ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Μειωμένη κατά 80% η επιβατική κίνηση στα ταξί που κυκλοφορούν ακόμα

Μόνο τις ώρες μεταφοράς του κοινού από και προς εργασίες υπάρχει κάποια κινητικότητα. Τα περισσότερα ταξί έχουν ήδη τραβήξει χειρόφρενο. Μόνο νέοι σε ηλικία οδηγοί είναι στο δρόμο.

Μειωμένη σε ποσοστό τουλάχιστον 80% είναι η επιβατική κίνηση στα 400 ταξί που κυκλοφορούν ακόμα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης (σε σύνολο 2.000 οχημάτων), όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής» Κλήμης Λεοντιάδης.

«Το "χειρόφρενο" σε 1.600 οχήματα ταξί ήταν αναπόφευκτη εξέλιξη, λόγω της αναδουλειάς, αλλά κυρίως του φόβου του κορονοϊού, που διακατέχει μεγάλη μερίδα συναδέλφων», εξήγησε ο κ. Λεοντιάδης, επισημαίνοντας ότι οι ιδιοκτήτες ταξί και οδηγοί στη Θεσσαλονίκη υπολογίζονται συνολικά σε 3.200 άτομα.

 «Λόγω των μέτρων που έχουν ληφθεί κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού είναι φυσιολογικό ο κλάδος των μεταφορών, όπως είναι τα ταξί, να αποτελεί έναν από τους πρώτους που δέχεται έντονο πλήγμα», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «γι' αυτό άλλωστε και ο κλάδος μας εντάχθηκε από την πρώτη στιγμή στους ΚΑΔ βοήθειας της καταβολής των 800 ευρώ».

Περιγράφοντας την καθημερινότητα ενός οδηγού ταξί την τρέχουσα περίοδο, ο κ. Λεοντιάδης ανέφερε ότι οι οδηγοί των 400 ταξί που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης «ουσιαστικά έχουν δουλειά κατά τις ώρες από τις 8-9 το πρωί μέχρι και τις 2-3 μετά το μεσημέρι», αφού αυτές τις ώρες «κυκλοφορεί μικρή μερίδα πολιτών, που συνήθως δεν έχουν δικό τους όχημα και χρησιμοποιούν το ταξί για να μεταβούν στο νοσοκομείο, στη δουλειά τους, σε τράπεζες ή στον λογιστή τους».

Μεταξύ άλλων, ο κ. Λεοντιάδης επισήμανε ότι όσοι οδηγοί ταξί βρίσκονται σήμερα στον δρόμο «είναι νέοι άνθρωποι, χωρίς προβλήματα υγείας και τηρούν αυστηρά όλα τα μέτρα προστασίας». Κάθε βράδυ, επίσης, «οι οδηγοί των ταξί πλένουν και απολυμαίνουν τα οχήματά τους στο πλυντήριο αυτοκινήτου του σωματείου, ενώ μάσκες και αντισηπτικά χρησιμοποιούνται ευρέως».

Σημείωσε, δε, ότι από την πρώτη στιγμή που όλη η ελληνική κοινωνία μπήκε στην περιπέτεια του κορονοϊού, έχουν αποσταλεί οδηγίες στους οδηγούς ταξί για να προσέχουν ιδιαίτερα την ατομική τους υγιεινή και να κάνουν χρήση των αντισηπτικών, καθώς έρχονται σε επαφή με τα χαρτονομίσματα. «Μάλιστα, έχουμε αναφέρει πως μετά την πραγματοποίηση κάθε κούρσας, καλό είναι να αερίζεται ο χώρος της καμπίνας του αυτοκινήτου, ενώ μία με δύο φορές την ημέρα να χρησιμοποιούνται αντισηπτικά σπρέι στα καθίσματα, τις ζώνες ασφαλείας καθώς και τις χειρολαβές, που είναι και τα σημεία που χρησιμοποιούν οι επιβάτες. Είναι κάποια βασικά μέτρα προφύλαξης που εφαρμόζονται ήδη», τόνισε.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Freenow: Άλλαξε όνομα και κατέγραψε αύξηση 25% των εσόδων το 2022

Η εφαρμογή που από Beat έγινε Freenow συνεχίζει να επενδύσει στην Ελλάδα λειτουργώντας ήδη δυο hubs που εξυπηρετούν τις κεντρικές λειτουργίες στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου την εξυπηρέτηση πελατών και την εγγραφή των νέων οδηγών στην πλατφόρμα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τίτλοι τέλους για το σήμα της BEAT στην Ελλάδα μετά από 11 χρόνια

Η εφαρμογή αλλάζει και γίνεται FREE NOW οδηγώντας στην εποχή της σύγχρονης μετακίνησης καθώς  για πρώτη φορά οι χρήστες πέρα από τα ταξί, θα μπορούν να νοικιάσουν στην ίδια εφαρμογή τα ηλεκτρικά ποδήλατα της RideMovi.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Uber: Προοπτικές ανάπτυξης στην Ελλάδα λόγω ενεργειακής κρίσης

Σύμφωνα με μελέτη του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου η εισαγωγή των υπηρεσιών ridesharing στην Αθήνα, με ρυθμισμένο τρόπο, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μέχρι και 35.000 θέσεις εργασίας στην Αθήνα μέχρι το 2025.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διαθέσιμη στη Μύκονο πλέον η εφαρμογή της Uber για μετακινήσεις

Η παρουσία της Uber στη Μύκονο είναι μέρος του φιλόδοξου σχεδίου της εταιρείας να έχει κάθε ταξί διαθέσιμο στην εφαρμογή της έως το 2025. Στις 120.000 έφτασαν οι αιτήσεις παγκοσμίως από οδηγούς ταξί για να ενταχθούν στην πλατφόρμα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην ηλεκτροκίνηση στρέφεται η BEAT, σχέδια για επιδοτήσεις σε οδηγούς

Με δεδομένη την απόφαση της κυβέρνησης όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να είναι ηλεκτρικά από το 2025, η εταιρεία παρουσίασε τον πρώτο κύκλο συνεργασιών της με τις εταιρίες Mercedes, Citroen, Peugeot, Skoda και Protergia.