ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:27:52 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: El Sabor

Η εταιρεία που στέλνει ελληνικά nachos σε 40 χώρες

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Κυρίαρχη στην ελληνική αγορά με μερίδια που ξεπερνούν το 50% η EL SABOR. Υλοποιεί επενδύσεις για τον τριπλασιασμό της παραγωγικής δυναμικότητας και μελετά τη δημιουργία μονάδας παραγωγής στην Ασία.

Μια αμιγώς ελληνική εταιρεία έχει καταφέρει να γίνει κυρίαρχος της αγοράς στα δημοφιλέστερα μεξικάνικα σνακ. Μάλιστα, η EL SABOR υλοποιεί επενδύσεις ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικότητάς της, ύψους περί τα 14 εκατ. ευρώ, ενώ στους αναπτυξιακούς σχεδιασμούς της προσεχούς διετίας βρίσκεται και η δημιουργία μονάδας παραγωγής επί ασιατικού εδάφους.

Το επενδυτικό κομμάτι αφορά στη δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής nachos και δύο γραμμών παραγωγής tortillas. Για το πρώτο σκέλος του σχεδιασμού, ήδη έχει εξασφαλιστεί το οικόπεδο κοντά στις υφιστάμενες εγκαταστάσεις στα Οινόφυτα, ενώ έχουν ήδη προχωρήσει και οι παραγγελίες του σχετικού μηχανολογικού εξοπλισμού. Το χρονοδιάγραμμα θέλει την ερχόμενη άνοιξη η νέα γραμμή, που θα τριπλασιάσει την παραγωγική δυνατότητα στα nachos, να έχει τεθεί σε λειτουργία.

Σε ο,τι αφορά στην παραγωγική είσοδο της εταιρείας και στο πεδίο των tortillas (σήμερα παράγονται στο εξωτερικό σε συνεργαζόμενες μονάδες) δρομολογείται η δημιουργία δύο επιπλέον γραμμών. Επιδίωξη είναι από το 2021 η σειρά wrap της εταιρείας να παράγεται και αυτή εγχωρίως.

Να σημειωθεί ότι στην εγχώρια αγορά το σήμα της EL SABOR έχει ιδιαίτερα ισχυρή παρουσία, με τα στοιχεία της Nielsen να την τοποθετούν leader στις δύο κατηγορίες, με τα μερίδια αγοράς να διαμορφώνονται σε 55,2% σε όγκο στα nachos (σ.σ. corn chips category- στοιχεία 2018) ενώ στην κατηγορία των tortillas το μερίδιο διαμορφώνεται στο 55,3%. Σημειώνεται ότι το 75% του χαρτοφυλακίου εγχώριων πωλήσεων αφορά στην οργανωμένη λιανική.

Η διεθνής παρουσία

Σε ό,τι αφορά στην διεθνή παρουσία της εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει πάνω από 40 αγορές, διευρύνεται συνεχώς. Μάλιστα, οι πληροφορίες θέλουν τις επιδόσεις που καταγράφονται επί ασιατικού εδάφους να έχουν οδηγήσει την εταιρεία σε συζητήσεις με αντιπροσώπους της στην Κορέα, με στόχο τη σύναψη συμφωνίας joint venture, προκειμένου δημιουργηθεί μονάδας παραγωγής στην ευρύτερη περιοχή, εξέλιξη -που στο βαθμό που επιβεβαιωθεί- θα τεθεί προς υλοποίηση από το 2021 και μετά.

Αναφορικά με τα μεγέθη της εταιρείας, οι πληροφορίες θέλουν το φετινό τζίρο να κυμαίνεται στα 16 εκατ. ευρώ από 14,4 εκατ.ευρώ το 2018. Σε ο,τι αφορά στην κερδοφορία φέρεται να επιδιώκεται η διατήρηση της δυναμικής της περσινής χρήσης, όταν τα προ φόρων αποτελέσματα ανήλθαν στα 1,8 εκατ. ευρώ και καθαρά τα 1,2 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Arivia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με νέα θυγατρική μπαίνει η Arivia στην αγορά του τυριού

Τη νέα θυγατρική Aring με έδρα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης ίδρυσε η Arivia, που έχει περάσει από τον περασμένο Οκτώβριο στον έλεγχο του ομίλου Upfield. Στελέχη της Upfield στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρείας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κερδισμένη από το lockdown η Melissa Κίκιζας, αβεβαιότητα για τη συνέχεια

Εκτίναξη πωλήσεων στα ζυμαρικά και τις έτοιμες σάλτσες σημειώθηκε το δίμηνο Μαρτίου - Απριλίου, αλλά η διοίκηση της Melissa Κίκιζας παραμένει επιφυλακτική για τις επερχόμενες αλλαγές στις συνήθειες των καταναλωτών.