Φώτο: Shutterstock

Αποκαλυπτήρια για το Youtube: Έκανε τζίρο 15 δισ. δολ.

Η Alphabet (Google) αποκάλυψε για πρώτη φορά τα μεγέθη του Youtube, αλλά τα συνολικά οικονομικά αποτελέσματα ήταν χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις και η μετοχή υποχώρησε.

Τα μηνιαία έσοδα του YouTube από διαφημίσεις ξεπέρασαν το ένα δισεκατομμύριο δολάρια το 2019, φθάνοντας πέρυσι συνολικά τα 15,1 δισ. δολάρια, σχεδόν το 10% των συνολικών ετήσιων εσόδων της εταιρείας, αποκάλυψε για πρώτη φορά η Google.

Επίσης έγινε γνωστό ότι το YouTube έχει περίπου δύο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες (που το χρησιμοποιούν έστω μια φορά το μήνα), καθώς επίσης 20 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές των πακέτων Music και Premium (χωρίς διαφημίσεις) και άλλα δύο εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές της YouTube TV.

Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα ο Σουντάρ Πιτσάι, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Alphabet, μητρικής της Google, ο οποίος έχει υποσχεθεί περισσότερη διαφάνεια. Από την άλλη όμως, η ανακοίνωση των συνολικών οικονομικών αποτελεσμάτων του τελευταίου τριμήνου του 2019 δεν ικανοποίησε τους επενδυτές και αναλυτές της Γουόλ Στριτ, με συνέπεια οι μετοχές της εταιρείας να κινηθούν πτωτικά στο χρηματιστήριο με απώλειες σχεδόν 5%.

Τα έσοδα τετάρτου τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 46 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 17% σε σχέση με πριν ένα χρόνο, παρόλα αυτά ήταν η μικρότερη αύξηση εσόδων από το 2015. Τα κέρδη τριμήνου ήταν 10,7 δισ. δολάρια, ενώ τα ετήσια για όλο το 2019 ήταν 34,4 δισ. δολάρια.

Η Google φαίνεται να υστερεί έναντι της Amazon στα έσοδα από τις υπηρεσίες στο υπολογιστικό «νέφος», αφού στο τέταρτο τρίμηνο του 2019 η Alphabet είχε έσοδα 2,6 δισ. δολαρίων έναντι σχεδόν 10 δισ. δολάρια της δεύτερης, ενώ συνολικά πέρυσι τα έσοδα της Google από το «cloud» έφθασαν τα 8,9 δισ. δολάρια. Όμως η εταιρεία κερδίζει γρήγορα έδαφος, αφού τα έσοδα από το «νέφος» της Google αυξήθηκαν κατά 53% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και το BBC.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

European Union-Eyropaiki Enosi-EE
ΔΙΕΘΝΗ

Ενισχύει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή το οπλοστάσιό της κατά των «γιγάντων» της ψηφιακής τεχνολογίας

Οι εταιρείες που είναι γνωστές με το ακρώνυμο GAFA (Google, Amazon, Facebook και Apple) είναι «υπερβολικά μεγάλες για να μην μας απασχολούν», σημείωσε ο Επίτροπος, σύμφωνα με τον οποίο η ΕΕ «χρειάζεται καλύτερη επίβλεψη» αυτών των εταιρειών,
ΔΙΕΘΝΗ

Γιατί ναυάγησε το φιλόδοξο σχέδιο υποθαλάσσιας διασύνδεσης Χονγκ Κονγκ - Λος Άντζελες

Στη δίνη του εμπορικού πολέμου ανάμεσα στην Κίνα και τις ΗΠΑ βρέθηκε το τεράστιο πρότζεκτ των Facebook και Google που θα συνέδεε Χονγκ Κονγκ με το Λος Άντζελες μέσω καλωδίου ευρείας ζώνης μήκους 8.000 μιλίων.