Ο Συνήγορος του Καταναλωτή προχώρησε σήμερα στη δημοσιοποίηση έγγραφης σύστασης προς την ασφαλιστική εταιρεία NN Ελληνική Μονοπρόσωπη ΑΑΕΖ, σύμφωνα με τη νομοθεσία, σχετικά με «άκυρη καταγγελία ασφαλιστηρίου συμβολαίου ζωής λόγω μη εμπρόθεσμης καταβολής ασφαλίστρων και μη τήρηση των προϋποθέσεων για την έγκυρη ακύρωση της ασφαλιστικής σύμβασης».
Η Ανεξάρτητη Αρχή επισημαίνει σε σχετική ανάρτηση στην ηλεκτρονική της σελίδα ότι η επίκληση από την ασφαλιστική εταιρεία της «καταργημένης πλέον διάταξης 2Α του ν.2251/1994» για την καταγγελία της ασφαλιστικής σύμβασης λόγω μη έγκαιρης πληρωμής ασφαλίστρων, θεωρείται αβάσιμη.
Σύμφωνα με τη σύσταση, ο Συνήγορος του Καταναλωτή καλεί την ασφαλιστική εταιρεία να επαναφέρει το υπ' αριθμ. (...) ασφαλιστήριο συμβόλαιο του κ. (...) και να αναγνωρίσει ότι παραμένει σε ισχύ αδιάλειπτα από την ημερομηνία έναρξης, με όλους τους συμβατικούς όρους που είχαν συμφωνηθεί κατά τη σύναψη. Η καταγγελία κρίνεται ως άκυρη, υπό την προϋπόθεση καταβολής του οφειλόμενου ασφαλίστρου, εφόσον αυτό δεν έχει ήδη εξοφληθεί.
Επιπλέον, η εταιρεία καλείται να γνωστοποιήσει εγγράφως εντός δέκα ημερών αν αποδέχεται τα διαλαμβανόμενα στη σύσταση.
Σε περίπτωση μη αποδοχής, ο Συνήγορος του Καταναλωτή θα προχωρήσει σε περαιτέρω ενέργειες, όπως προβλέπει η παράγραφος 5 του άρθρου 4 του ν.3297/2004.