Μοναστηράκι.

Παράλληλα, με πρόσφατη απόφασή του, το Δ.Σ της ΣΤΑ.ΣΥ αποφάσισε τη διενέργεια διαγωνισμού για τον χρωματισμό του συνόλου των εγκαταστάσεων και των 3 γραμμών του Μετρό, ένα έργο ευρείας κλίμακας, προϋπολογισμού 770.000 ευρώ, που θα αναβαθμίσει συνολικά την εικόνα του δικτύου. Τα τεχνικά συνεργεία  της ΣΤΑ.ΣΥ καθημερινά παρεμβαίνουν και αποκαθιστούν φθορές σε σημεία  τοιχοποιίας των σταθμών της Γραμμής 1 του Μετρό, που εμφανίζουν συχνές φθορές, κυρίως λόγω παλαιότητας και υγρασίας, ενώ σε συνεργασία και με εξωτερικούς συνεργάτες αφαιρούν ανά τακτά διαστήματα γκράφιτι από επιφάνειες των σταθμών, εφαρμόζοντας μάλιστα εξειδικευμένα προϊόντα σε δύσκολες περιπτώσεις επιφανειών, όπως μαρμάρινες.

«Πρόκειται ουσιαστικά για τις αρχικές παρεμβάσεις, ενός ευρύτερου σχεδίου δράσεων της ΣΤΑ.ΣΥ για την αναβάθμιση και ανασύνταξη συνολικά της Γραμμής 1, τόσο των εγκαταστάσεων και του στόλου των συρμών, όσο και της φύλαξης του δικτύου», υπογραμμίζει σε δήλωσή του στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ Αθανάσιος Κοτταράς και καταλήγει «Με στοχευμένες παρεμβάσεις, βήμα βήμα προσπαθούμε να δώσουμε λύσεις στα συσσωρευμένα προβλήματα χρόνων, που αντιμετωπίζει η πλέον ιστορική, αλλά και εξαιρετικά ευάλωτη γραμμή Μετρό της Αττικής Πειραιάς  - Κηφισιά. Γνωρίζουμε, πως έχουμε πολύ ακόμη δρόμο να διανύσουμε, στόχος μας όμως είναι, η πρώτη Γραμμή Μετρό του δικτύου μας, να αποκτήσει και πάλι  τις εγκαταστάσεις ενός σύγχρονου δικτύου Μετρό και να επανακτήσει την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σταθμός μετρό Αθήνας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καμπάνια κατά της έμφυλης βίας στο Μετρό Κεραμεικός με επίκεντρο τη Γραμμή 15900

Στον σταθμό Κεραμεικός παρουσιάστηκε η καμπάνια «Μίλησέ μας» για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών, με συμμετοχή Μιχαηλίδου, Κυρανάκη και Ράπτη, προβάλλοντας τη 24ωρη Γραμμή SOS 15900 και το εθνικό δίκτυο στήριξης.
Κυριάκος Κιρανάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρανάκης: Νέα συστήματα ΑΙ για μετρό, έλεγχο εισιτηρίων και λεωφορειολωρίδες

Ο Κώστας Κυρανάκης παρουσίασε στην επιτροπή Έρευνας και Τεχνολογίας νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για το μετρό, τον έλεγχο εισιτηρίων, τις λεωφορειολωρίδες και την αναφορά προβλημάτων, με στόχο πιο αξιόπιστες και σύγχρονες αστικές συγκοινωνίες.
Σταθμός Μετρό Αθήνας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 2, κανονικά τα δρομολόγια

Η ΣΤΑΣΥ ανακοίνωσε ότι η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 Ανθούπολη–Ελληνικό αποκαταστάθηκε πλήρως, με τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται κανονικά και τη μετακίνηση των επιβατών να διευκολύνεται ξανά.
Σταθμός μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το Μετρό μειώνει σημαντικά την κυκλοφορία στη Θεσ/νίκη τον πρώτο χρόνο

Η ανάλυση του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ δείχνει ότι το Μετρό μείωσε τα ΙΧ κατά 10%, βελτίωσε τους χρόνους διαδρομής και άλλαξε τη χρήση ταξί και πατινιών, ενισχύοντας τη βιώσιμη κινητικότητα στην πόλη.