Η φετινή «χρυσή εβδομάδα» των οκταήμερων διακοπών για την Εθνική Ημέρα της Κίνας και το Φεστιβάλ του Φθινοπώρου αποτέλεσε σημαντικό μοχλό ενίσχυσης της κατανάλωσης, όπως καταγράφεται σε πρόσφατες αναφορές από την κινεζική αγορά.
Οι κινεζικές πόλεις υιοθέτησαν καινοτόμες πρακτικές, μετατρέποντας τον ενθουσιασμό των διακοπών σε διαρκή οικονομική δραστηριότητα, μέσα από μοναδικές πολιτιστικές εμπειρίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες των επισκεπτών.
Στην Τσενγκτού της επαρχίας Σιτσουάν, η μεγάλη ζωγραφιά με πάντα στο κτίριο της IFS λειτουργεί ως σημείο αναφοράς και οικονομικός καταλύτης για την περιοχή. Κατά τη διάρκεια των διακοπών, ο εμπορικός δρόμος Kuanzhai Alley μετατράπηκε σε θεματικό χώρο αφιερωμένο στα κινεζικά πάντα, φιλοξενώντας γλυπτά, πολιτιστικά εργαστήρια και ταχυδρομικά κουτιά με θεματολογία πάντα.
Παράλληλα, άλλες πόλεις όπως η Τζενγκτζόου προσέλκυσαν επισκέπτες με εντυπωσιακές παραστάσεις φωτισμού στα αρχαία τείχη, ενισχύοντας την τουριστική και οικονομική δραστηριότητα σε τοπικό επίπεδο.