bd-sprite
Φώτο: pixabay

Τηλεφωνική Υποστήριξη μελών ΤΕΕ για το «Εξοικονομώ - Αυτονομώ»

Το ΤΕΕ θα συγκεντρώνει τηλεφωνικά και μέσω email ερωτήματα και προβλήματα που δεν καλύπτονται από τον οδηγό του προγράμματος ή δεν θα μπορούν να απαντηθούν άμεσα, ώστε να δίνονται στη συνέχεια απαντήσεις.

Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, προκειμένου να υποστηρίξει τα Μέλη του στη δημιουργία φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα «Εξοικονομώ - Αυτονομώ», θα τους παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη Δευτέρα με Παρασκευή, εκτός επίσημων αργιών, και ώρες 10:00- 14:00 και 17:00-21:00, απαντώντας σε τεχνικά θέματα και σχετικές απορίες που θα προκύψουν κατά τη δημιουργία των φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα.

Οι μηχανικοί μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 2104441200 τις παραπάνω ώρες. Επιπλέον το ΤΕΕ θα συγκεντρώνει τηλεφωνικά και μέσω email (tee.eco.helpdesk@central.tee.gr) ερωτήματα και προβλήματα που δεν καλύπτονται από τον οδηγό του προγράμματος ή δεν θα μπορούν να απαντηθούν άμεσα, ώστε να δίνονται στη συνέχεια απαντήσεις. Η υπηρεσία ξεκίνησε την λειτουργία της τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γ. Στασινός: Δημιουργία Help Desk του «Εξοικονομώ 2021» για μηχανικούς

Το ΤΕΕ παρέχει καθημερινή τηλεφωνική υποστήριξη, Δευτέρα με Παρασκευή, απαντώντας σε τεχνικά θέματα και σχετικές απορίες που θα προκύψουν κατά τη δημιουργία των φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα.
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Μετάθεση 14 ημερών στις αιτήσεις για το «Εξοικονομώ» σε 4 περιφέρειες

Η μετάθεση αποφασίστηκε ώστε να αξιολογηθούν ζητήματα λειτουργίας του προγράμματος που ετέθησαν υπόψη του Υπουργείου από το Τεχνικό Επιμελητήριο και να αντιμετωπισθούν οι δυσχέρειες των έκτακτων περιοριστικών μέτρων για την πανδημία του κορονοϊού.