ΓΔ: 912.33 0.05% Τζίρος: 280.85 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Συνήγορος του Καταναλωτή: Συμβουλές για ασφαλείς αγορές σε Black Friday

Όπως υπογραμμίζει στην ανακοίνωση της η ανεξάρτητη αρχή, οι ασυνήθιστα μεγάλες μειώσεις τιμών ενδέχεται να κρύβουν παραπλανητικές πωλήσεις και οι καταναλωτές θα πρέπει να αναζητούν συνδυαστικά κι άλλες εγγυήσεις.
energeia-reuma
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αύξηση 300% των καταγγελιών για την ενέργεια στον Συνήγορο του Καταναλωτή

Ενέργεια και τράπεζες συγκέντρωσαν τα παράπονα των καταναλωτών στο πρώτο εξάμηνο του 2022, με τον επικεφαλής Λευτέρη Ζαγορίτη να αναφέρει ότι είναι επιβεβλημένη η προσπάθεια για εξοικονόμηση ενέργειας και κάλεσε για την εγκατάσταση έξυπνων μετρητών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Επ. Ανταγωνισμού μετακομίζει στο Σπίτι του Ανταγωνισμού και Καταναλωτή

Δημιουργείται ενός πολυχώρος δημόσιας διοίκησης όπου θα συστεγάζονται στο μέλλον εκτός της ΕΑ και ο Συνήγορος του Καταναλωτή, υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης, καθώς και άλλοι φορείς.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συνήγορος Καταναλωτή: Προσοχή στις χρεώσεις των πενταψήφιων αριθμών

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή συστήνει στους καταναλωτές προκειμένου να αποφύγουν υπερβάλλουσες, εκτός παγίου χρεώσεις να αποφεύγουν να κάνουν χρήση ειδικών αριθμών και να ενημερώνονται για την τιμολογιακή πολιτική των παρόχων τους.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Συνήγορος Καταναλωτή: Ο δεκάλογος για να αποφύγετε ηλεκτρονικές απάτες

Η ανεξάρτητη Αρχή αναφέρει σε ανακοίνωση της πως εξακολουθεί να γίνεται αποδέκτης πλήθους καταγγελιών καταναλωτών σχετικά με τη διενέργεια μη εγκεκριμένων/παράνομων ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συνήγορος Καταναλωτή: Να προετοιμαστούν οι εταιρείες κούριερ ενόψει εορτών

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή ανέφερε πως το 2020 υπήρξε αύξηση της ζήτησης των ταχυδρομικών υπηρεσιών κατά 133,3% σε σχέση με το 2019 ενώ και φέτος αναμένεται η κίνηση να κυμανθεί σε υψηλά επίπεδα καθώς παγιώνεται το ηλεκτρονικό εμπόριο.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πληθώρα καταγγελιών για τηλεπικοινωνιακούς παρόχους και ταχυδρομικές υπηρεσίες

Από τα 3.398 αιτήματα που έφτασαν πέρυσι στον Συνήγορο του Καταναλωτή για τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών – ταχυδρομικών υπηρεσιών, το 90% αφορούσε υπηρεσίες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας καθώς και πρόσβασης στο Διαδίκτυο.