Ales Groupe

Ενισχύει τη θέση της στην ελληνική αγορά καλλυντικών η Ales Groupe

Η εξαγορά του γαλλικού ομίλου από τον επενδυτικό οίκο Impala αναμένεται να ενδυναμώσει την παρουσία και στην Ελλάδα δημοφιλών brands, όπως οι Lierac και Phyto.

Δυναμική ώθηση σε μία σειρά δημοφιλών brands καλλυντικών, όπως οι Lierac, Phyto και Jowae, συνεπάγεται η εξαγορά της Ales Groupe από τον γαλλικών συμφερόντων επενδυτικό οίκο Impala. Πρόθεση του νέου μετόχου είναι η διάθεση επενδυτικών κεφαλαίων συνολικού ύψους 100 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη των μαρκών αυτών τα επόμενα χρόνια, εστιάζοντας ιδιαίτερα στην έρευνα και την καινοτομία.

«Για την ελληνική θυγατρική, η εξέλιξη είναι ιδιαίτερα θετική καθώς αναμένεται η περαιτέρω ενδυνάμωση της θέσης των εν λόγω καλλυντικών στην ελληνική αγορά», σημειώνει στο Business Daily η επικεφαλής της, Έλενα Φορνάρο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο η φίρμα Lierac όσο και η Phyto καταγράφουν θετικές επιδόσεις στην χώρα μας, παρά τη δύσκολη συγκυρία. Σύμφωνα με την κα Φορνάρο, η Lierac αύξησε τις πωλήσεις της στο οκτάμηνο του τρέχοντος έτους κατά 29,6%, συγκριτικά με πέρσι, συγκεκριμένα στην κατηγορία της περιποίησης προσώπου, τη στιγμή που συνολικά η αγορά εμφάνισε άνοδο κατά 3,2%. Αντίστοιχα, η μάρκα Phyto που διαθέτει εξειδικευμένα προϊόντα περιποίησης μαλλιών και βαφές, είχε αύξηση πωλήσεων κατά 13,8% το επτάμηνο του 2020, όταν η αγορά συνολικά παρουσίασε θετική μεταβολή κατά 7,3%. 

Έχοντας επενδύσει συστηματικά στην αγορά του φαρμακείου, η ελληνική εταιρεία πέτυχε να τονώσει την παρουσία της στην χώρα μας, ακόμη κι εν μέσω lockdown, καθώς το ψηφιακό κανάλι ανταποκρίθηκε εγκαίρως στις ανάγκες των Ελληνίδων καταναλωτριών, την περίοδο που τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά. Όπως σημειώνει η κα Φορνάρο, στρατηγικό στόχο για το επόμενο διάστημα αποτελεί η ενίσχυση των ήδη υπαρχουσών συνεργασιών της εταιρείας τόσο με την αγορά του φαρμακείου όσο και με τα μεγάλα πολυκαταστήματα (Hondos, Attica), προωθώντας ιδιαιτέρως τη σειρά γυναικείας περιποίησης/αντιγήρανσης της Lierac, καθώς και τις βαφές της μάρκας Phyto.

Περαιτέρω, σχεδιάζεται η προώθηση του νεότερου fusion brand Joawe, γαλλοκορεατικής προσέγγισης, το οποίο απευθύνεται κατά βάση στις νεότερες ηλικίες 18-30 ετών. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι με τη νέα συμφωνία, στο portfolio της Αles Groupe εντάσσεται πλέον και η Roger & Gallet, την οποία είχε προσφάτως εξαγοράσει ο όμιλος Impala από την L’Oreal. Yπό την καθοδήγηση του επικεφαλής του, Jacques Veyrat, ο όμιλος Impala διαθέτει περιουσιακά στοιχεία αξίας άνω των 4 δισ. ευρώ, επενδύοντας από το 2011 σε διαφοροποιημένους τομείς, όπως η παραγωγή φαρμάκων, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αλλά και τα καλλυντικά. Για τη δε τελευταία κατηγορία, εκτιμάται ότι από τη νέα συμφωνία θα προκύψει ετήσιος κύκλος εργασιών της τάξεων των 200 εκατ. ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

bioderma
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με ρυθμό αύξησης 46% «έτρεξαν» οι πωλήσεις της Naos στην Ελλάδα

Με πωλήσεις 700 εκατ. ευρώ, ο γαλλικός όμιλος δερμοκαλλυντικών Naos ανέβηκε το 2019 στην 46η θέση στην παγκόσμια κατάταξη της αγοράς καλλυντικών. Στην Ελλάδα δίνει έμφαση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Dust + Cream: Ένα ελληνικό σήμα στην αγορά καλλυντικών

Η Dust + Cream διαθέτει από το 2000 παραγωγική μονάδα και επενδύει στην λιανική, με έμφαση στο δικό της εμπορικό σήμα. Στο δίκτυό της περιλαμβάνονται σήμερα 76 καταστήματα και σύντομα θα προσθέσει άλλο ένα στην Αθήνα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύσκολο για την Jumbo το κρίσιμο τρίμηνο Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου

Πτώση πωλήσεων 5% αναμένεται να καταγράψει η Jumbo το τελευταίο τρίμηνο του έτους, όπου συγκεντρώνεται το 35% των ετήσιων εσόδων. Ανθεκτικό το επιχειρηματικό μοντέλο, σύμφωνα με την Παντελάκης Securities.