ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Η Mercedes-Benz στην έβδομη θέση των πιο σημαντικών εμπορικών σημάτων

Τη διάκριση πραγματοποίησε η αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand, που εξετάζει από το 1999 τους υποψηφίους, σύμφωνα με τρία συγκεκριμένα κριτήρια όπως η οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας.

Η Mercedes κατέλαβε την έβδομη θέση των πιο σημαντικών εμπορικών σημάτων στον κόσμο, βελτιώνοντας τη θέση της μετά από πέντε συνεχόμενα χρόνια στο νούμερο οκτώ.

Τη διάκριση πραγματοποίησε η αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand, που εξετάζει από το 1999 τους υποψηφίους, σύμφωνα με τρία συγκεκριμένα κριτήρια όπως η οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας, ο ρόλος της μάρκας στη διαδικασία απόφασης αγοράς και η ισχύς της μάρκας όσον αφορά στη διασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών, ενώ οι 100 κορυφαίες εμπορικές επωνυμίες περιλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη "Best Global Brands".

Η Interbrand ήταν η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε μια μέθοδο αποτίμησης επωνυμίας, πιστοποιημένη σύμφωνα με το ISO 10668. Αυτό το διεθνές πρότυπο θέτει σημεία αναφοράς για την αποτίμηση και πληροί τις απαιτήσεις για ακριβή χρηματική ταξινόμηση της εμπορικής επωνυμίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

«Γκαζώνει» για την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση η Mercedes

Τα plug-in υβριδικά και τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περίπου το ήμισυ των πωλήσεων της εταιρείας έως το 2025, με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να ανανεώνει τη διάταξη παραγωγής στα εργοστάσιά της.
Cars, Autokinito, Aytokinitiko
ΔΙΕΘΝΗ

Πάτησαν γκάζι τα υβριδικά οχήματα στην Ευρώπη, ξεπέρασαν τα ηλεκτρικά

Στο πρώτο τρίμηνο του 2023 τα υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκαν κατά 18% έναντι του περυσινού τριμήνου ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημείωσαν άνοδο μόλις 3,8%. Γιατί... άλλαξαν κατεύθυνση οι Ευρωπαίοι οδηγοί.
podilata-ilektrika
ΔΙΕΘΝΗ

Στο Παρίσι το ποδήλατο ξεπέρασε το αυτοκίνητο ως μέσο μετακίνησης

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid οι Παριζιάνοι ενθαρρύνονταν να προτιμούν για τις μετακινήσεις τους το ποδήλατο και να αποφεύγουν με αυτόν τον τρόπο τον συνωστισμό των μέσων μαζικής μεταφοράς, κάτι που έδωσε ώθηση στη χρήση του ποδηλάτου.