bd-sprite
Φώτο: Shutterstock

«Βουτιά» 18,9% στις πωλήσεις οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση τον Αύγουστο

Η Ιταλία είχε τις καλύτερες επιδόσεις, με ελαφρά πτώση 0,4%, ενώ οι ισχυρότερες μειώσεις παρατηρήθηκαν στη Γερμανία (-20%) και στη Γαλλία (-19,8%).

Ισχυρή πτώση κατά 18,9%, σημείωσε τον Αύγουστο, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), καθώς η πανδημία και η οικονομική κρίση επηρεάζουν τις πωλήσεις. 

Με εξαίρεση την Κύπρο (+14,1%), όλες οι χώρες της περιοχής σημείωσαν απώλειες σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2019. Η Ιταλία είχε τις καλύτερες επιδόσεις, με ελαφρά πτώση 0,4%, ενώ οι ισχυρότερες μειώσεις παρατηρήθηκαν στη Γερμανία (-20%) και στη Γαλλία (-19,8%).

Οι ευρωπαϊκές ταξινομήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, αλλά όχι τόσο απότομα όσο τους προηγούμενους μήνες, δείχνοντας μια αργή ανάκαμψη στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης που επλήγη σοβαρά από την κρίση του κορονοϊού.

Κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του 2020, η ζήτηση στην ΕΕ για επιβατικά αυτοκίνητα μειώθηκε κατά 32%. Συνολικά, 6.123.852 νέα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο, σχεδόν 2,9 εκατομμύρια λιγότερα από ό,τι κατά την ίδια περίοδο πέρσι.

Μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών της ΕΕ, η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-40,6%) μέχρι στιγμής φέτος, ακολουθούμενη από την Ιταλία (-38,9%), τη Γαλλία (-32,0%) και τη Γερμανία (-28,8%).

Τον Ιούλιο του 2020, οι εγγραφές νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν σχετικά μικρή μείωση 5,7% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Επτά από τα 27 κράτη μέλη σημείωσαν αύξηση τον Ιούλιο, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας (+3,9%) και της Ισπανίας (+1,1%). Εκτός της περιμέτρου της ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο (+11,3%), η Ισλανδία (+44,5%) και η Νορβηγία (+6,5%) παρουσίασαν επίσης τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης.

Οι πωλήσεις της VW μειώθηκαν κατά 24,2% τον Αύγουστο, ενώ οι Renault και PSA ανέφεραν πτώση 22,8% και 19% αντίστοιχα. Η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία BMW σημείωσε αύξηση 6,3% στις εγγραφές, ενώ οι πωλήσεις της αντιπάλου Daimler μειώθηκαν κατά 17,4%.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Πολύ χαμηλά τα ποσοστά των οικολογικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ACEA μόνο το 2,3% του στόλου επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ είναι σήμερα υβριδικά ηλεκτρικά, ενώ παρά την έντονη αύξηση των πωλήσεων τα εναλλακτικής κίνησης οχήματα αποτελούν μόλις το 6,9%.
ΔΙΕΘΝΗ

Άλμα 17,8% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ στο πρώτο τετράμηνο

Παρά τη βελτίωση που παρατηρείται σε ετήσια βάση, οι πωλήσεις εξακολουθούσαν να είναι μειωμένες κατά 22,8% στο πρώτο τετράμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019. Παρέμειναν δυνατές οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων και τον Απρίλιο.
ΔΙΕΘΝΗ

Συνθετικά καύσιμα από το 2035 στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Ο συμβιβασμός που επιτεύχθηκε μετά από πίεση της Γερμανίας, της Ιταλίας και άλλων χωρών επιτρέπει τη διατήρηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης μετά το 2035, υπό την προϋπόθεση ότι θα χρησιμοποιούν κλιματικά ουδέτερα καύσιμα.
ΔΙΕΘΝΗ

Ενισχύεται το ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο με σταθμούς φόρτισης και υδρογόνου

Σε όλο το δίκτυο μεταφορών της ΕΕ που περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομους, δρόμους, λιμάνια και τρένα και τα οποία συνδέονται μεταξύ τους θα υπάρχουν σταθμοί φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου κάθε 200 χλμ.
ΔΙΕΘΝΗ

Η Ευρωπαϊκή Ένωση καταργεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035

Η Γερμανία ήρε το βέτο της με αντάλλαγμα την εισαγωγή εξαίρεσης για τα συνθετικά καύσιμα που βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξης και θα μπορούσαν να δώσουν παράταση ζωής στους θερμικούς κινητήρες.
ΔΙΕΘΝΗ

Συμφωνία Ευρώπης - Γερμανίας για εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων και e-fuels

Το Βερολίνο εξέπληξε τους εταίρους του, στις αρχές Μαρτίου, μπλοκάροντας την τελευταία στιγμή ρύθμιση που προέβλεπε την εκμηδένιση των εκπομπών CO2 των νέων αυτοκινήτων με την επιβολή ντε φάκτο 100% ηλεκτρικών κινητήρων από το μέσον της επόμενης δεκαετίας.