ΓΔ: 912.81 0.40% Τζίρος: 124.71 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Sunlight

Sunlight: Νέα εταιρική εικόνα, αναβαθμίζει το επιχειρηματικό μοντέλο

Η εταιρεία επενδύει περαιτέρω σε έρευνα και ανάπτυξη μέσα από τη δημιουργία νέου ερευνητικού κέντρου, ενώ ενισχύεται με νέα στελέχη από το εξωτερικό και την εγχώρια αγορά. 

Σε επαναπροσδιορισμό της εταιρικής της ταυτότητας και αναβάθμιση του επιχειρηματικού της μοντέλου προχωρά η εταιρεία τεχνολογίας στην παραγωγή συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας Sunlight, μέλος του Ομίλου Olympia, με στόχο να παρέχει καινοτόμες και «πράσινες» εφαρμογές αποθήκευσης ενέργειας για τους πελάτες της, σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο. 

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, με τη νέα υπογραφή «Power is knowledge» η εταιρεία δηλώνει την κύρια επιδίωξή της, να δημιουργήσει έναν οργανισμό που η δύναμή του βασίζεται στη γνώση, κατανοώντας σε βάθος τις ανάγκες και τις προκλήσεις της αγοράς και θέλοντας να προσφέρει λύσεις που ενδυναμώνουν τους εργαζόμενους, τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους ανθρώπους στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται. Για το σκοπό αυτό επενδύει περαιτέρω σε έρευνα και ανάπτυξη μέσα από τη δημιουργία νέου ερευνητικού κέντρου, ενώ ενισχύεται με νέα υψηλού επιπέδου στελέχη από το εξωτερικό και την εγχώρια αγορά. 

Με όραμά της να αποτελεί πηγή δύναμης για τον κόσμο παρέχοντας ενέργεια που βασίζεται στη γνώση, η Sunlight καλλιεργεί το περιβάλλον που θα τη βοηθήσει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μέλλοντος. Αποστολή της εταιρείας είναι η γνώση που δημιουργεί να βασίζεται σε δεδομένα και να μετατρέπει τη γνώση αυτή σε καινοτόμα προϊόντα και εφαρμογές, τονίζει στην ανακοίνωσή της.

Η αλλαγή της εταιρείας περιλαμβάνει το σύνολο της εταιρικής ταυτότητας καθώς και το λογότυπο που εμπνέεται από το μείγμα των χρωμάτων μπλε και κίτρινο, όπως οι τεχνολογίες μολύβδου (κίτρινο) που η εταιρεία έχει σημαντικά μερίδια διεθνώς, αλλά και λιθίου (μπλε) που αναφέρονται στις στρατηγικές της επενδύσεις. Παράλληλα συμβολίζει τις πόλεις ανά τον κόσμο στις οποίες διατηρεί παρουσία, τα εργοστάσιά της σε Ελλάδα, Ιταλία και Αμερική, και τη μέριμνά της για το περιβάλλον. 

«Η νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί την αλλαγή που θέλουμε να φέρουμε σε όλο το οικοσύστημά της ενέργειας, προσφέροντας κορυφαίες λύσεις τεχνολογίας στον χώρο», δήλωσε η Ιωάννα Γαβριελάτου, Διευθύντρια Marketing της Sunlight. «Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε τα "Μεγάλα Δεδομένα" (Big Data) με τις εξελίξεις της τεχνολογίας (ενδεικτικά: Machine Learning, Customer Personalization) και να δημιουργήσουμε καινοτόμα προϊόντα που εξυπηρετούν τους πελάτες μας και βελτιώνουν τις ζωές όλων των ανθρώπων».

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Sunlight
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Sunlight: Επένδυση 50 εκατ. για αύξηση παραγωγής στο εργοστάσιο Ξάνθης

Στόχος της εταιρείας είναι η παραγωγική δυναμική του να φθάσει στα 7GWh έως το γ' τρίμηνο του 2022, ενώ η μονάδα θα γίνε η μεγαλύτερη στον κόσμο για βιομηχανικές μπαταρίες μολύβδου - οξέος.
admie-sunlight
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συνεργασία ΑΔΜΗΕ - Sunlight για μονάδα αποθήκευσης ενέργειας με μπαταρίες

Με συνολική ισχύ της τάξης των 20 MW και αποθηκευτική χωρητικότητα της τάξης των 20 MWh, η νέα εγκατάσταση έχει σκοπό την αναβάθμιση της ικανότητας του Συστήματος Μεταφοράς σε τοπικό επίπεδο.
sunlight-bmg energy-mpataries-energeia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην αγορά της Ιταλίας η Sunlight, συμφωνία με την BMG Energy

Η Sunlight ενισχύει το αποτύπωμά της στην Ιταλία και μαζί με την BMG Energy θέλει να εδραιώσει την θέση της στον τομέα αποθήκευσης ενέργειας στην γειτονική χώρα μέσα από ένα επενδυτικό πλάνο ύψους 5 εκ. ευρώ.