ΓΔ: 1381.07 1.14% Τζίρος: 93.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
e-commerce, online αγορές, e-shops
Πηγή : Shutterstock

Θεαματική αύξηση εσόδων για την πλατφόρμα online αγορών About You

Σχεδόν 50% υψηλότερα τα έσοδα της πλατφόρμας, μετά το άνοιγμα σε νέες περιοχές της Ευρώπης. Η χώρα μας, μαζί με την Πορτογαλία και τη Νορβηγία, συνεισέφεραν συνολικά 1,5 εκατομμύριο ενεργούς πελάτες.

Εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης κατέγραψε η πλατφόρμα online αγορών ειδών μόδας About You κατά τη δωδεκάμηνη χρήση που έληξε στις 28 Φεβρουαρίου, τροφοδοτούμενη εν πολλοίς από την επέκταση της διαθεσιμότητας των υπηρεσιών της σε νέες περιοχές της Ευρώπης.

Ειδικότερα, τα έσοδα της πλατφόρμας ενισχύθηκαν κατά 48% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τα 1,73 δισ ευρώ, με τους εν ενεργεία πελάτες της να αυξάνονται κατά 34,87% στο ίδιο διάστημα, αριθμώντας 11,4 εκατομμύρια  από 8,4 εκατομμύρια πελάτες πέρσι.

Η χώρα μας, μαζί με την Πορτογαλία και τη Νορβηγία, όπου η πλατφόρμα εγκαινίασε την παρουσία της το περασμένο έτος, συνεισέφεραν συνολικά 1,5 εκατομμύριο ενεργούς πελάτες, προσθέτοντας στις πωλήσεις της About You περισσότερα από 100 εκατ ευρώ μέσα στην δωδεκάμηνη χρήση.

Στο ίδιο διάστημα, η πλατφόρμα με έδρα την Γερμανία πρόσθεσε νέα brands μόδας στο προϊόντικό της μίγμα, όπως τα Monki και Weekday του σουηδικού ομίλου Η&Μ, καθώς και την ιταλική Furla, ανεβάζοντας τον αριθμό των προσφερόμενων επιλογών σε περισσότερα από 3.500 brands και περισσότερα από 500.000 είδη.

Επιπλέον, προχώρησε στην δημιουργία νέου κέντρου logistics στην Σλοβακία, ενώ προτίθεται να εγκαινιάσει ακόμη δύο σε Γαλλία και Πολωνία μέχρι το 2023, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται. Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα EBITDA, η περιοχή Γερμανίας, Αυστρίας και Ελβετίας κατέγραψε κέρδη 55,5 εκατ ευρώ την χρονιά που πέρασε, και περιθώριο κέρδους 6,6% συνολικά στο έτος, ενώ η υπόλοιπη Ευρώπη παραμένει σε αρνητικό έδαφος, με αρνητικό περιθώριο 18,9% και ζημίες 145,1 εκατ ευρώ.

Όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας, οι αυξημένες επενδύσεις για την διεύρυνση της παρουσίας της online πλατφόρμας αγορών σε περισσότερες χώρες της Ευρώπης επιβαρύνουν σημαντικά την αναλογία κόστους/εσόδων, επηρεάζοντας τα περιθώρια των αποτελεσμάτων σε επίπεδο EBITDA, το οποίο συνολικά στην χρήση διαμορφώθηκε σε ζημίες ύψους 66,9 εκατ ευρώ. Για την χρήση που μόλις ξεκίνησε πάντως, η About You αναμένει αύξηση εσόδων μεταξύ 25% και 35%, ήτοι μεταξύ 2,16 δισ και 2,33 δισ ευρώ, ενώ τα προσαρμοσμένα αποτελέσματα EBITDA αναμένεται να διαμορφωθούν σε ζημίες ύψους 50 έως 70 εκατ ευρώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

temu
ΔΙΕΘΝΗ

Temu: Υιοθετεί αυστηρότερη διαδικασία για την επιλογή παιχνιδιών

Η κινεζική πλατφόρμα αναφέρει στο BD ότι προχώρησε σε έλεγχο 19 παιχνιδιών και τα αφαίρεσε από το ηλεκτρονικό της κατάστημα, ενώ καθιερώνει αυστηρότερες προδιαγραφές ασφάλειας για την ευρωπαϊκή αγορά.
ΔΙΕΘΝΗ

«Σύνδρομο της Κίνας» στα είδη πολυτελείας, βυθίζονται οι μετοχές των οίκων

Οι προειδοποιήσεις της Gucci για κάμψη εσόδων το πρώτο τρίμηνο συμπαρέσυραν πτωτικά τις μετοχές των μεγάλων ομίλων πολυτελών αγαθών. Η κάμψη της αγοράς της Κίνας που ήταν ασφαλές καταφύγιο προκαλεί ανησυχία.
ΔΙΕΘΝΗ

Κάμψη εισαγωγών κι εξαγωγών για την ευρωπαϊκή βιομηχανία ένδυσης

Η ευρωπαϊκή βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με την γήρανση του εργατικού της δυναμικού. Στα 400 ευρώ η μέση κατανάλωση ενδυμάτων στην Ελλάδα το 2023, στα 630 ευρώ η μέση αξία της κατανάλωσης στην ΕΕ.
ΔΙΕΘΝΗ

Νέες συμφωνίες και αλλαγή στρατηγικής από τους κολοσσούς των αθλητικών

Nike, Puma και Reebok κλείνουν συμφωνίες χονδρικής με μεγάλα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα. Ο κλάδος ποντάρει φέτος σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες και το UEFA European Championship.
ΔΙΕΘΝΗ

Πώς οι περιβαλλοντικοί στόχοι «έκαψαν» την επικεφαλής του ομίλου H&M

Η Helena Helmersson παραιτήθηκε αιφνιδίως, αφού αποδείχτηκε εξαιρετικά δύσκολη η αύξηση των πωλήσεων, σε συνδυασμό με τον μεγάλο περιορισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του σουηδικού ομίλου fast fashion.