ΓΔ: 917.64 -0.23% Τζίρος: 46.29 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Everest
Πηγή: Everest

Everest: Το «λίφτινγκ» στα καταστήματα και η επέκταση του δικτύου

Πώς αλλάζει η ταυτότητα των καταστημάτων της αλυσίδας με βάση το μοντέλο του Everest Exlusive στο Golden Hall. Το επόμενο βήμα στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και οι κινήσεις επέκτασης του δικτύου.

Με σημείο εκκίνησης το Everest Exclusive, που βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Golden Hall και το οποίο άνοιξε τις πόρτες του μόλις τον περασμένο Ιούλιο, ο όμιλος Vivartia δρομολογεί μια ριζική ανανέωση στο δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας γρήγορης εστίασης. Στόχος του ομίλου είναι να μεταφέρει στοιχεία του νέου concept σε όσο το δυνατόν περισσότερα καταστήματα Everest που ήδη λειτουργούν, κάτι που θα επιτευχθεί μέσα από ένα πρόγραμμα ανακαινίσεων, οι οποίες θα υλοποιηθούν σταδιακά, χωρίς, ωστόσο, μέχρι στιγμής να υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Το concept του Everest Exclusive, αν και στον πυρήνα παραμένει πιστό στην ταυτότητα της αλυσίδας γρήγορου φαγητού και καφέ, ωστόσο παρουσιάζει αρκετές διαφορές τόσο σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης όσο και σε επίπεδο γκάμας των προϊόντων που προσφέρει σε σχέση με το κλασικό Everest που έχουμε όλοι συνηθίσει. Πρώτο στοιχείο διαφοροποίησης αποτελεί η επιλογή των χρωμάτων καθώς το κόκκινο, το οποίο όλα αυτά τα χρόνια ήταν άρρηκτα συνδεδεμένο με το brand της Everest, έχει αντικατασταθεί με πιο ήπιους και γήινους τόνους.

Επιπλέον, στο νέο concept καταστήματος δεν υπάρχει το ειδικά διαμορφωμένο σημείο για την προετοιμασία σάντουιτς ανάλογα με την παραγγελία του πελάτη, το οποίο μέχρι πρότινος αποτελούσε ένα από τα βασικά συστατικά της ταυτότητας των καταστημάτων, αλλά έχει τοποθετηθεί ένας φούρνος, στον οποίο ψήνονται επί τόπου διάφορα προϊόντα από ζυμάρι και τα οποία σερβίρονται ζεστά στον καταναλωτή. 

Και μπορεί το βάπτισμα του πυρός για το νέο μοντέλο καταστήματος να έγινε στο Μαρούσι, τη σκυτάλη ωστόσο αναμένεται να πάρει το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, ο διεθνής αερολιμένας Αθηνών πρόκειται να φιλοξενήσει το δεύτερο Everest υπό το νέο concept, το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του μέσα στο πρώτο εξάμηνο του νέου έτους. Θυμίζουμε ότι ήδη στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος λειτουργεί Everest, ενώ η καινούργια προσθήκη έρχεται να συμπληρώσει και να ενισχύσει την παρουσία της αλυσίδας στο αεροδρόμιο. 

«Δεν θα συρρικνωθεί το δίκτυο»

Σε ό,τι αφορά την πρόσφατη συγχώνευση των τεσσάρων εταιρειών Goody’s, Everest, Pasteria και Evercat και το θόρυβο που δημιουργήθηκε, πηγές προσκείμενες στον όμιλο ξεκαθαρίζουν ότι η συγκεκριμένη κίνηση έγινε καθαρά για λόγους καλύτερης οργάνωσης και περιορισμού του κόστους λειτουργίας, τονίζοντας ότι «όχι μόνο ο όμιλος δεν προτίθεται να συρρικνώσει το δίκτυο των καταστημάτων εστίασης αλλά επιδιώκει να το ενισχύσει στο μέλλον με νέες κινήσεις ακολουθώντας μια επεκτατική πολιτική, γεγονός που συμβαδίζει με την φιλοσοφία και την στρατηγική του νέου επενδυτή (CVC Capital)». 

Η δράση σε συνεργασία με την Polyeco 

Παράλληλα, στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης, η Everest ξεκίνησε μια συνεργασία με την βιομηχανία διαχείρισης και αξιοποίησης αποβλήτων Polyeco. Σε αυτό το πλαίσιο συλλέγονται τα υπολείμματα του καφέ από τα καταστήματα Everest, τα οποία κομποστοποιούνται από την Polyeco και στη συνέχεια μετατρέπονται σε λίπασμα, γυρνώντας και πάλι στη γη. Αν και ακόμη δεν έχει συμπληρωθεί ούτε ένας μήνας, από τότε που ξεκίνησε η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, ωστόσο έχουν ήδη συγκεντρωθεί 6 τόνοι υπολειμμάτων καφέ από 50 συνολικά σημεία Everest στην Αττική σε πρώτη φάση.  

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το στοίχημα της Mondelez στην Chipita: Πότε θα συμβάλει στα κέρδη της

Τον Ιανουάριο ολοκληρώθηκε το μεγάλο deal, ενώ από το 2023 θα εμφανιστεί η πλήρης συμβολή της ελληνικής εταιρείας στα μεγέθη του αμερικανικού ομίλου τροφίμων. Δάνειο 325 εκατ. ευρώ στην Chipita για να κλείσουν εκκρεμότητες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Άνοιγμα της Μέγας Γύρος στα meatless προϊόντα, αναζητεί νέες εγκαταστάσεις

Διαχωρίζονται οι δραστηριότητες των plant-based προϊόντων και αναζητούνται εγκαταστάσεις στην Αττική για να στεγαστεί η παραγωγική διαδικασία. Ισχυρή ανάπτυξη πωλήσεων για την εταιρεία το 2021.
HLIOS kiddo pasta
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρίσιμο τεστ στην αμερικανική αγορά για τα ζυμαρικά της Ήλιος

Να ξεφύγει από τα στενά όρια της ελληνικής παροικίας επιχειρεί η Ήλιος, για να επεκταθεί στην κυρίως αγορά των ΗΠΑ. Άρχισε πιλοτική διάθεση των προϊόντων της σε μεγάλες αλυσίδες και συνεργασία με πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.
mikel coffee
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η επέλαση του ελληνικού καφέ στο εξωτερικό και τα σχέδια των μεγάλων αλυσίδων

Από το Ντουμπάι μέχρι τη Νέα Υόρκη οι ελληνικές αλυσίδες καφέ δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους στις απαιτητικές αγορές του εξωτερικού. Οι κινήσεις Mikel, Coffee Lab, Coffee Island, Coffee Lab και Γρηγόρης.