Φώτο: Shutterstock

Αποκαλυπτήρια για το Youtube: Έκανε τζίρο 15 δισ. δολ.

Η Alphabet (Google) αποκάλυψε για πρώτη φορά τα μεγέθη του Youtube, αλλά τα συνολικά οικονομικά αποτελέσματα ήταν χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις και η μετοχή υποχώρησε.

Τα μηνιαία έσοδα του YouTube από διαφημίσεις ξεπέρασαν το ένα δισεκατομμύριο δολάρια το 2019, φθάνοντας πέρυσι συνολικά τα 15,1 δισ. δολάρια, σχεδόν το 10% των συνολικών ετήσιων εσόδων της εταιρείας, αποκάλυψε για πρώτη φορά η Google.

Επίσης έγινε γνωστό ότι το YouTube έχει περίπου δύο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες (που το χρησιμοποιούν έστω μια φορά το μήνα), καθώς επίσης 20 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές των πακέτων Music και Premium (χωρίς διαφημίσεις) και άλλα δύο εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές της YouTube TV.

Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα ο Σουντάρ Πιτσάι, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Alphabet, μητρικής της Google, ο οποίος έχει υποσχεθεί περισσότερη διαφάνεια. Από την άλλη όμως, η ανακοίνωση των συνολικών οικονομικών αποτελεσμάτων του τελευταίου τριμήνου του 2019 δεν ικανοποίησε τους επενδυτές και αναλυτές της Γουόλ Στριτ, με συνέπεια οι μετοχές της εταιρείας να κινηθούν πτωτικά στο χρηματιστήριο με απώλειες σχεδόν 5%.

Τα έσοδα τετάρτου τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 46 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 17% σε σχέση με πριν ένα χρόνο, παρόλα αυτά ήταν η μικρότερη αύξηση εσόδων από το 2015. Τα κέρδη τριμήνου ήταν 10,7 δισ. δολάρια, ενώ τα ετήσια για όλο το 2019 ήταν 34,4 δισ. δολάρια.

Η Google φαίνεται να υστερεί έναντι της Amazon στα έσοδα από τις υπηρεσίες στο υπολογιστικό «νέφος», αφού στο τέταρτο τρίμηνο του 2019 η Alphabet είχε έσοδα 2,6 δισ. δολαρίων έναντι σχεδόν 10 δισ. δολάρια της δεύτερης, ενώ συνολικά πέρυσι τα έσοδα της Google από το «cloud» έφθασαν τα 8,9 δισ. δολάρια. Όμως η εταιρεία κερδίζει γρήγορα έδαφος, αφού τα έσοδα από το «νέφος» της Google αυξήθηκαν κατά 53% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και το BBC.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Η Google δίνει 800 εκατ. δολάρια για την μάχη κατά του κορονοϊού

Ο τεχνολογικός κολοσσός στηρίζει τους οργανισμούς Υγείας, τις κυβερνήσεις και εργαζομένους στον τομέα Υγείας παγκοσμίως και θα υπάρξει μια δεξαμενή 20 εκατ. δολαρίων για την προσπάθεια να βρεθούν πιθανές θεραπείες για τον κορονοϊό.
ΔΙΕΘΝΗ

Διαδικτυακοί «γίγαντες» ενώνουν δυνάμεις ενάντια στην παραπληροφόρηση

Σε κοινή ανακοίνωση, Facebook, Google, Twitter, Microsoft, Reddit, το YouTube και LinkedIn διαβεβαιώνουν πως «θα εργασθούν από κοινού και σε στενή συνεργασία για την απάντηση που θα πρέπει να δώσουμε στον COVID-19».
ΔΙΕΘΝΗ

Οι κολοσσοί της τεχνολογίας κρατούν τους εργαζομένους στο σπίτι λόγω κοροναϊού

Οι εταιρείες Amazon, Microsoft, Google και Facebook συνιστούν στους εργαζόμενούς τους στην πολιτεία Ουάσινγκτον να εργάζονται από το σπίτι καθώς ο αριθμός των νεκρών από τον κοροναϊό στις ΗΠΑ έχει φτάσει τους 12.
ΔΙΕΘΝΗ

Twitter και Google ζητούν από τους υπαλλήλους τους να εργαστούν από το σπίτι

Επιπλέον μέτρα προστασίας από τον κοροναϊό λαμβάνουν Twitter και Google που κάλεσαν τους εργαζομένους τους να εργαστούν από το σπίτι ενώ επίσης ακύρωσαν ή ανέβαλαν διασκέψεις που επρόκειτο να διεξαχθούν στις Ηνωμένες Πολιτείες.