ΓΔ: 1705.61 0.00% Τζίρος: 136.23 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: Shutterstock

Κάνει πίσω το Twitter στη μαζική διαγραφή λογαριασμών

«Φρένο» από το Twitter στο σχέδιό του για μαζική διαγραφή αδρανών χρηστών, μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε αυτή η απόφαση, ειδικά για τους λογαριασμούς νεκρούς προσώπων.

Το Twitter ανακοίνωσε ότι θα «παγώσει» τα σχέδιά του για τη μαζική διαγραφή όλων των αδρανών λογαριασμών που δεν έχουν κινηθεί για τουλάχιστον έξι μήνες, μετά τις έντονες αντιδράσεις χρηστών, ιδίως σε ό,τι αφορά τους λογαριασμούς των νεκρών προσώπων που επρόκειτο και αυτοί να διαγραφούν.

Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης έκανε γνωστό ότι δεν θα διαγράψει τους λογαριασμούς, μέχρι να βρει ένα τρόπο να «μνημονεύει» τους νεκρούς χρήστες και παραδέχτηκε ότι η έλλειψη τέτοιας πολιτικής αποτελεί παράλειψη από την πλευρά του.

«Ζητάμε συγγνώμη για τη σύγχυση και θα σας ενημερώσουμε σχετικά», ήταν το μήνυμα του Twitter στους χρήστες του. «Δεν θα αφαιρέσουμε κανένα αδρανή λογαριασμό, μέχρι να δημιουργήσουμε ένα νέο τρόπο, ώστε οι άνθρωποι να διατηρούν τη μνήμη των λογαριασμών των αποθανόντων». Η αντίδραση χαροποίησε αρκετούς χρήστες του που είχαν ανησυχήσει, σύμφωνα με το BBC.

Η διαγραφή των αδρανών λογαριασμών, όταν γίνει, θα αρχίσει από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προκειμένου το Twitter, όπως ανέφερε, να συμμορφωθεί με τον νέο γενικό ευρωπαϊκό κανονισμό περί προστασίας των δεδομένων (GDPR).

Άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook επιτρέπουν στα επιβεβαιωμένα μέλη της οικογένειας του θανόντος να ζητήσουν τη διατήρηση του λογαριασμού του στο δίκτυο «παγωμένου» στο χρόνο. Το Twitter πλέον οδηγείται σε μια παρόμοια λύση, ώστε να μη χάνονται τα ψηφιακά αποτυπώματα των πεθαμένων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Προσφυγή της SEC ενάντια στον Μασκ για την αγορά μετοχών του Twitter

Η αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς (SEC) κατέθεσε αγωγή κατά του Ίλον Μασκ, καθότι καθυστέρησε να δημοσιοποιήσει την αγορά μετοχών της πρώην Twitter το 2022 πριν την εξαγορά της εταιρείας που διαχειρίζεται το κοινωνικό δίκτυο.