Φωτο: Shutterstock

Μπόνους στους εργαζομένους από αλυσίδες σουπερ μάρκετ

Οι διοικήσεις των αλυσίδων Σκλαβενίτης και Μασούτης δείχνουν την ευγνωμοσύνη τους στους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής που εξυπηρετήσουν τις αυξημένες ανάγκες των πολιτών εν μέσω δύσκολων συνθηκών που επικρατούν λόγω κορονοϊού, μοιράζοντας μπόνους 8 εκατ. ευρώ συνολικά.

Με τους εργαζόμενους των σουπερ μάρκετ να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για την εξυπηρέτηση των πολιτών στις δύσκολες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η επιδημία του κορονοϊού δουλεύοντας νυχθημερόν σε καθημερινή βάση ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα στις προμήθειες των νοικοκυριών, οι διοικήσεις των σούπερ μάρκετ εκφράζουν έμπρακτα την ευγνωμοσύνη τους στους εργαζομένους μοιράζοντας μπόνους.

Συγκεκριμένα η αλυσίδα Μασούτης αποφάσισε να διαθέσει το 30% των ετήσιων καθαρών κερδών ως επιπλέον παροχή στους εργαζομένους, ενώ οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης διέθεσε μπόνους 5 εκατ. ευρώ στους εργαζομένους.

Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, ο όμιλος Σκλαβενίτης προχώρησε στην διάθεση έκτακτης παροχής ύψους 5 εκατ. ευρώ, η οποία έχει ήδη καταβληθεί στους 25.000 εργαζόμενους της επιχείρησης ως αναγνώριση και επιβράβευση της μεγάλης προσπάθειας που έχουν καταβάλει μέσα σε αυτές τις ιδαίτερα δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες.

Όπως γνωστοποιήθηκε στους εργαζόμενους, διαμέσω επιστολής του διευθύνοντας συμβούλου Γιάννη Μασούτη η εταιρεία προχωρά σε επιπρόσθετη παροχή στους εργαζομένους «της πρώτης γραμμής» των καταστημάτων: ταμίες, πωλητές, αποθηκάριους και άλλες ειδικότητες, που υποστηρίζουν την ομαλή λειτουργία, σε αυτή την δοκιμασία, δίνοντας bonus το Δεκέμβριο το 30% των ετήσιων καθαρών κερδών.

Υπολογίζεται ότι συνολικά οι εργαζόμενοι της αλυσίδας θα μοιραστούν ποσό της τάξεως των 3 εκατ. ευρώ ως έξτρα bonus. Το ακριβές  τελικό ποσό θα καθοριστεί τον Δεκέμβριο οπότε και θα κλείσει το τρέχον οικονομικό έτος. 

Η κίνηση αυτή αποτελεί απόφαση του επικεφαλής της αλυσίδας Γιάννη Μασούτη, ως μια έμπρακτη πράξη ευγνωμοσύνης της εταιρείας προς τους εργαζομένους της, τη δύσκολη αυτή περίοδο, την οποία είχε προαναγγείλει στις 17 Μαρτίου. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Χρυσό» τρίμηνο στα σούπερ μάρκετ με αύξηση του τζίρου σε 1,5 δισ. ευρώ

Καταναλωτική φρενίτιδα έφερε η καραντίνα τον Μάρτιο, με αύξηση των πωλήσεων κατά 26,9%, ενώ συνολικά το α' τρίμηνο ο τζίρος αυξήθηκε κατά 12,2%. Κερδισμένα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μπόνους… κορονοϊού από τα σούπερ μάρκετ: Τι μοιράζουν στο προσωπικό

Επιταγές σίτισης εκατομμυρίων ευρώ, αλλά και ειδικό μέρισμα από τα κέρδη του 2020 είναι οι παροχές μεγάλων αλυσίδων για την υπερπροσπάθεια των εργαζομένων στη διάρκεια της πανδημίας.