ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Sunlight

Sunlight: Νέα εταιρική εικόνα, αναβαθμίζει το επιχειρηματικό μοντέλο

Η εταιρεία επενδύει περαιτέρω σε έρευνα και ανάπτυξη μέσα από τη δημιουργία νέου ερευνητικού κέντρου, ενώ ενισχύεται με νέα στελέχη από το εξωτερικό και την εγχώρια αγορά. 

Σε επαναπροσδιορισμό της εταιρικής της ταυτότητας και αναβάθμιση του επιχειρηματικού της μοντέλου προχωρά η εταιρεία τεχνολογίας στην παραγωγή συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας Sunlight, μέλος του Ομίλου Olympia, με στόχο να παρέχει καινοτόμες και «πράσινες» εφαρμογές αποθήκευσης ενέργειας για τους πελάτες της, σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο. 

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, με τη νέα υπογραφή «Power is knowledge» η εταιρεία δηλώνει την κύρια επιδίωξή της, να δημιουργήσει έναν οργανισμό που η δύναμή του βασίζεται στη γνώση, κατανοώντας σε βάθος τις ανάγκες και τις προκλήσεις της αγοράς και θέλοντας να προσφέρει λύσεις που ενδυναμώνουν τους εργαζόμενους, τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους ανθρώπους στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται. Για το σκοπό αυτό επενδύει περαιτέρω σε έρευνα και ανάπτυξη μέσα από τη δημιουργία νέου ερευνητικού κέντρου, ενώ ενισχύεται με νέα υψηλού επιπέδου στελέχη από το εξωτερικό και την εγχώρια αγορά. 

Με όραμά της να αποτελεί πηγή δύναμης για τον κόσμο παρέχοντας ενέργεια που βασίζεται στη γνώση, η Sunlight καλλιεργεί το περιβάλλον που θα τη βοηθήσει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μέλλοντος. Αποστολή της εταιρείας είναι η γνώση που δημιουργεί να βασίζεται σε δεδομένα και να μετατρέπει τη γνώση αυτή σε καινοτόμα προϊόντα και εφαρμογές, τονίζει στην ανακοίνωσή της.

Η αλλαγή της εταιρείας περιλαμβάνει το σύνολο της εταιρικής ταυτότητας καθώς και το λογότυπο που εμπνέεται από το μείγμα των χρωμάτων μπλε και κίτρινο, όπως οι τεχνολογίες μολύβδου (κίτρινο) που η εταιρεία έχει σημαντικά μερίδια διεθνώς, αλλά και λιθίου (μπλε) που αναφέρονται στις στρατηγικές της επενδύσεις. Παράλληλα συμβολίζει τις πόλεις ανά τον κόσμο στις οποίες διατηρεί παρουσία, τα εργοστάσιά της σε Ελλάδα, Ιταλία και Αμερική, και τη μέριμνά της για το περιβάλλον. 

«Η νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί την αλλαγή που θέλουμε να φέρουμε σε όλο το οικοσύστημά της ενέργειας, προσφέροντας κορυφαίες λύσεις τεχνολογίας στον χώρο», δήλωσε η Ιωάννα Γαβριελάτου, Διευθύντρια Marketing της Sunlight. «Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε τα "Μεγάλα Δεδομένα" (Big Data) με τις εξελίξεις της τεχνολογίας (ενδεικτικά: Machine Learning, Customer Personalization) και να δημιουργήσουμε καινοτόμα προϊόντα που εξυπηρετούν τους πελάτες μας και βελτιώνουν τις ζωές όλων των ανθρώπων».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-sunlight-recycling-komotini
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Sunlight Group εξαγόρασε πλήρως τη γερμανική θυγατρική της Ubatt GmbH

Η εξαγορά του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Ubatt ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική της Sunlight, για την ενοποίηση των θυγατρικών της στο πλαίσιο ενός μοντέλου που βασίζεται σε επιχειρηματικές πλατφόρμες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Sunlight: Δάνειο 25 εκατ. ευρώ από ΕΤΕπ για νέα επένδυση

Η χρηματοδότηση της ΕΤΕπ θα στηρίξει ένα καινοτόμο επενδυτικό πρόγραμμα που έχει στόχο να αυξήσει το δυναμικό παραγωγής μπαταριών λιθίου και να επεκτείνει τις ερευνητικές και αναπτυξιακές δυνατότητες.
businessdaily-sunlight-recycling-komotini
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα εταιρεία για την ανακύκλωση συσσωρευτών συστήνει η Sunlight Group

Η λειτουργία της Sunlight Recycling ως αυτόνομης οντότητας, όντας 100% θυγατρική της Sunlight Group, αναμένεται να δημιουργήσει νέες προοπτικές λειτουργικής ανάπτυξης και θα εξασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη παραγωγή αξίας για τον όμιλο.