Πάνω από μισό δισεκατομμύριο επιπρόσθετες ανέπαφες συναλλαγές, για τις οποίες προηγουμένως οι καταναλωτές θα χρειαζόταν να εισάγουν το PIN τους, έχει επεξεργαστεί η Visa, μετά την αύξηση του ορίου για τις ανέπαφες πληρωμές σε περισσότερες από 29 χώρες σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Visa, η δυνατότητα ψηφιακής πληρωμής στο κατάστημα δεν αποτελεί απλώς διευκόλυνση, αλλά ανάγκη για τους καταναλωτές και τους εμπόρους, βοηθώντας τους να αποφύγουν την επαφή με τα τερματικά πληρωμών (POS). Συγκεκριμένα, μετά την αύξηση του ορίου των ανέπαφων συναλλαγών η Visa έχει επεξεργαστεί σημαντικά περισσότερες συναλλαγές χωρίς τη χρήση PIN σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.
Η αυξανόμενη ζήτηση για ανέπαφες συναλλαγές είναι εμφανής σε ολόκληρη την Ευρώπη, όπου πάνω από το 75% των πληρωμών με Visa στα καταστήματα γίνονται πλέον ανέπαφα. Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, το μερίδιο των ανέπαφων συναλλαγών με Visa υπερδιπλασιάστηκε σε ετήσια βάση. Το προηγούμενο έτος σε πολλά από τα μεγαλύτερα Ευρωπαϊκά κράτη, το μερίδιο των ανέπαφων συναλλαγών με Visa αυξήθηκε κατά τουλάχιστον 20%, ενώ στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά περισσότερο από 25%.
Η Ανδριάνα Παππά, Επικεφαλής της Visa για την Ελλάδα, δήλωσε: «Η αυξανόμενη δημοτικότητα των ανέπαφων συναλλαγών σε ολόκληρη την Ευρώπη δεν είναι κάτι καινούργιο - η πανδημία απλώς επιτάχυνε μια υπάρχουσα τάση, μόνο που τώρα οι ανέπαφες πληρωμές δεν αποτελούν απλώς διευκόλυνση, αλλά αναγκαιότητα. Όταν ξεκίνησε η πανδημία, δώσαμε αμέσως προτεραιότητα στη συνεργασία με τους εταίρους μας σε ολόκληρη την Ευρώπη ώστε να αυξήσουμε το όριο των ανέπαφων πληρωμών, προκειμένου να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να συναλλάσσονται εύκολα και με ασφάλεια και να μειώσουμε την ανάγκη χρήσης PIN.
Το υψηλότερο όριο για τις ανέπαφες συναλλαγές, είναι ένας μόνο από τους τρόπους με τους οποίους η Visa υποστηρίζει την οικονομική ανάκαμψη στην Ευρώπη. Στόχος μας είναι να δώσουμε τη δυνατότητα στα άτομα και τις επιχειρήσεις να ευδοκιμήσουν, καθιστώντας ευκολότερες και πιο ασφαλείς για τους καταναλωτές τις συναλλαγές από κοντά και διαδικτυακά ή βοηθώντας τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Αυτό δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό από ότι είναι τώρα».