ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
businessdaily-efood market
Φωτο: efood

Σε άμεση μείωση τιμών σε 1.200 προϊόντα προχωρά το efood market

Η μείωση τιμών, η οποία βρίσκεται σε ισχύ από την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου, αφορά στο 30% περίπου του συνόλου των κωδικών προϊόντων του efood market.

Το efood market, το supermarket του efood, προχωράει σε άμεση μείωση τιμών σε 1.200 προϊόντα, θέλοντας, στη σημερινή οικονομική συγκυρία, να προσφέρει στους καταναλωτές του ποικιλία επιλογών σε προσιτές τιμές. 

Η μείωση τιμών, η οποία βρίσκεται σε ισχύ από την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου, αφορά στο 30% περίπου του συνόλου των κωδικών προϊόντων του efood market και θα εφαρμοστεί σε βασικές κατηγορίες προϊόντων όπως στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και καθαριότητας, τα γαλακτοκομικά και αυγά, τα αλμυρά και γλυκά σνακς, τα καθαριστικά κτλ. 

Ο νέος τιμοκατάλογος, στο ηλεκτρονικό ράφι του efood market  θα έχει άμεσο, θετικό αντίκτυπο στις αγορές των καταναλωτών, προσφέροντάς τους ένα εύρος επιλογών σε χαμηλότερες τιμές, σε κατηγορίες προϊόντων βασικών και καθημερινών αναγκών. Σαφής προσανατολισμός του efood είναι να παραμείνει μια προσιτή επιλογή αγορών και γι’ αυτό το λόγο διατηρεί μια συνεπή τιμολογιακή πολιτική, ενώ παρέχει προσφορές που ανανεώνει κάθε εβδομάδα.

Επιπλέον, με το ωράριο λειτουργίας του, καθημερινά από τις 08.00 το πρωί  έως τις 12.30 το βράδυ, Κυριακές και αργίες, ιδιαίτερα τις ώρες και ημέρες πέραν του ωραρίου λειτουργίας των supermarkets, δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα, με σταθερές τιμές και με παραλαβή στο χώρο τους εντός 20 λεπτών από την παραγγελία.

Πρόθεση του efood, της #1 υπηρεσίας delivery στην Ελλάδα, είναι η διατήρηση των νέων, χαμηλών τιμών, ενώ για το 2024 συνολικά, στοχεύει στην αύξηση των κωδικών προϊόντων και των επιλογών που παρέχει στους καταναλωτές του, μέσα από το efood market.   
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-efoodlocal
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Το efood δημιουργεί ένα νέο concept μικρής λιανικής, τα efood local

Στόχος της εταιρείας είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Mια νέα λειτουργία έκτακτης ανάγκης από το efood για τους διανομείς του

Η νέα λειτουργία, έχει ενσωματωθεί στο efood riders app, την εφαρμογή που χρησιμοποιούν οι διανομείς κατά την εργασία τους, και συνδέεται με το 112, τον ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης.