ΓΔ: 1445.78 -0.20% Τζίρος: 40.45 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:01:41 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Ανοίγει ελληνικό e-shop η βρετανική Molton Brown

Η βρετανική εταιρεία ειδών περιποίησης σώματος βλέπει να αυξάνονται εντυπωσιακά λόγω της πανδημίας οι πωλήσεις των ποιοτικών προϊόντων καθαρισμού που διαθέτει.

Μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται η έναρξη λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) της βρετανικής εταιρείας ειδών περιποίησης σώματος και χεριών Molton Brown στην χώρα μας και στην Κύπρο, καθώς η πανδημία έφερε αυξημένη ζήτηση για τα ποιοτικά προϊόντα καθαρισμού που διαθέτει.

Παρά την αυξημένη τιμή λιανικής των προϊόντων της, η εταιρεία κατέγραψε αύξηση των online πωλήσεων κατά 81% στην διάρκεια της πανδημίας, με τα κρεμοσάπουνα να συνεισφέρουν το 20% του συνόλου των πωλήσεών της το 2020, έναντι 14% το 2019 και τα προϊόντα σώματος να συνεισφέρουν το 41% των φετινών εσόδων από 39% πέρσι. 

Η πανδημία έφερε τα πάνω κάτω και στον προγραμματισμό της διοίκησης, καθώς ο αρχικός στόχος ήταν το κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων να αποτελεί το 25% του συνόλου του παγκόσμιου τζίρου μέχρι το 2025. Ωστόσο, σήμερα το κανάλι αυτό αντιπροσωπεύει ήδη το 65%, μία μετατόπιση που υπαγορεύτηκε από τις συνθήκες εγκλεισμού και που κατέστη δυνατή χάριν την ευελιξία της διοικητικής ομάδας.

Έτσι, η Molton Brown αξιοποίησε τις ήδη υπάρχουσες συμφωνίες συνεργασίας της με μεγάλους retailers διεθνώς -στην χώρα μας τα προϊόντα διατίθενται στα πολυκαταστήματα Attica και Hondos Center και στα ομώνυμα e-shops— λειτουργώντας παράλληλα το δικό της ψηφιακό κανάλι διάθεσης σε επιλεγμένες αγορές.

Πλέον, η Ελλάδα, μαζί με την Κύπρο βρίσκονται στην λίστα των χωρών μαζί με την Γαλλία και την Ινδία, για τις οποίες προγραμματίζεται η δημιουργία εξατομικευμένων ηλεκτρονικών καταστημάτων το αμέσως επόμενο διάστημα, σε μία προσπάθεια κεφαλαιοποίησης του θετικού για την εταιρεία momentum. 

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας, τα προϊόντα Molton Brown καταλαμβάνουν το 25% της αγοράς πολυτελών ειδών περιποίησης για το σώμα και πλέον η προϊοντική τους γκάμα εμπλουτίζεται και με αρώματα -μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο λαναρίστηκαν 29 αρώματα. Στα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα συγκαταλέγεται το γεγονός ότι παράγονται στην Αγγλία αλλά και το αναγνωρίσιμο brand name τους. Ωστόσο, οι καταναλωτές διεθνώς φαίνεται ότι δεν ταυτίζουν τόσο την εταιρεία με το άρωμα, γεγονός που εξηγεί την μικρή κάμψη πωλήσεων κατά 0,7% της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Αντιθέτως, η πανδημία δημιούργησε επιπλέον ζήτηση ειδικά για ποιοτικά προϊόντα περιποίησης χεριών, γεγονός που αντιστάθμισε σε έναν βαθμό τις απώλειες που επέφερε ο κλάδος των ξενοδοχείων και του ταξιδιωτικού εμπορίου, από τον οποίο προκύπτει περίπου το 50% των εσόδων της Molton Brown. Σημειώνεται ότι η εταιρεία ανήκει στον όμιλο Kao Corporation, ο οποίος κατέγραψε πτώση πωλήσεων κατά 4,3% το πρώτο εξάμηνο του 2020. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνει γρήγορα το δίκτυο στην Ελλάδα η δανέζικη αλυσίδα Jysk

Στόχος η λειτουργία συνολικά 70 καταστημάτων στη χώρα, σχέδιο για άνοιγμα 8 - 9 σημείων πώλησης μέσα στο τρέχον έτος. Διψήφιος ρυθμός αύξησης των πωλήσεων, σημαντική η συνεισφορά του ηλεκτρονικού καναλιού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Fourlis: Έσοδα πάνω από 500 εκατ. το 2022, άλμα ηλεκτρονικών πωλήσεων

Θεαματική η ανάπτυξη του ψηφιακού καναλιού πωλήσεων από τον όμιλο: από 19 εκατ. το 2020, τα έσοδα αναμένεται να ξεπεράσουν φέτος τα 80 εκατ. Η συνεργασία με τη Holland & Barrett και ο προβληματισμός για την Τουρκία.