ΓΔ: 1480.09 -1.09% Τζίρος: 161.72 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή: Pink Woman

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.

Χρονιά ορόσημο ήταν το 2023 για την ταχύτατα αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων Pink Woman, καθώς καταγράφηκε σημαντική βελτίωση πωλήσεων και κερδών. Μιλώντας στο BD, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Δημήτρης Ματεμτζής, υπογράμμισε την δυναμική ανάπτυξη της αλυσίδας και μέσα στους πρώτους μήνες του 2024, στην βάση του επιτυχημένου μοντέλου λειτουργίας που προτάσσει τη συσχέτιση ποιότητας και τιμής.

«Το 2023 πετύχαμε αύξηση τζίρου σε ποσοστό 12,9% συγκριτικά με το 2022, αγγίζοντας τα 40,17 εκατ ευρώ με τη θετική τάση να συνεχίζεται και κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, οπότε και πετύχαμε αύξηση πωλήσεων κατά 17,8%, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα», σημειώνει ο κ. Ματεμτζής.

Ο ίδιος επισημαίνει ότι ο ίδιος ρυθμός ανάπτυξης δύναται να διατηρηθεί σε όλη την διάρκεια του 2024, παρά τις προκλήσεις με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπο το λιανεμπόριο, με τη στρατηγική της Pink Woman να εστιάζει στη διατήρηση σταθερών τιμών -όπως έχει κάνει την τελευταία τριετία- αλλά και την ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων της αλυσίδας πανελλαδικά. Εντυπωσιακή ήταν επίσης η βελτίωση των καθαρών αποτελεσμάτων για την εταιρεία την χρονιά που πέρασε, με τα κέρδη προ φόρων να αυξάνονται κατά 64% το 2023, συγκριτικά με το 2022, αγγίζοντας τα 4,2 εκατ ευρώ, και τα κέρδη EBITDA να βελτιώνονται σε 5,1 εκατ. ευρώ.

pink woman, Δημήτρης Ματεμτζής

 

«Αν και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί σημαντικά, η εντύπωσή μας είναι ότι τα φυσικά καταστήματα θα διατηρήσουν τη σημαντική τους θέση στον ανταγωνισμό, σε μία αγορά όπου καταγράφεται σημαντική συγκέντρωση, με λιγότερες εταιρείες να καταλαμβάνουν μεγαλύτερα μερίδια», τονίζει ο κ. Ματεμτζής. «Οι προτιμήσεις των καταναλωτών αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου, αλλά η αναζήτηση προϊόντων value for money παραμένει σταθερή. Αυτό γίνεται ακόμα πιο έντονο σε περιόδους όπως η σημερινή, με τις πληθωριστικές πιέσεις να επιδεινώνουν το διαθέσιμο εισόδημα των πολιτών. Ως εκτούτου η δυναμική εμπειρία αγορών που τα φυσικά καταστήματα προσφέρουν σε συνδυασμό με την δυνατότητα να δοκιμάσεις τα προϊόντα, και να συνομιλήσεις με τους πωλητές αποτελούν παράγοντες που θα κατευθύνουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα», καταλήγει ο κ. Ματεμτζής.

Σημειώνεται ότι η Pink Woman έκλεισε το 2023 ελέγχοντας δίκτυο συνολικά 115 καταστημάτων, ενώ σχεδιάζει να προσθέσει ακόμη 10 νέα σημεία μέσα στο τρέχον έτος, αυξάνοντας τον αριθμό τους σε 130 μέσα στην επόμενη διετία. Η εταιρεία κατασκευάζει το μεγαλύτερο μέρος των συλλογών της σε χώρες της Ασίας, για λόγους κόστους αλλά και όγκου παραγωγής, καθώς διακινεί ετησίως περισσότερα από 4 εκατομμύρια τεμάχια.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.