ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Attica

Η πανδημία πηγαίνει πίσω τα έργα επέκτασης του Attica

Η παύση μέρους της δραστηριότητας στη μόδα καθυστερεί και την ολοκλήρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος atticadps, το οποίο θα άρχιζε αυτές τις ημέρες την περαιτέρω επέκταση των διατιθέμενων ειδών του.

Στον αέρα βρίσκεται πλέον η έναρξη των προγραμματισμένων εργασιών επέκτασης του πολυκαταστήματος Attica στο κέντρο της Αθήνας (CityLink) εξαιτίας των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, που επέβαλαν μεταξύ άλλων το κλείσιμο των καταστημάτων και τη διακοπή των σχετικών εργασιών. Η επέκταση του πολυκαταστήματος κατά 4.000 τ.μ. ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει στις 15 Μαρτίου και να ολοκληρωθεί το φθινόπωρο, ωστόσο στην παρούσα φάση παίρνει αναβολή έως ότου ξεκαθαρίσει το τοπίο. 

Σημειώνεται ότι ολόκληρο το τετράγωνο του CityLink θεωρείται εμπορικό κέντρο κι επομένως θα ξεκινήσει κι αυτό την λειτουργία του την 1η Ιουνίου, κι όχι την προσεχή Δευτέρα. Έως τότε, η εταιρεία προετοιμάζεται για την υποδοχή των πελατών της σε όλα τα σημεία Attica αλλά και τις αυτόνομες μπουτίκ που λειτουργεί, στο πλαίσιο των νέων συνθηκών της μετά covid εποχής. 

Το κλείσιμο των καταστημάτων κι η συνακόλουθη παύση μέρους της οικονομικής δραστηριότητας στον χώρο της μόδας εντός κι εκτός συνόρων είχαν ως συνέπεια και την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος atticadps, το οποίο θα ξεκινούσε τις ημέρες αυτές την περαιτέρω επέκταση των διατιθέμενων ειδών του.

Πλέον, η συγκεκριμένη δραστηριότητα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό κι από την επανέναρξη της λειτουργίας των showrooms και των ατελιέ των οίκων μόδας του εξωτερικού και την δυνατότητά τους για την αποστολή εμπορευμάτων για την επόμενη σεζόν. Έτσι, στην παρούσα φάση οι επισκέπτες του διαδικτυακού καταστήματος attica μπορούν να παραγγείλουν κάποια είδη από συγκεκριμένα brands για παραλαβή από τα καταστήματα. 

Μέχρι πάντως και τα μέσα Μαρτίου, οι πωλήσεις της Αττικά Πολυκαταστήματα κινούνταν σε θετικό έδαφος, ενισχυόμενες κατά 6%, σε συνέχεια ενός θετικού πρώτου διμήνου, οπότε και οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 3,6% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Πολύ καλές είναι οι επιδόσεις του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος καλλυντικών atticabeauty.gr, το οποίο κατά πληροφορίες ενίσχυσε τις πωλήσεις του κατά 80% εν μέσω του γενικευμένου lockdown.

Σημειώνεται τέλος ότι στις προβλέψεις της διοίκησης για την εξέλιξη των μεγεθών φέτος υπάρχει πρόβλεψη για την επίδραση της εξάπλωσης της κορoνοϊού, καθώς, εκτός της πιθανολογούμενης μειωμένης εγχώριας κατανάλωσης, αναμένεται σχετική κάμψη και στις πωλήσεις tax free συνολικά για το ελληνικό εμπόριο. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το σχέδιο των πολυκαταστημάτων Attica για αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων

Νέα είδη ένδυσης και υπόδυσης θα προστεθούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα από το φθινόπωρο, τονίζει στο BD ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικά Πολυκαταστήματα, Δ. Μπούμης. Στα επίπεδα του 2019 οι πωλήσεις του 2022.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αττικά Πολυκαταστήματα: Νέες συνεργασίες και πωλήσεις πάνω από το 2019

Ενισχυμένες οι πωλήσεις το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου να χαρίζει χαμόγελα με ώθηση και από τον τουρισμό. Ολοκλήρωση της επέκτασης του CityLink, νέο κατάστημα Hugo Boss στο Golden Hall την προσεχή άνοιξη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα μεγέθη προ πανδημίας επιστρέφουν τα πολυκαταστήματα Attica

Η εταιρεία θα κλείσει το φετινό έτος ελαφρώς χαμηλότερα από το 2019, έχοντας καταγράψει πολύ θετικές επιδόσεις μέχρι στιγμής. Σε εξέλιξη η περαιτέρω επέκταση του Attica στο CityLink και η διάθεση νέων σημάτων από τον χώρο της μόδας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, επιστροφή στα μεγέθη του 2019

Διεύρυνση του portfolio επώνυμων εταιρειών στο χώρο της ένδυσης και συζητήσεις με Lamda για δύο καταστήματα στο Ελληνικό. Τον Μάρτιο και Απρίλιο τα μεγέθη επέστρεψαν στα προ πανδημίας επίπεδα.