ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:00 DATA
Φώτο: ΑΠΕ

Τζίρος 274 εκατ. στα Hondos Center το 2023 και νέα αύξηση μέσα στο 2024

Οι τέσσερις εταιρείες της δημοφιλούς αλυσίδας καλλυντικών πετυχαίνουν υψηλή μονοψήφια αύξηση πωλήσεων φέτος, ενώ στο 24% αναμένεται ότι θα εκτιναχθεί η συνεισφορά των πωλήσεων μέσω του e-shop.

Σε άνοδο βρέθηκαν τα μεγέθη της αλυσίδας εμπορίας καλλυντικών, ενδυμάτων κι αξεσουάρ Hondos Center το 2023, ενώ σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις και το 2024 θα κλείσει με θετικό πρόσημο για τα δημοφιλή πολυκαταστήματα, παρά τις πληθωριστικές πιέσεις που ταλανίζουν το λιανεμπόριο από την αρχή του έτους. Πολύ θετικά είναι μάλιστα τα μηνύματα από την εξέλιξη των πωλήσεων του ομώνυμου ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος, το οποίο φέτος συνεισφέρει σχεδόν μία στις τέσσερις αγορές για την εταιρεία που το ελέγχει (Hondos Center ΑΕΕ).

Ειδικότερα, εξαιρετική είναι η εικόνα των επιδόσεων της εταιρείας ΑΤΗΝΗ Χόντος Ανώνυμη Εμπορική Εταιρεία-Πολυκατάστημα το 2023, ενώ και το 2024 οι εκτιμήσεις της διοίκησης είναι πολύ ενθαρρυντικές, με τις πωλήσεις της εταιρείας να αυξάνονται ήδη στο εννεάμηνο του έτους σε ποσοστό 8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σε ό,τι αφορά τη χρονιά που πέρασε, η εταιρεία αύξησε τον κύκλο εργασιών της σε 57,3 εκατ ευρώ από 49,6 εκατ ευρώ το 2022, ενώ το μικτό αποτέλεσμα ανήλθε σε 17,7 εκατ ευρώ, από 14,9 εκατ ευρώ το 2022. Τα κέρδη προ φόρων και τόκων διαμορφώθηκαν σε 3,33 εκατ ευρώ πέρσι, από 2.42 εκατ ευρώ το 2022, ενώ τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 2,22 εκατ ευρώ, έναντι 1,45 εκατ ευρώ το 2022. Σημειώνεται ότι η  ΑΤΗΝΗ λειτουργεί τα πολυκαταστήματα Hondos Center στη Γλυφάδα και την Ομόνοια.

Θετικές επιδόσεις κατέγραψε και η εταιρεία Hondos Center AEE Πολυκαταστήματα την χρονιά που πέρασε, με τα μεγέθη της να παραμένουν σε θετική τροχιά και φέτος, έστω και πιο συγκρατημένα, ωθούμενα σε σημαντικό βαθμό και από το e-shop της αλυσίδας. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της ανήλθε σε 53,2 εκατ ευρώ, έναντι 45,5 εκατ ευρώ το 2022, ενώ τα μικτά αποτελέσματα ενισχύθηκαν σε 15,8 εκατ ευρώ, από 12,7 εκατ ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων βελτιώθηκαν σε 2,7 εκατ ευρώ την χρονιά που πέρασε, από 1,15 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος, ενώ τα κέρδη μετά φόρων υπερδιπλασιάστηκαν σε 2,03 εκατ ευρώ το 2023, από 846.003 ευρώ το 2022.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία λειτουργεί δίκτυο 7 καταστημάτων, σε Σπάτα, Αμπελοκήπους, Πάτρα, Ηράκλειο, Κόρινθο, Ρόδο κι ένα εποχιακό στην Μύκονο, καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα της δημοφιλούς αλυσίδας. Το τελευταίο συνεισέφερε περί το 16% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας το 2023, ενώ εκτιμάται ότι για το 2024 η συνεισφορά του e-shop στα συνολικά έσοδα της εταιρείας θα αγγίξει το 23%.

Πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις κατέγραψε και η εταιρεία Αφοί Σ. Χόντου Καλλυντικά ΑΒΕΕ για την οικονομική χρήση του 2023, επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων αλλά και κερδών. Πιο συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της ενισχύθηκε κατά 11,3% το 2023, αγγίζοντας τα 32,5 εκατ ευρώ, έναντι 29,2 εκατ ευρώ το 2022, ενώ τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 10,1 εκατ ευρώ, από 8,5 το προηγούμενο έτος και τα καθαρά κέρδη προ φόρων υπερδιπλασιάστηκαν, ανερχόμενα σε 1,44 εκατ ευρώ από 603.029 ευρώ το 2022. Κατά αναλογία, τα κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν σε 1,1 εκατ ευρώ το 2023, από 457.912 ευρώ το 2022.

Η σταθεροποίηση δε της θέσης της εταιρείας εκτιμάται ότι θα αποδώσει καρπούς και κατά το τρέχον έτος, παρά το γεγονός ότι, όπως επισημαίνει η διοίκηση, η συνεχιζόμενη αβεβαιότητα που επικράτησε φέτος στην ελληνική οικονομία επηρέασε σαφώς τις καταναλωτικές συνήθειες και δαπάνες. Σε κάθε περίπτωση εντούτοις, η επέκταση των πωλήσεων και η διατήρηση του υψηλού επιπέδου της ποιότητα των προϊόντων της συνθέτουν διαχρονικά βασικές προτεραιότητες για την εταιρεία. Η εταιρεία διατηρεί συνολικά έξι καταστήματα Hondos Center στο κέντρο της Αθήνας, στο Περιστέρι, τη Νέα Σμύρνη, τη Νέα Ερυθραία και το Αιγάλεω.

Ενισχυμένα ήταν την χρονιά που πέρασε τα μεγέθη και της εταιρείας Χόντος Πολυκατάστημα ΑΕΒΕ -η οποία λειτουργεί το ομώνυμο κατάστημα στο Κολωνάκι- με τη διοίκηση να διατυπώνει την εκτίμηση ότι το 2024 θα παραμείνουν σε θετική τροχιά, καθώς οι πωλήσεις ήδη στο εννεάμηνο του τρέχοντος «τρέχουν» με ρυθμό +6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σε ό,τι αφορά το 2023, η εταιρεία επέστρεψε σε θετικό αποτέλεσμα, αποκομίζοντας κέρδη μετά φόρων ύψους 87.396 ευρώ έναντι ζημιών ύψους 28.713 ευρώ το 2022, ενώ οι πωλήσεις της αυξήθηκαν σε 19,6 εκατ ευρώ πέρσι, από 17,1 εκατ ευρώ το 2022.

Σημειώνεται τέλος ότι οι πωλήσεις και των τεσσάρων εταιρειών άγγιξαν τα 274 εκατ ευρώ την χρονιά που πέρασε, αποτελώντας ένα σημαντικό κομμάτι της εγχώριας αγοράς καλλυντικών. Περαιτέρω, πανελλαδικά λειτουργούν συνολικά 74 καταστήματα Hondos Center, πολλά εκ των οποίων με την μορφή δικαιόχρησης, καθιστώντας το σήμα ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στον χώρο της εμπορίας καλλυντικών, ενδυμάτων κι αξεσουάρ στην χώρα μας. 20 σημεία βρίσκονται στην Αττική, 5 στην Θεσσαλονίκη 3 στην Κρήτη, 12 στα νησιά κι ακόμη 35 στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καλλυντικά, Αγορά, Εμπόριο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ορόσημο για τα καλλυντικά το 2023 με επιστροφή σε τζίρο προ πανδημίας

Βραδύτεροι ρυθμοί αύξησης πωλήσεων 4% - 7% αναμένονται φέτος. Ο κλάδος στρέφεται στο εξωτερικό, όπου διακρίνονται σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Ενισχύεται ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην Πολωνία οι περισσότερες πωλήσεις του ομίλου Σαράντη το 2024

Κυρίαρχη στον τζίρο η πολωνική Stella Pack το 2024, από την Ελλάδα τα περισσότερα κέρδη. Η Ασία και η Μέση Ανατολή τίθενται στο στόχαστρο του ομίλου. Οικονομικές επιδόσεις ρεκόρ το 2023, με αύξηση κερδών σχεδόν κατά 50%.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κυρίαρχη στην εγχώρια αγορά καλλυντικών η Parfums Christian Dior Hellas

Βρίσκεται στην πρώτη θέση της επιλεκτικής αγοράς καλλυντικών στην χώρα μας, προχωρώντας σε ανακαινίσεις σημείων και νέα λανσαρίσματα καινοτόμων προϊόντων. Στο +15% τα έσοδα το 2023, στοχεύει σε περαιτέρω επέκταση το 2024.