ΓΔ: 905.04 -0.05% Τζίρος: 54.65 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Πλήγμα στη σουηδική αλυσίδα H&M από το δεύτερο κύμα της πανδημίας

Η κάμψη στα έσοδα διευρύνθηκε σε 22% το διάστημα από τις 22 Οκτωβρίου και έως τις 30 Νοεμβρίου, καθώς πολλές χώρες επέβαλαν την αναστολή της λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων.

Υποχώρηση πωλήσεων κατέγραψε η σουηδική αλυσίδα Η&Μ κατά το τέταρτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης και στο σύνολο του έτους, καθώς η πανδημία άλλαξε άρδην τις καταναλωτικές συνήθειες, αφήνοντας ανεξίτηλο το σημάδι της στο λιανεμπόριο. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ο κύκλος εργασιών της μειώθηκε κατά 10% το διάστημα από την 1η Σεπτεμβρίου έως και τις 30 Νοεμβρίου 2020, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, υποχωρώντας σε 52,54 δισ σουηδικές κορώνες, από 61,69 δισ πέρσι.

Περαιτέρω, για την συνολική οικονομική χρήση του 2020, οι πωλήσεις της Η&Μ διεθνώς συρρικνώθηκαν κατά 18%, διαμορφούμενες σε 187 δισ. σουηδικές κορώνες, έναντι 232,7 δισ. κορώνες την περσινή χρήση. Η αλυσίδα είχε σημειώσει σημαντική ανάκαμψη στα έσοδα της κατά το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, με τις απώλειες στον τζίρο να περιορίζονται κατά 3% το διάστημα μεταξύ της 1ης Σεπτεμβρίου και 21 Οκτωβρίου 2020. Ωστόσο, η κάμψη στα έσοδα διευρύνθηκε σε 22% το διάστημα από τις 22 Οκτωβρίου και έως τις 30 Νοεμβρίου, καθώς το δεύτερο κύμα της πανδημίας υποχρέωσε πολλές χώρες του κόσμου να επιβάλουν την αναστολή της λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων. 

Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο της χρήσης η Η&Μ στην Ελλάδα είχε πτώση πωλήσεων κατά 25% συγκριτικά με πέρσι, με τον τζίρο να διαμορφώνεται σε 658 εκατ. κορώνες (62 εκατ. ευρώ), απόρροια της επιβολής περιορισμών στην λειτουργία των καταστημάτων. Το δίκτυο της μετράει 35 σημεία, ενώ νέες προσθήκες πραγματοποιούνται μόνο μέσω Διαδικτύου, με την αλυσίδα COS να είναι πλέον διαθέσιμη για αγορές online και στην χώρα μας. 

Αναλυτικότερες πληροφορίες για τις οικονομικές επιδόσεις της χρήσης 2020, πρόκειται να ανακοινωθούν στις 29 Ιανουαρίου 2021

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η άνοδος των ηλεκτρονικών πωλήσεων επανέφερε την H&M στην κερδοφορία

Παρά το γεγονός ότι κατά την διάρκεια του εννεαμήνου υπήρξαν περίοδοι όπου 1.800 καταστήματα του ομίλου σε όλο τον κόσμο παρέμειναν κλειστά, οι πωλήσεις της H&M ενισχύθηκαν κατά 13% στις 142,1 δισ. σουηδικές κορώνες. Σε ποιες αγορές στοχεύει η εταιρεία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μπαίνει οριστικά λουκέτο σε 8 καταστήματα H&M στην Ιταλία

Ο σουηδικός κολοσσός του fast fashion H&M κρατούσε κλειστά στο τέλος Μαρτίου 3.778 καταστήματα επί συνόλου 5.065 λόγω της πανδημίας. Πιθανό να κλείσουν οριστικά και άλλα καταστήματα, κυρίως στην Ευρώπη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Χτύπησε και την H&M ο κορονοϊός, μείωση πωλήσεων 24% στην Κίνα

Η Η&Μ προειδοποιεί για περαιτέρω μείωση τζίρου ειδικά στην Ευρώπη, καθώς τα καταστήματα της είναι πλέον κλειστά σε πολλές χώρες, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, η Ιταλία, η Ισπανία, το Βέλγιο, η Γαλλία και η Σλοβενία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανακτά η αλυσίδα ενδυμάτων Toi & Moi το χαμένο έδαφος της πανδημίας

Αξιοποιώντας τη δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων, η εταιρεία εκτιμά ότι θα μπορέσει φέτος να ανακτήσει το 30% των πωλήσεων που απώλεσε το 2020 εξαιτίας των περιορισμών που επιβλήθηκαν στο λιανεμπόριο.