Με δυο νέα προϊόντα στο χαρτοφυλάκιο της και στρατηγικές συνεργασίες, έχοντας παράλληλα το βλέμμα στραμμένο και στο εξωτερικό, η Witside στοχεύει να διατηρήσει τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και το 2025. Η εταιρεία, έχοντας ενισχύσει την πελατειακή της βάση και ολοκληρώσει σημαντικά έργα, έχει καταφέρει τα τελευταία 10 χρόνια να πενταπλασιάσει τα μεγέθη της, επενδύοντας και στο προσωπικό της.
Όπως σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Witside, Χρήστος Παπαδόπουλος, η εταιρεία συνεχίζει να διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των λύσεων της με νέες υπηρεσίες και προϊόντα με στόχο «να δώσει απαντήσεις στη διαρκή αύξηση των δεδομένων και τη διαχείριση των δεδομένων καθώς και στις δυνατότητες που απελευθερώνουν».
Ο κ. Παπαδόπουλος υπογράμμισε ότι η αγορά δεδομένων και της Πληροφορικής αναμένεται να συνεχίσουν να αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς, καθώς όπως αναφέρει η Gartner, στον τομέα του business software θα υπάρξει μια ανάπτυξη της τάξης του 10%, ενώ αντίστοιχες είναι οι εκτιμήσεις και για την ελληνική αγορά. Ταυτόχρονα αναπτύσσονται με ακόμα πιο έντονους ρυθμούς οι λύσεις και υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης, που ξεπερνούν το 20% και σύμφωνα με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις, το 2030, η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αποτελεί το 3,5% του παγκοσμίου ΑΕΠ.
Το ανοδικό μομέντουμ της αγοράς θέλει να εκμεταλλευτεί και η Witside, η οποία έχει ξεκινήσει συζητήσεις για συνεργασία με διεθνή οίκο για να φέρει σε επαφές την εταιρεία με πελάτες εκτός Ελλάδος. Όπως δήλωσε ο κ. Παπαδόπουλος, η εταιρεία κοιτάει σε ανεπτυγμένες αγορές που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν τις λύσεις που προσφέρει η Witside κα να τρέξουν τη διαδικασία υιοθέτησης με το βλέμμα να είναι στραμμένο σε Δ. Ευρώπη αλλά και πέρα από τον Ατλαντικό. Η εταιρεία έχει παρουσία και εκτός συνόρων, με αρκετά συμβόλαια σε Κύπρο, Μάλτα, Δυτ. Βαλκάνια, και Ρουμανία.
Επίθεση με δυο νέα όπλα
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Witside, η εταιρεία έχει αναπτύξει μεγάλη εμπειρία στο χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί έναν εκ των πρωταγωνιστών στο χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης. «Σκοπεύουμε να αξιοποιήσουμε όλη αυτή την εμπειρία για να εμπλουτίσουμε τις λύσεις σε αυτή την ιδιαίτερη αγορά παρουσιάζοντας ένα μεγάλο πλέγμα υπηρεσιών που θα μας επιτρέψουν να εμβαθύνουμε και να επεκτείνουμε τη δράση μας σε αυτό τον τομέα».
Μέσα στο 2025, η WITSIDE θα παρουσιάσει ένα νέο προϊόν, το Trade Promo Optimizer, το οποίο αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτιστοποίηση των προωθητικών ενεργειών της αγοράς FMCG, καθώς και ένα Data Product Framework που απλοποιεί τη σχεδίαση και την ανάπτυξη λύσεων δεδομένων.
Σύμφωνα με την McKinsey το 70% των προωθητικών ενεργειών είναι αποτυχημένες και περίπου το 50% των προϊόντων διατίθενται μέσα από προωθητικές ενέργειες. Σε αυτό το πλαίσιο η Witside έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη μιας λύσης που έρχεται να βελτιστοποιήσει την διαχείριση των προωθητικών ενεργειών που πραγματοποιούν οι αλυσίδες για τα καταστήματά τους. Μέχρι το καλοκαίρι θα έχει ολοκληρωθεί η λύση και ήδη υπάρχουν συζητήσεις με κάποιες επιχειρήσεις για να ξεκινήσει πιλοτικά κάποια έργα πάνω σε αυτό.
Ο άλλος τομέας στον οποίο εστιάζει η εταιρεία, είναι η απλοποίηση των διαδικασιών που απαιτούνται για την αξιοποίηση των πληροφοριών μιας επιχείρησης ή οργανισμού. Το Data Product Framework, αποτελεί ένα πλέγμα από μεθολογίες, προϊόντα, λύσεις υπηρεσίες και εφαρμογές που επιτρέπουν να δρομολογούνται πιο γρήγορα κάποιες αποφάσεις. Θα δίνει μετρήσιμα αποτελέσματα και οι οργανισμοί θα γνωρίζουν τη διαδρομή όλων των δεδομένων, ώστε να διαμορφώσουν data products που θα ενισχύουν τις επιχειρησιακές διευθύνσεις για καλύτερα αποτελέσματα.
«Έχουμε παρατηρήσει ότι πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν πολλές φορές εργαλεία και μηχανισμούς που είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα με πολύ μικρό πραγματικό αντίκτυπο. Είναι σαν χρησιμοποιούν νταλίκες για να μεταφέρουν μια καρτέλα αυγά. Εκεί έρχεται η λύση του Data Product Framework ώστε να βοηθήσει την κάθε επιχείρηση ή οργανισμό να οργανωθεί», σημείωσε ο κ. Παπαδόπουλος.
Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης
Η διοίκηση της WITSIDE που ειδικεύεται σε λύσεις Business Intelligence, Data Management & Advanced Analytics και συνεργάζεται με περισσότερους από 350 οργανισμούς και εταιρείες από όλους τους κλάδους (Alpha Bank, Τράπεζα Πειραιώς, ΔΕΗ, Ε.Ι. Παπαδόπουλος, Info Quest Technologies, Σκλαβενίτης, Kyvernitis Travel Group, Shop & Trade, Alumil, Motor Oil, Viochalco, κ.ά.), προβλέπει ότι το 2025 η εταιρεία θα καταγράψει ανάπτυξη της τάξης του 20%, με τον τζίρο της να φτάνει τα 6 εκατ. ευρώ, και άνοδο στους υπόλοιπους οικονομικούς δείκτες όπου εκτιμάται πως θα είναι ακόμα υψηλότερη.
Το 2024 η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της κατά 23%, φθάνοντας τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 28%, στα 1,1 εκατ. ευρώ, με την εταιρεία να διατηρεί μηδενικό δανεισμό και υψηλή ρευστότητα. Παράλληλα, ενίσχυσε περαιτέρω το ανθρώπινο δυναμικό της, απασχολώντας πλέον 48 άτομα
Ενίσχυσε την πελατειακή της βάση και ολοκλήρωσε με επιτυχία σημαντικά έργα, ενώ ιδιαίτερη ανάπτυξη γνώρισαν οι λύσεις που αξιοποιούν Big Data και ΑΙ. Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις λύσεις που προσφέρει στους πελάτες της, αλλά και την υιοθέτησή τους, και ολοκλήρωσε 46 έργα, με το 90% εξ αυτών να ολοκληρώνονται εντός των χρονικών περιθωρίων και βάσει του προϋπολογισμού που υπήρχε, αποτελώντας ένα πολύ σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Witside.
Έργα, «τα οποία έχουν βοηθήσει μεγάλους οργανισμούς να αξιοποιήσουν καλύτερα τα δεδομένα τους», σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο. Ο διευθύνων σύμβουλος της Witside αναφέρθηκε και στις λύσεις που ανέπτυξε η εταιρεία για την Motor Oil και την Alpha Bank που τους επιτρέπουν να διαχειριστούν καλύτερα τα αποθέματά τους και την πρόβλεψη της ζήτησης, καθώς και να αξιοποιήσουν τα δεδομένα που διαθέτουν.