ΓΔ: 878.76 -0.45% Τζίρος: 44.15 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:04 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
danone, activia, delta
Φώτο: Shutterstock

Συμφωνία ΔΕΛΤΑ με Danone για την παραγωγή του γιαουρτιού Activia

Όπως ανακοίνωσε η ελληνική γαλακτοβιομηχανία, η σειρά Activia της Danone εμπλουτίζεται με το πρώτο στραγγιστό γιαούρτι με προβιοτικά, παραγόμενο στην Ελλάδα.

Την έναρξη συνεργασίας με την Danone καθώς το γνωστό προϊόν γιαουρτιού Activia εμπλουτίζεται με το πρώτο στραγγιστό γιαούρτι με προβιοτικά, παραγόμενο στην Ελλάδα όπως αναφέρει η ελληνική γαλακτοβιομηχανία ΔΕΛΤΑ. Το νέο προϊόν, το οποίο θα κυκλοφορήσει αρχικά ως λευκό στραγγιστό γιαούρτι σε συσκευασία 2Χ200 γρ., θα συνδυάζει την πολυετή εμπειρία της ΔΕΛΤΑ στην παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού, με την προηγμένη έρευνα της DANONE σχετικά με τα οφέλη των προβιοτικών.

«Η έρευνα για το προβιοτικό bifidus της Activia ξεκίνησε πριν από 30 χρόνια και συνεχίζεται έως και σήμερα», επισημαίνει ο Alberto Salvia, γενικός διευθυντής της Danone για την Ιταλία και την Ελλάδα. «Τέσσερα δισεκατομμύρια προβιοτικά σε κάθε κύπελλο έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη πολλών καταναλωτών σε όλο τον κόσμο μετατρέποντας την Activia και τα προϊόντα της στην απόλυτη μάρκα-σύμβολο του υγιεινού τρόπου ζωής».

«Στις μέρες μας τα μεγάλα brands γνωρίζουν πώς να κάνουν επιτυχείς συνεργασίες», δηλώνει ο Κωστής Βαλιάδης, Εμπορικός Διευθυντής της ΔΕΛΤΑ. «Ο συνδυασμός γνώσης, εμπειρίας και εξειδίκευσης, μπορεί να δημιουργήσει καινοτομία στην αγορά και να προσφέρει μεγαλύτερη ικανοποίηση στις απαιτήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι αναζητούν και επιλέγουν όλο και περισσότερο προϊόντα που συνδυάζουν αυθεντική παραδοσιακή γεύση και καινοτομία. Η συνεργασία μας με τη Danone έχει σκοπό να προσφέρει αξία στους καταναλωτές, παρέχοντας ένα εξαιρετικό λειτουργικό προϊόν, που παράγεται στις εγκαταστάσεις μας, με τις πλέον προηγμένες τεχνικές και με υψηλά πρότυπα ασφάλειας και ποιότητας».

«Μετά από πολύμηνες προσπάθειες και έρευνες, η Danone επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της για την ελληνική αγορά ξεκινώντας μια εξαιρετική συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ» σχολιάζει ο Διονύσης Τσάκωνας, Market Leader της Danone στην Ελλάδα. «Το προϊόν που προκύπτει από αυτήν τη συνεργασία έρχεται να προσφέρει μια νέα γευστική υπογραφή ενός στραγγιστού προϊόντος, πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυσικά, όπως όλα τα προϊόντα Activia, εμπλουτισμένο με εκτενώς μελετημένα προβιοτικά. Αυτό αποτελεί μόνο την αρχή ενός οράματος, το οποίο συνίσταται στο να κάνουμε το «Activia Στραγγιστό» το προϊόν-πρεσβευτή του ελληνικού γιαουρτιού και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Danone: Επενδύσεις 3 εκατ. ευρώ και ενίσχυση της παρουσίας στην Ελλάδα

H εταιρεία στην Ελλάδα έχει παρουσία σε πάνω από 12.000 σημεία πώλησης με το 61% να αφορά στο οργανωμένο λιανεμπόριο, 25% φαρμακεία, 6% HORECA και νοσοκομεία, ενώ ποσοστό 7% αφορά στην αγορά της Κύπρου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: Στοχεύει σε μείωση του ενεργειακού κόστους και αύξηση εξαγωγών

Η γαλακτοβιομηχανία δημιούργησε μονάδα βιοαερίου για παραγωγή Ανανεώσιμης Πηγής Ενέργειας αποκλειστικά από τα υγρά απόβλητα & παραπροϊόντα της βιομηχανίας, ενώ θα θέσει σε λειτουργία και ένα ολοκληρωμένο σύστημα φωτοβολταϊκών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βύθισαν σε ζημιές την Εβροφάρμα οι ανατιμήσεις στις πρώτες ύλες

Σημαντική αύξηση του τζίρου με ώθηση από τις εξαγωγές. Η εταιρεία κατέβαλε προσπάθειες μείωσης του λειτουργικού κόστους και μετακύλησης του υπερβάλλοντος κόστους παραγωγής στις τιμές των προϊόντων.