ΓΔ: 2127.2 0.70% Τζίρος: 224.32 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Αθήνα αεροφωτογραφία κτιρίων
Φωτογραφία Shutterstock

ΕΟΤ και Netflix «ταξιδεύουν» την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο

Με έμπνευση από σειρές του Netflix, ο ΕΟΤ παρουσιάζει ένα νέο βίντεο-πρόσκληση για ταξίδι στην Ελλάδα, με εικόνες από Αθήνα, Δελφούς, Σπέτσες και Παξούς.

Στο επίκεντρο της νέας διεθνούς καμπάνιας προώθησης της Ελλάδας βρίσκεται η προβολή ενός σύγχρονου βίντεο με μοναδικά τοπία και ιστορικά τοπόσημα, το οποίο παρουσιάστηκε σήμερα από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ)

Το βίντεο περιλαμβάνει εικόνες από την Αθήνα, τους Δελφούς, τις Σπέτσες και τους Παξούς, προωθώντας τη χώρα ως έναν κορυφαίο, διεθνή τουριστικό προορισμό με πλούσια πολιτισμική παράδοση και φυσική ομορφιά.

Το νέο αυτό προωθητικό υλικό σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το Netflix, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες της σύγχρονης αφήγησης. Η παραγωγή αντλεί υλικό από δημοφιλείς εκπομπές και σειρές της μεγαλύτερης πλατφόρμας streaming, προσφέροντας μια πολύπλευρη οπτική της ελληνικής καθημερινότητας και του πολιτισμού.

Μεταφέροντας πλάνα από σειρές, ταινίες και ντοκιμαντέρ κορυφαίας παραγωγής, όπως «Maestro in Blue», «A Perfect Story», «Beckett», «Glass Onion: A Knives Out Mystery» και «Lighthouse Lesvos», το βίντεο καλεί το παγκόσμιο κοινό να εξερευνήσει και να ανακαλύψει τη μαγεία και τη πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας. Σύμφωνα με τους δημιουργούς, το εν λόγω υλικό λειτουργεί ως «ωδή» στη μοναδικότητα της χώρας, αναδεικνύοντας τις παραδόσεις, τη φυσική της γοητεία και τον ιδιαίτερο τρόπο ζωής.

Η κυκλοφορία αυτού του βίντεο εντάσσεται στη στρατηγική συνεργασία που έχει εδραιωθεί μεταξύ του Netflix και του ΕΟΤ από τον Ιούλιο του 2024. 

Μέσα από αυτή τη συμφωνία, η πλατφόρμα streaming δεσμεύεται να στηρίξει περαιτέρω τον τουριστικό τομέα της Ελλάδας, αξιοποιώντας τη δυναμική των διεθνώς αναγνωρισμένων παραγωγών στις οποίες προβάλλονται ελληνικά τοπία.

Το βίντεο θα ενσωματωθεί ενεργά σε προωθητικές ενέργειες του ΕΟΤ, ενισχύοντας το τουριστικό προϊόν της χώρας και στοχεύοντας στην προσέλκυση επισκεπτών από κάθε γωνιά του πλανήτη. 

Για όσους ενδιαφέρονται να το παρακολουθήσουν, είναι ήδη διαθέσιμο στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://youtu.be/VKy

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λεωφορείο ΟΑΣΘ αεροδρόμιο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Ο Αντώνης Κεραστάρης αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος στον ΟΑΣΑ

Τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στις Συγκοινωνίες Αθηνών αναλαμβάνει ο Αντώνης Κεραστάρης, με πολυετή εμπειρία σε μεγάλους ελληνικούς και διεθνείς ομίλους, σε περίοδο εκσυγχρονισμού και μετασχηματισμού του ΟΑΣΑ.
Δημήτρης Παπαστεργίου χαμογελαστός
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παπαστεργίου: Υπογράφηκε η σύμβαση για το έργο Ultra - Fast Broadband

Παρουσία του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου υπογράφηκε η σύμβαση για το έργο Ultra–Fast Broadband, προϋπολογισμού 829 εκατ. ευρώ, που φέρνει οπτικές ίνες και ταχύτητες έως 1 Gbps σε εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
Χρηματιστήριο Αθηνών κτίριο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στο επίκεντρο η χρηματιστηριακή μεταρρύθμιση και η Κεφαλαιαγορά 2.0

Τις εξελίξεις και τις προκλήσεις της ελληνικής κεφαλαιαγοράς ανέδειξε το συνέδριο του ΣΑΕΕ «Κεφαλαιαγορά 2.0», με έμφαση στη μεταρρύθμιση, τη διαφάνεια, την εταιρική διακυβέρνηση και τη στήριξη των επιχειρήσεων.
Λογότυπο ΠΑΣΟΚ νύχτα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΠΑΣΟΚ: Καταγγελία συγκάλυψης στην Εξεταστική για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ

Το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ καταγγέλλει συγκάλυψη στην Εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, επισημαίνοντας τη σιωπή του Γ. Ξυλούρη και την ευθυγράμμιση της ΝΔ. Θέτει ερωτήματα για σχέσεις και διαδικασίες.
Τρακτέρ με ελληνική σημαία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΠΕΚΕΠΕ: Διαρκής η ενημέρωση κομμάτων, απόλυτη διαφάνεια στο έργο μας

Ο ΟΠΕΚΕΠΕ τονίζει ότι η ενημέρωση των κομμάτων αποτελεί πάγια υποχρέωση και διαβεβαιώνει πως λειτουργεί με πλήρη διαφάνεια, τεχνική επάρκεια και ανοιχτή επικοινωνία με το Κοινοβούλιο.