ΓΔ: 1491.2 1.32% Τζίρος: 72.08 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:27:41 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
businessdaily-Sygkrousi-Trenon-Tempi-Hellenic-Train (4)
Φωτο: Stringer / SOOC

Τα χειρότερα σιδηροδρομικά δυστυχήματα των τελευταίων 25 ετών στην Ευρώπη

Μια ανασκόπηση στα χειρότερα σιδηροδρομικά δυστυχήματα που έχουν συμβεί στην Ευρώπη μέσα στα τελευταία χρόνια. Γερμανία, Αγγλία, Ουγγαρία, Τουρκία, Ισπανία, Ιταλία, Μαυροβούνιο, Ουκρανία και δυστυχώς και η Ελλάδα πλέον.

Αυτά είναι τα φονικότερα σιδηροδρομικά δυστυχήματα των τελευταίων 25 ετών στην Ευρώπη.

1998: 101 νεκροί στην Γερμανία

Στις 3 Ιουνίου, ο εκτροχιασμός του InterCity Express (ICE) προκαλεί τον θάνατο 101 ανθρώπων και τον τραυματισμό 88 στο Εσεντε της βόρειας Γερμανίας. Είναι η πλέον πολύνεκρη σιδηροδρομική καταστροφή στην Γερμανία μετά το δυστύχημα με 102 νεκρούς τον Ιούνιο 1945 στο Μόναχο

1999: 31 νεκροί στην Αγγλία

Στις 5 Οκτωβρίου, προαστιακό τρένο παραβιάζει φωτεινό σηματοδότη και συγκρούεται με τοπικό εξπρές στην έξοδο του σταθμού Πάντινγκτον του Λονδίνου, με αποτέλεσμα 31 άνθρωποι να χάσουν την ζωή τους και 245 να τραυματισθούν.

2003: 33 νεκροί στην Ουγγαρία

Τριάντα τρεις γερμανοί συνταξιούχοι χάνουν την ζωή τους σε λεωφορείο που συγκρούσθηκε με τρένο στο ύψος της τουριστικής πόλης Σοφιόκ στις όχθες της λίμνης Μπάλατον της δυτικής Ουγγαρίας. Ο οδηγός του λεωφορείου παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη αφύλακτης διάβασης.

2004: 41 νεκροί στην Τουρκία

Στις 22 Ιουλίου, ο εκτροχιασμός τρένου κοντά στην Παμούκοβα στην επαρχία της Σακάρια της βορειοδυτικής Τουρκίας προκαλεί τον θάνατο 41 ανθρώπων και τον τραυματισμό 80. Είναι το σοβαρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Τουρκία την τελευταία 50ετία.

2006: 47 νεκροί στο Μαυροβούνιο

Τουλάχιστον 47 άνθρωποι χάνουν την ζωή τους και 234 τραυματίζονται στις 2 Ιανουαρίου κατά τον εκτροχιασμό τρένου σε απόσταση 15 χιλιομέτρων από την Ποντγκόριτσα. Ο μηχανοδηγός δεν ενεργοποίησε το σύστημα πέδησης.

2009: 32 νεκροί στην Ιταλία

Ο εκτροχιασμός έπειτα από έκρηξη βυτιοφόρου βαγονιού με GPL την ώρα που ο συρμός αναχωρούσε από τον σταθμό του Βιατζέριο στην κεντρική Ιταλία προκαλεί τον θάνατο 32 ανθρώπων στις 29 Ιουνίου. Είναι το φονικότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ιταλία μετά την σύγκρουση του τρένου υψηλής ταχύτητα της διαδρομής Βενετία-Ρώμη με τρένο που συνδέει το Λέτσε με το Μιλάνο νότια της Μπολόνια το 1978. Πενήντα άνθρωπου σκοτώνονται.

2010: 45 νεκροί στην Ουκρανία

Σαράντα πέντε άνθρωποι σκοτώνονται στις 12 Οκτωβρίου σε σύγκρουση ανάμεσα σε τρένο και λεωφορείο στο Μάγκαντς στην κεντροανατολική Ουκρανία. Οι ουκρανικές αρχές κατηγόρησαν τον οδηγό του λεωφορείου ότι πέρασε από σιδηροδρομική διάβαση αγνοώντας το κόκκινο φως και τις κραυγές των επιβατών

2013: 80 νεκροί στην Ισπανία

Στις 24 Ιουλίου, τρένο υψηλής ταχύτητας κινούμενο με 179 χιλιόμετρα την ώρα εκτροχιάζεται σε στροφή με όριο ταχύτητας 80 χλμ/ω λίγη ώρα πριν από την άφιξή του στο Σαντιάγο ντε Κομποστέλα και στην συνέχεια προσκρούει σε τοίχο. Συνολικά, 80 άνθρωποι βρίσκουν τον θάνατο και 140 τραυματίζονται στο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ισπανία από το 1944.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Αύξηση 10% στις αφίξεις επιβατών κρουαζιέρας προβλέπουν στελέχη του κλάδου

Οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες δεν προγραμμάτισαν ακόμα τον διάπλου κρουαζιεροπλοίων τους από τη διώρυγα του Σουέζ μέχρι την Άνοιξη, ενώ προχώρησαν σε ακυρώσεις ή προσαρμογές των δρομολογίων τους λόγω της έντασης στην Ερυθρά Θάλασσα.
germania-train
ΔΙΕΘΝΗ

Γερμανία: Ακινητοποιημένα τα μέσα μαζικής μεταφοράς λόγω απεργίας

Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία, στο μετρό και στο τραμ σε 15 από τα 16 κρατίδια διεκδικούν μεταξύ άλλων αυξήσεις στις αποδοχές, μεγαλύτερα διαστήματα ανάπαυσης και περισσότερες ημέρες διακοπών.
Ploio-Ship
ΔΙΕΘΝΗ

Μειώθηκαν κατά 30% οι μεταφορές στην Ερυθρά Θάλασσα λόγω των επιθέσεων

Σύμφωνα με την πλατφόρμα PortWatch του ΔΝΤ, ο όγκος των μεταφορών μέσω της Διώρυγας του Σουέζ, η οποία συνδέει την Ερυθρά Θάλασσα με τη Μεσόγειο, υποχώρησε κατά 37% από την 1η ως τη 16η Ιανουαρίου σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.