ΓΔ: 825.02 0.95% Τζίρος: 57.47 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Kiko Milano, Kallintika, Makigiaz
Φωτο: Kiko Milano

Δύο νέα καταστήματα Kiko Milano από τον Όμιλο Φάις στη Θεσσαλονίκη

Στο τέλος του 2019 λειτουργούσαν περίπου 900 καταστήματα ΚΙΚΟ Milano στον κόσμο και ο κύκλος πωλήσεων του brand ξεπερνούσε τα 588 εκατ. ευρώ. Ο Όμιλος Φάις ανέλαβε το Master–franchising. για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία.

Δύο νέα καταστήματα της εταιρείας καλλυντικών KIKO Milano εγκαινίασε ο όμιλος Φαϊς στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για δύο σημεία στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos και στο Notos στη Στοά Χιρς στο κέντρο της πόλης.

Παράλληλα, ο όμιλος έθεσε σε λειτουργία το ηλεκτρονικό κατάστημα της ιταλικής εταιρείας καλλυντικών, στην διεύθυνση www.kikocosmetics.gr, με ελληνική διαχείριση, άμεση παράδοση παραγγελιών και δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 35 ευρώ. Σημειώνεται ότι ο όμιλος Φάις λειτουργεί ήδη από τον περασμένο Σεπτέμβριο ένα σημείο της ιταλικής αλυσίδας στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens, το οποίο είναι πλέον εκ νέου ανοικτό. 

Στο τέλος του 2019 λειτουργούσαν περίπου 900 καταστήματα ΚΙΚΟ Milano στον κόσμο και ο κύκλος πωλήσεων του brand ξεπερνούσε τα 588 εκατ. ευρώ. Στην Ελλάδα, ο Όμιλος Φάις ανέλαβε  το Master–franchising για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, με στόχο τη δημιουργία δικτύου περίπου 40 καταστημάτων για τα επόμενα χρόνια, στις παραπάνω χώρες.

Η ΚΙΚΟ Milano, κορυφαίο brand καλλυντικών προϊόντων στην Ιταλία, αναπτύσσεται κυρίως με δικό της δίκτυο καταστημάτων που συνεχώς διευρύνεται. Βασικά της χαρακτηριστικά είναι η συνεχόμενη καινοτομία, η ασφάλεια, η ποικιλία, οι εξαιρετικές υφές και η αποτελεσματικότητα των προϊόντων, τα οποία είναι διαθέσιμη σε προσιτές τιμές. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι τα περισσότερα από 1.000 καλλυντικά προϊόντα της εταιρείας παράγονται σε ποσοστό 99% στην Ευρώπη και 75% στην Ιταλία, ακολουθώντας ευρωπαϊκές προδιαγραφές και cruelty free πρακτικές. 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τριπλασιασμός ηλεκτρονικών πωλήσεων για τα Αττικά Πολυκαταστήματα

Η εκτίναξη των μεγεθών του ηλεκτρονικού καταστήματος του ομίλου αποδίδεται στην στροφή των καταναλωτών στο ψηφιακό κανάλι και στον εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας. Στο -30% η πτώση πωλήσεων για το 2020.
clickaway-emporio-katastimata-magazia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι νέοι παίκτες στο click away και ποιοι είναι σίγουρα κερδισμένοι

Μεγάλα ονόματα του λιανεμπορίου μπαίνουν στο παιχνίδι, αλλά οι μόνοι που κερδίζουν σίγουρα είναι οι εταιρείες ταχυμεταφορών, που αποφεύγουν φόρτο. Εκτίναξη τζίρου στο ηλεκτρονικό εμπόριο από 6,2 σε 15 δισ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς κερδίζει η Φουρλής το στοίχημα των ηλεκτρονικών πωλήσεων

Με ατού την εμπιστοσύνη που έχουν καταναλωτές στο δίκτυο καταστημάτων, ο όμιλος Φουρλή κινείται προς το διπλασιασμό των πωλήσεων από το ηλεκτρονικό κανάλι, με καλές επιδόσεις από IKEA και Intersport.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύσκολο για την Jumbo το κρίσιμο τρίμηνο Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου

Πτώση πωλήσεων 5% αναμένεται να καταγράψει η Jumbo το τελευταίο τρίμηνο του έτους, όπου συγκεντρώνεται το 35% των ετήσιων εσόδων. Ανθεκτικό το επιχειρηματικό μοντέλο, σύμφωνα με την Παντελάκης Securities.