ΓΔ: 2023.16 0.38% Τζίρος: 94.48 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:18:33
Έκθεση Optima AE
Πηγή: Όπτιμα

ΟΠΤΙΜΑ: Ισχυρή ανάπτυξη πωλήσεων και στρατηγική στήριξης αγοράς

Το 2024 η ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ αύξησε τον κύκλο εργασιών της, επένδυσε σε μάρκετινγκ και καινοτομία, απορροφώντας ανατιμήσεις για να στηρίξει την αγορά και τους καταναλωτές.

Ισχυρή πορεία και αύξηση του κύκλου εργασιών χαρακτήρισαν το οικονομικό έτος 2024 για την ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, καταγράφοντας σημαντικές επιδόσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Το 2024, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 214,13 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο έναντι των 200,17 εκατ. ευρώ του 2023. Παράλληλα, τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 19,9 εκατ. ευρώ, ενώ το αντίστοιχο ποσό για το 2023 ήταν 21,6 εκατ. ευρώ.

 Τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν σε 6,3 εκατ. ευρώ από 10,2 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση, γεγονός που αποδίδεται σε στοχευμένες στρατηγικές παρεμβάσεις της διοίκησης.

Κατά τη διάρκεια του έτους, οι δαπάνες μάρκετινγκ για τις επιλεγμένες μάρκες του χαρτοφυλακίου της ΟΠΤΙΜΑ αυξήθηκαν σημαντικά. Η κίνηση αυτή συνέβαλε στη διατήρηση και ενίσχυση της πρωτοκαθεδρίας της εταιρείας στην αγορά του τυριού στην Ελλάδα, διευρύνοντας ταυτόχρονα τη διαφορά της από τον ανταγωνισμό. 

Αντίστοιχα, υψηλά παρέμειναν και τα επίπεδα επένδυσης στον τομέα της Έρευνας & Ανάπτυξης, με την εταιρεία να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην καινοτομία.

Στο πλαίσιο αυτό, η ΟΠΤΙΜΑ διαμόρφωσε και διέθεσε στην αγορά νέα προϊόντα, καλύπτοντας τις εξελισσόμενες ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών και υποστηρίζοντας την ανάπτυξη της κατηγορίας του τυριού στη χώρα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η ενίσχυση των επενδύσεων σε μάρκετινγκ και Έρευνα & Ανάπτυξη, σε συνδυασμό με την απόφαση της ΟΠΤΙΜΑ να απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος των ανατιμήσεων στα εισαγόμενα προϊόντα, περιόρισαν τα περιθώρια κέρδους και οδήγησαν στη σχετική μείωση των προ φόρων κερδών.

Όπως επισημαίνει η διοίκηση της ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, «τα αποτελέσματα του 2024 αντανακλούν τις στρατηγικές αποφάσεις που λάβαμε τη συγκεκριμένη χρονιά. Επενδύσαμε δυναμικά στο μάρκετινγκ και στην αδιάλειπτη ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και επιλέξαμε να σταθούμε δίπλα στον καταναλωτή, απορροφώντας μεγάλο μέρος των αυξήσεων κόστους. 

Το αποτέλεσμα ήταν η περαιτέρω αύξηση του μεριδίου μας και των πωλήσεών μας, αλλά και η ενίσχυση των βάσεων για βιώσιμη ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κυριάκος Πιερρακάκης ομιλία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Πιερρακάκης: Οι συνέργειες οδηγούν σε χρηματοδότηση και εξωστρέφεια

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης από τη Θεσσαλονίκη τόνισε πως οι συνέργειες οδηγούν σε μεγαλύτερη χρηματοδότηση και εξωστρέφεια, ενώ η βιοτεχνική δραστηριότητα στη Βόρεια Ελλάδα παρουσιάζει σημαντική πρόοδο.
Σύγχρονη εργασία γραφείου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελληνική επιχειρηματική αποστολή στη Βόρεια Μακεδονία μετά από έξι χρόνια

Είκοσι δύο ελληνικές επιχειρήσεις συμμετείχαν στην πρώτη αποστολή στα Σκόπια μετά από έξι χρόνια, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική ανάπτυξης των εμπορικών σχέσεων Ελλάδας και Βόρειας Μακεδονίας.
Βασίλης Κορκίδης πορτρέτο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κορκίδης: Η ελληνική επιχειρηματικότητα πρέπει να αξιοποιήσει την εξωστρέφεια

Ο Βασίλης Κορκίδης, πρόεδρος του Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), τονίζει πως το 2025 είναι έτος κρίσιμης ευκαιρίας για τις επιχειρήσεις του Πειραιά, με έμφαση στην εξωστρέφεια, τις επενδύσεις και την απλοποίηση των γραφειοκρατικών εμποδίων.
Νίκος Παπαθανάσης ομιλία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παπαθανάσης: Συνεχής στήριξη επιχειρηματικότητας σε Δίκαιη Μετάβαση

Ο Νίκος Παπαθανάσης από την Κοζάνη τόνισε τη σταθερή και ουσιαστική ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της κοινωνίας στις περιοχές της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης, όπως αναφέρει ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομίας.
Σήμανση ΔΕΘ Θεσσαλονίκης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

100 χρόνια ΒΕΘ: Η Θεσσαλονίκη πόλος επενδύσεων, λέει ο Κ. Πιερρακάκης

Η Θεσσαλονίκη γίνεται κέντρο επενδύσεων, ενώ η Ελλάδα παρουσιάζει αυξημένη αποδοτικότητα στην προσέλκυση ξένων κεφαλαίων, τόνισε ο Κ. Πιερρακάκης. Βασικός στόχος η αύξηση επενδύσεων και εξαγωγών με έμφαση στη σταθερότητα.