Σε μια εποχή όπου ο επαγγελματικός αθλητισμός συνδέεται ολοένα και στενότερα με τη στρατηγική επικοινωνία και τις εμπορικές συνεργασίες, οι χορηγίες αποτελούν πυλώνα επιβίωσης και ανάπτυξης των κορυφαίων ομάδων. Η Euroleague, το ελίτ επίπεδο του ευρωπαϊκού μπάσκετ, δεν αποτελεί εξαίρεση.
Αντιθέτως, οι ομάδες της διοργάνωσης έχουν αναπτύξει πολυεπίπεδους δεσμούς με επιχειρηματικούς κολοσσούς, διαμορφώνοντας ένα εντυπωσιακό μωσαϊκό συνεργειών, που εκτείνεται σε χορηγούς από πολλούς διαφορετικούς τομείς.
Ολυμπιακός
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε στρατηγική χορηγική συνεργασία με την εταιρεία φυσικών μεταλλικών νερών ΑρρένΑ, συμφερόντων της εφοπλιστικής οικογένειας Τσάκου. Η τριετής συμφωνία, αξίας έως 5 εκατ. ευρώ, παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία του Νίκου Τσάκου και των αδελφών Αγγελόπουλων. Ο CEO της Tsakos Energy Navigation δήλωσε πως «το Red ΑρρένΑ ταιριάζει στην κορυφαία ομάδα της Ευρώπης», ενώ αποκάλυψε προσωπική σύνδεση με τον σύλλογο.
Επίσης, η bwin αποτελεί τον μεγάλο χορηγό των ερυθρόλευκων από τη σεζόν 2018–2019, με την συνεργασία να ανανεώνεται αρκετές φορές και να παραμένει σήμερα ονομαστικός χορηγός της ομάδας, με το λογότυπο της bwin να δεσπόζει στο μπροστινό μέρος της φανέλας. Η συμφωνία περιλαμβάνει επίσης ευρύτερες δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας και προβολής της ομάδας σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Παναθηναϊκός
Την περυσινή σεζόν, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Όμιλο AKTOR έως και την αγωνιστική περίοδο 2028/29. Η ομάδα θα συνεχίσει να φέρει την επωνυμία «Παναθηναϊκός AKTOR», ενώ η συνεργασία περιλαμβάνει σημαντικές επενδύσεις σε τεχνικό και λειτουργικό επίπεδο.
Κεντρικό έργο της συνεργασίας αποτέλεσε η πλήρης ανακαίνιση του ΟΑΚΑ, η οποία ολοκληρώθηκε μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες. Το έργο περιλάμβανε την εγκατάσταση νέου «glass floor» παρκέ, την πλήρη αναβάθμιση των οπτικοακουστικών υποδομών και τον εκσυγχρονισμό των χώρων φιλάθλων. Η τεχνική αναβάθμιση έγινε υπό τον συντονισμό της White Veil Venue and Facilities Management.
Εφές
Η Anadolu Efes, η μεγαλύτερη ζυθοποιία της Τουρκίας και μία από τις κορυφαίες στην Ευρώπη, αποτελεί τον ιδρυτικό και βασικό χορηγό της ομάδας Anadolu Efes S.K. από το 1976, όταν και ίδρυσε τον σύλλογο με την εξαγορά του Kadıköyspor. Από τότε διατηρεί τα δικαιώματα ονοματοδοσίας, ενώ παραμένει σταθερός χρηματοδότης και στρατηγικός εταίρος της ομάδας.
Λόγω αλλαγών στη νομοθεσία για τα αλκοολούχα, το 2011 η ονομασία της ομάδας προσαρμόστηκε, όμως η εταιρική σύνδεση παρέμεινε αναλλοίωτη. Η Anadolu Efes υποστηρίζει και την EuroLeague για πάνω από 15 χρόνια, ως επίσημος χορηγός μπύρας.Παράλληλες χορηγίες περιλαμβάνουν τη Corendon Airlines (επίσημος χορηγός μετακινήσεων) και τη Bilcee (επίσημος προμηθευτής αθλητικής ένδυσης), που συμβάλλουν στον αγωνιστικό και εμπορικό σχεδιασμό της ομάδας.
Μονακό
Ο μπασκετικός οργανισμός της AS Monaco, γνωστός ως Roca Team, στηρίζεται σε ένα ευρύ φάσμα χορηγιών για τη σεζόν 2024–2025, με κορυφαίο παράδειγμα τη Fedcom. Η εταιρεία, ιδιοκτησίας του προέδρου Aleksej Fedorychev, έχει καθοριστική επιρροή τόσο στην επιχειρησιακή όσο και στην αγωνιστική πορεία της ομάδας. Από το 2022, ο Fedorychev είναι κύριος μέτοχος και η Fedcom διατηρεί στρατηγική παρουσία με χορηγίες, επενδύσεις και την ίδρυση της πλατφόρμας Skweek, η οποία μεταδίδει αγώνες EuroLeague και EuroCup.
Αν και έχουν δει το φως της δημοσιότητας δημοσιεύματα για καθυστερήσεις πληρωμών, η Fedcom συνεχίζει να δηλώνει προσηλωμένη στη στήριξη του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Άλλες βασικές συνεργασίες της ομάδας περιλαμβάνουν τη Zondacrypto (κύριος χορηγός EuroLeague), τον Groupe Michel Pastor/CIP (premium χορηγός), τη Lanvin (επίσημος ενδυματολόγος) και την Erreà (προμηθευτής αθλητικού εξοπλισμού).

Μπασκόνια
Η Saski Baskonia, αποτελεί μία από τις πιο συνεπείς παρουσίες στην EuroLeague, συμμετέχοντας ανελλιπώς από την ίδρυσή της. Η ομάδα είναι γνωστή για τη δυναμική της εμπορική πορεία, που έχει επανειλημμένα επαναπροσδιοριστεί μέσα από μια σειρά στρατηγικών χορηγικών συμφωνιών. Η εναλλαγή βασικών χορηγών είναι χαρακτηριστική, με 11 διαφορετικές εμπορικές ονομασίες σε 40 χρόνια. Παρ’ όλα αυτά, το όνομα “Baskonia” καθιερώθηκε το 2016 ως η σταθερή ταυτότητα του συλλόγου, με στόχο την ενίσχυση της τοπικής κουλτούρας και την αναγνωρισιμότητα σε διεθνές επίπεδο, ανεξάρτητα από τους εκάστοτε χορηγούς. Για τη φετινή χρονιά, βασικός εμπορικός συνεργάτης της ομάδας είναι η eToro, η διεθνής πλατφόρμα επενδύσεων, ενώ η Kosner, εταιρεία θερμοκλιματιστικών συστημάτων, εμφανίζεται ως χορηγός στη φανέλα
Ερυθρός Αστέρας
Η συνεργασία του Ερυθρού Αστέρα με τη Meridianbet αποτελεί σταθμό για το σερβικό μπάσκετ. Η συμφωνία, που υπεγράφη τον Δεκέμβριο του 2022, χαρακτηρίστηκε ως η μεγαλύτερη χορηγική συμφωνία στην ιστορία της Σερβίας, με εκτιμώμενη αξία που ξεπερνά τα 1,5 εκατ. ευρώ ετησίως, σύμφωνα με αναφορές, ξεπερνώντας προηγούμενες μεγάλες συνεργασίες όπως αυτή με την Telekom Serbia. Η Meridianbet δεν περιορίζεται στη χορηγία φανέλας. Λειτουργεί ως επίσημος στοιχηματικός συνεργάτης, με πολυεπίπεδη υποστήριξη στον σύλλογο και έντονη προβολή εντός γηπέδου και στα δικά της επικοινωνιακά δίκτυα.Το branding της συμφωνίας κορυφώθηκε τον Νοέμβριο του 2024, όταν το λογότυπο της Meridianbet ενσωματώθηκε μόνιμα στο επίσημο έμβλημα του συλλόγου, μια πρωτοφανής για τα ευρωπαϊκά δεδομένα ενέργεια, που αντανακλά το βάθος και τη διάρκεια της συνεργασίας.
Ντουμπάι Μπάσκετμπολ
Η νεοσύστατη ομάδα Dubai Basketball στηρίζεται σε ένα ισχυρό δίκτυο χορηγών, με στόχο να εξελιχθεί σε πόλο έλξης για τον παγκόσμιο αθλητισμό και τουρισμό. Στον πυρήνα αυτής της στρατηγικής βρίσκεται η συνεργασία με το Τμήμα Οικονομίας και Τουρισμού του Ντουμπάι (DET), που αποτελεί ιδρυτικό χορηγό. Το λογότυπο του DET και το visitdubai.com προβάλλονται σε φανέλες και εγκαταστάσεις, ενισχύοντας την τουριστική εικόνα της πόλης μέσω του μπάσκετ. Παράλληλα, η Adidas έχει αναλάβει τον ρόλο του επίσημου προμηθευτή εξοπλισμού έως το 2027/28, ενισχύοντας την αγωνιστική εικόνα της ομάδας. Η Coca-Cola Arena, με χωρητικότητα 17.000 θεατών, αποτελεί την έδρα της ομάδας, προσφέροντας σύγχρονη εμπειρία φιλάθλου και προοπτική διεθνών διοργανώσεων.
Αρμάνι Μιλάνο
Η Olimpia Milano, υπό την ιδιοκτησία του Giorgio Armani από το 2008, συνεχίζει να χτίζει ένα εμπορικά και αγωνιστικά ισχυρό προφίλ, με χορηγίες υψηλής αναγνωρισιμότητας. Το EA7 Emporio Armani παραμένει βασικός χορηγός και τεχνικός προμηθευτής, παρέχοντας πλήρη αθλητικό εξοπλισμό και συνδέοντας την ομάδα με το παγκόσμιο luxury sportswear branding.Από τη σεζόν 2024/25, η MediaWorld αποτελεί τον κύριο χορηγό για τους εγχώριους αγώνες στη Serie A, ενώ στην EuroLeague, την ομάδα ενισχύει η Plenitude του ομίλου Eni, φέρνοντας μαζί της μηνύματα βιωσιμότητας και κοινωνικής ευθύνης.
Μπαρτσελόνα
Η μπασκετική ομάδα της Barcelona στηρίζεται σε ένα σταθερό και πολυεπίπεδο δίκτυο χορηγών. Ως τμήμα του FC Barcelona, η ομάδα επωφελείται από την ενιαία στρατηγική branding του συλλόγου, με χορηγούς που καλύπτουν οριζόντια όλα τα αθλητικά τμήματα όπως η Nike και το Spotify. Επίσης, οι CaixaBank, Beko και Ambilight TV (Philips) συγκαταλέγονται στους βασικούς χορηγούς της ομάδας, με εμφανή παρουσία στο γήπεδο Palau Blaugrana, ενώ Assistència Sanitària διατηρεί πολυετή σχέση ως βασικός ιατρικός συνεργάτης. Παράλληλα, η ομάδα συνεργάζεται με την Endesa, κορυφαίο πάροχο ενέργειας, ενώ τα τηλεοπτικά δικαιώματα και η προβολή των εντός έδρας αγώνων ενισχύονται μέσω της πλατφόρμας Skweek για τη EuroLeague, και μέσω της Movistar+ για την ACB.
Μπάγερν Μονάχου
Η ομάδα μπάσκετ της FC Bayern Munich συνεχίζει να ενισχύει τη δυναμική της παρουσία στην EuroLeague μέσα από ένα δίκτυο στρατηγικών χορηγιών που συνδυάζουν τον αθλητισμό με την τεχνολογία, την καινοτομία και την κοινωνική ευθύνη. Από το 2022, βασικός χορηγός της ομάδας είναι η Siegmund, της οποίας το λογότυπο κοσμεί τις φανέλες των παικτών. Το καλοκαίρι του 2023, η BMW ανέλαβε σημαντικό ρόλο ως επίσημος συνεργάτης κινητικότητας της ομάδας, παρέχοντας πλήρως ηλεκτρικά οχήματα για τις ανάγκες της πρώτης ομάδας. Παράλληλα, εξασφάλισε τα δικαιώματα ονοματοδοσίας της έδρας της Bayern, μετονομάζοντας το ιστορικό Audi Dome σε BMW Park.
Σημαντική είναι και η παρουσία της Interwetten, της οποίας η συνεργασία με την ομάδα ανανεώθηκε έως το 2027. Η εταιρεία στοιχημάτων διαθέτει ισχυρή εμπορική προβολή στους αγώνες, ενώ συμμετέχει και σε κοινωνικές δράσεις, προβάλλοντας την υπευθυνότητα στον αθλητικό στοιχηματισμό. Στους υπόλοιπους συνεργάτες περιλαμβάνεται η Hydraid, επίσημος συνεργάτης ενυδάτωσης από το 2024, παρέχοντας εξειδικευμένες λύσεις αποκατάστασης. Επίσης, από το 2025, η τραπεζική υποστήριξη της ομάδας έχει περάσει στα χέρια της meine Volksbank Raiffeisenbank eG, η οποία ανέλαβε να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες fan banking και να στηρίξει κοινωνικά προγράμματα στη Βαυαρία.
Φενέρμπαχτσε
Η ανδρική ομάδα μπάσκετ της Fenerbahçe, γνωστή ως Fenerbahçe Beko, αποτελεί μία από τις πιο εμβληματικές δυνάμεις του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Η εμπορική της πορεία είναι στενά συνδεδεμένη με διαδοχικές στρατηγικές χορηγικές συμφωνίες που επηρέασαν καθοριστικά την ταυτότητά της. Από το 2018, κύριος χορηγός ονοματοδοσίας της ομάδας είναι η Beko, θυγατρική του ομίλου Arçelik. Η συνεργασία αυτή αντικατέστησε την προηγούμενη συμφωνία με τον όμιλο Doğuş και συνοδεύτηκε από την εμπορική επωνυμία "Fenerbahçe Beko". Η Beko αξιοποιεί τη χορηγία της όχι μόνο ως μέσο προβολής, αλλά και για την ενίσχυση κοινωνικών εκστρατειών, όπως η καμπάνια "Eat Like A Pro", με στόχο την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας.
Η σχέση της ομάδας με τη χορηγία έχει μακρά ιστορία. Το 2006, η Ülker συγχώνευσε την ομάδα της, Ülkerspor, με τη Fenerbahçe, δημιουργώντας την Fenerbahçe Ülker, που κατέκτησε πολλούς τίτλους μέχρι το 2015. Μετά από μια μεταβατική περίοδο, η ομάδα διαγωνίστηκε τη σεζόν 2017–2018 ως Fenerbahçe Doğuş, πριν καταλήξει στη σημερινή ονομασία υπό την Beko. Σημαντικός χορηγός υπήρξε και η MSC Mediterranean Shipping Company, η οποία υποστήριξε την ομάδα για δύο σεζόν (2021–2023), προβάλλοντας τη σύνδεση της ναυτιλίας με τον επαγγελματικό αθλητισμό. Η ομάδα στεγάζεται στο υπερσύγχρονο Ülker Sports and Event Hall, χωρητικότητας 13.800 θεατών, εγκαινιασμένο το 2012, το οποίο διατηρεί την ονομασία της Ülker, τιμώντας τη μακροχρόνια προσφορά της εταιρείας στο σύλλογο.

Χάποελ Τελ Αβίβ
Η Hapoel Shlomo Tel Aviv, έχει ενισχύσει την εμπορική και κοινωνική της ταυτότητα μέσα από ένα ισχυρό δίκτυο χορηγών και επενδυτών. Από το 2024, κύριος χορηγός ονοματοδοσίας είναι η Shlomo Insurance, θυγατρική του Ομίλου Shlomo, ο οποίος δραστηριοποιείται σε τομείς όπως ασφάλειες, αυτοκίνηση, ναυτιλία και ακίνητα, με κύκλο εργασιών άνω των 7 δισ. ILS. Σημαντικός χορηγός είναι και η IBI Investment House, ενώ ιδιαίτερη σημασία δίνεται και στις κοινωνικές συνεργασίες με οργανισμούς όπως η Vegan Friendly και η Altshuler Shaham, που στηρίζουν δράσεις υγιεινής διατροφής και κοινωνικής ένταξης. Από πλευράς ιδιοκτησίας, το 81% της ομάδας ανήκει στον επιχειρηματία Ofer Yanai, ενώ το 10% έχει περάσει στον επενδυτή τεχνολογίας Gili Raanan. Το υπόλοιπο 19% ελέγχεται από την Hapoel Usishkin Association, ένωση φιλάθλων που προωθεί τη συμμετοχή των οπαδών στη διοίκηση του συλλόγου.
Βιλερμπάν
Η LDLC ASVEL έχει χτίσει ένα ισχυρό εμπορικό προφίλ μέσα από στρατηγικές συνεργασίες. Από το 2018, φέρει το όνομα του γαλλικού κολοσσού τεχνολογικών προϊόντων LDLC, με τον οποίο υπέγραψε δεκαετή συμφωνία ονοματοδοσίας. Η συμφωνία συνοδεύτηκε από πλήρη ανανέωση ταυτότητας, με αλλαγή χρωμάτων και αυξημένες ευρωπαϊκές βλέψεις. Σημαντικό ορόσημο αποτέλεσε η λειτουργία της LDLC Arena το 2023 — ενός υπερσύγχρονου γηπέδου 12.500 θέσεων που ενισχύει την εμπειρία φιλάθλων και τη διεθνή εικόνα της ομάδας. Η αρένα κατασκευάστηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον Όμιλο Olympique Lyonnais (OL Groupe), ο οποίος κατέχει το 25% της ομάδας, στηρίζοντας επενδυτικά την αγωνιστική και εμπορική της ανάπτυξη.
Μακάμπι Τελ Αβίβ
Η Maccabi Playtika Tel Aviv έχει δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό δίκτυο χορηγών που ενισχύει τη θέση της εντός και εκτός γηπέδου. Από το 2020, ο τίτλος της ομάδας φέρει το όνομα της Playtika, μιας κορυφαίας εταιρείας gaming με διεθνή παρουσία, σε συμφωνία που περιλαμβάνει πλήρη εμπορική προβολή και κοινωνικές συνέργειες. Η Investing.com, πλατφόρμα με πάνω από 50 εκατ. χρήστες, είναι επίσης στρατηγικός συνεργάτης, με ενεργή συμμετοχή σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης. Άλλοι σημαντικοί χορηγοί περιλαμβάνουν τις adidas (τεχνικός εξοπλισμός), Rapyd (fintech), BYD Auto, Partner Communications, Hugo Boss, Coca-Cola και Turkish Airlines, καλύπτοντας από ενδυμασία και τεχνολογία έως μεταφορές και lifestyle, αναδεικνύοντας τη Maccabi ως εμπορική υπερδύναμη στο ευρωπαϊκό μπάσκετ.
Παρί Μπάσκετμπολ
Η Paris Basketball, μία από τις πιο ραγδαία ανερχόμενες δυνάμεις του ευρωπαϊκού μπάσκετ, ενισχύει διαρκώς την εμπορική της παρουσία με ένα ευρύ δίκτυο στρατηγικών συνεργασιών. Στην πρώτη της συμμετοχή στην EuroLeague, η ομάδα φέρει στην πρόσοψη των εμφανίσεων της το λογότυπο της OlyBet, έπειτα από διετή συμφωνία με την ευρωπαϊκή στοιχηματική πλατφόρμα. Την πίσω όψη καλύπτει η O’Tacos, γαλλική αλυσίδα fast food, σε συνεργασία με επίκεντρο τη νεανική κουλτούρα. Η Globant λειτουργεί ως τεχνολογικός συνεργάτης, υποστηρίζοντας την εμπειρία φιλάθλων στην Adidas Arena, την υπερσύγχρονη νέα έδρα της ομάδας. Τοπικά, η Sogaris επενδύει στην κοινωνική σύνδεση με το 18ο διαμέρισμα του Παρισιού, ενώ η Adidas συνεχίζει να αποτελεί τον επίσημο εξοπλιστή της ομάδας από το 2019, ενισχύοντας την αγωνιστική της ταυτότητα με διεθνές προφίλ.

Παρτιζάν
Η KK Partizan Mozzart Bet έχει εισέλθει σε μια νέα εποχή δυναμικής ανάπτυξης μέσω της στρατηγικής της συνεργασίας με την Mozzart Bet. Από το 2022, η κορυφαία εταιρεία στοιχημάτων αποτελεί τον γενικό και ονοματοδοτικό χορηγό του συλλόγου, με την ομάδα να φέρει επισήμως την επωνυμία Partizan Mozzart Bet. Η συμφωνία, που θεωρείται η μεγαλύτερη στην ιστορία του συλλόγου, περιλαμβάνει την προβολή του λογοτύπου της Mozzart Bet στις εμφανίσεις και τις υποδομές της ομάδας, καθώς και την αποκλειστική στοιχηματική συνεργασία.
Ρεάλ Μαδρίτης
Η ομάδα μπάσκετ της Real Madrid συνεχίζει να διατηρεί ένα ισχυρό χορηγικό προφίλ, που αντικατοπτρίζει το εμπορικό εκτόπισμα του συλλόγου και στον μπασκετικό τομέα. Από το 2022, κύριος χορηγός φανέλας είναι η Autohero, κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα online αγοραπωλησίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Το λογότυπό της εμφανίζεται στο μπροστινό μέρος των εμφανίσεων της ομάδας σε όλες τις διοργανώσεις. Η Adidas παραμένει επίσημος τεχνικός προμηθευτής, παρέχοντας αγωνιστικό και προπονητικό εξοπλισμό, ενώ σημαντικοί στρατηγικοί συνεργάτες όπως η Louis Vuitton, η BMW, η Corpay και η Palladium Hotel Group ενισχύουν την εμπορική δυναμική της ομάδας. Παράλληλα, εταιρείες όπως η Sanitas, η Cantabria Labs, η Nivea Men και η Emirates υποστηρίζουν το οικοσύστημα της Real Madrid μέσα από υπηρεσίες, μετακινήσεις και κοινές καμπάνιες προβολής.
Βαλένθια
Η Valencia Basket διατηρεί ένα εκτενές και στρατηγικά διαρθρωμένο δίκτυο συνεργασιών, ενισχύοντας τον ρόλο της ως μία από τις σταθερές δυνάμεις του ισπανικού και ευρωπαϊκού μπάσκετ. Στην κορυφή των χορηγικών της σχέσεων για τη σεζόν 2024–2025 βρίσκεται η Heineken España, η οποία μέσω της μάρκας Amstel Oro 0,0 υποστηρίζει επισήμως την ομάδα έως το 2030. Η πολυετής συμφωνία ενισχύει την τοποθέτηση της ομάδας σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Σημαντικό ρόλο στη χρηματοδότηση και ανάπτυξη της Valencia Basket έχει και η CaixaBank, που διατηρεί διαχρονικά ενεργή παρουσία στις φανέλες και στις δράσεις των ανδρικών, γυναικείων και αναπτυξιακών τμημάτων. Παράλληλα, η Hummel θα αναλάβει από τη σεζόν 2025–2026 τον ρόλο του επίσημου τεχνικού χορηγού, αντικαθιστώντας την Luanvi.
Άλλοι σημαντικοί συνεργάτες είναι η JJ Matriz Capital, η Teika (με ειδική έμφαση στη γυναικεία ομάδα), η Isaval, καθώς και η JYSK, η οποία εντάχθηκε πρόσφατα στο δίκτυο υποστηρικτών ως “αργυρός χορηγός”. Σε επίπεδο υποδομών, το βλέμμα στρέφεται στο υπερσύγχρονο Roig Arena, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του το 2025, φιλοξενώντας μεταξύ άλλων και τις τελικές φάσεις του Copa del Rey το 2026 και 2027.
Βίρτους Μπολόνια
Η σεζόν 2025–2026 βρίσκει τη Virtus Bologna σε μεταβατικό στάδιο όσον αφορά το χορηγικό της προφίλ, καθώς η ομάδα βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με νέα εταιρεία, εισηγμένη στο χρηματιστήριο, η οποία ενδέχεται να καλύψει τον ρόλο του κύριου χορηγού είτε για τη Serie A είτε για την EuroLeague. Παράλληλα, η Infront ανέλαβε από τη φετινή σεζόν τα εμπορικά και marketing δικαιώματα της Virtus έως το 2027, με στόχο την ενίσχυση του brand σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Ζαλγκίρις Κάουνας
Η Žalgiris Kaunas, ιστορική δύναμη του λιθουανικού και ευρωπαϊκού μπάσκετ, συνεχίζει με συνέπεια τη στρατηγική ενίσχυσης της αγωνιστικής και εμπορικής της θέσης τη σεζόν 2025–2026. Η ομάδα διατηρεί σταθερές σχέσεις με βασικούς χορηγούς, επενδύοντας ταυτόχρονα σε υποδομές και τεχνογνωσία. Η Puma παραμένει ο κύριος τεχνικός χορηγός για δεύτερη χρονιά, παρέχοντας τον επίσημο αθλητικό εξοπλισμό σε όλα τα επίπεδα του συλλόγου. Η συνεργασία αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική του brand για ενίσχυση της παρουσίας του στο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Η CaixaBank, μία από τις μεγαλύτερες ισπανικές τράπεζες, συνεχίζει να στηρίζει τη Žalgiris ως επίσημος χορηγός, ενισχύοντας παράλληλα τις εμπορικές και πολιτιστικές πρωτοβουλίες της ομάδας. Η Žalgiris Arena, μία από τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις στην Ευρώπη, αποτελεί σημαντικό asset για την προσέλκυση συνεργασιών, φιλάθλων και διεθνών διοργανώσεων.