Φωτο: Shutterstock

Άνοδος 4,4% στο οργανωμένο λιανεμπόριο το εννεάμηνο του 2019

Άνοδο ύψους +4,4% παρουσίασε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου το εννεάμηνο του 2019, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Nielsen. Άνοδος και στις υπόλοιπες κατηγορίες της έρευνας.

Τις ανοδικές τάσεις της αγοράς στο λιανεμπόριο τους πρώτους εννιά μήνες του 2019 καταγράφει έρευνα της Nielsen.

Συγκεκριμένα, η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου* κινήθηκε θετικά σε αξία, σε ποσοστό +4,4%, κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2019 (στοιχεία τρέχοντος έτους -YTD- έως τις 29 Σεπτεμβρίου 2019), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.

Επίσης, τα FMCGs (ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά) στο σύνολό τους παρουσιάζουν άνοδο +2,9%.

Σύμφωνα με τη Nielsen, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο +8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός, κλπ) αναπτύσσονται κατά +6,4%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα και ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά +2,9%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης, παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +2,7% & +3,2%, αντίστοιχα.

*(καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι προκλήσεις για το λιανικό εμπόριο μετά την πανδημία

Σύμφωνα με έρευνα της Grant Thornton οι καταναλωτικές συνήθειες άλλαξαν την περίοδο της πανδημίας με το λιανικό εμπόριο να έχει να αντιμετωπίσει προκλήσεις σχετικά με την διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.