ΓΔ: 867.8 0.98% Τζίρος: 88.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Σκλαβενίτης: Σχέδιο για «λίφτινγκ» 40 καταστημάτων μέσα στο νέο έτος 

Εκτός από την ανανέωση των καταστημάτων στην Ελλάδα, η ελληνική αλυσίδα έχει προγραμματίσει και την ανακαίνιση μιας σειράς καταστημάτων που διαθέτει στην Κύπρο.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πλάνο που υλοποιεί ο όμιλος Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, το οποίο αφορά στην αναβάθμιση των καταστημάτων του δικτύου της αλυσίδας. Μάλιστα, ο όμιλος σχεδιάζει μέσα στο νέο έτος να ανακαινιστούν περισσότερα από 40 καταστήματα Σκλαβενίτης, τα οποία βρίσκονται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της.

Σε αυτό το πλαίσιο προχώρησε ήδη στην ανακαίνιση του hypermarket καταστήματος που βρίσκεται στη Λεωφόρο Αθηνών 93-97. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης και την πλήρη ανανέωση του συγκεκριμένου σημείου, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να βρουν σε αυτό μία ευρεία γκάμα ειδών και νέα τμήματα βιβλιοπωλείου, ένδυσης - υπόδησης, ειδών bazaar και ομορφιάς.. Καλύπτοντας μια επιφάνεια, η οποία ξεπερνά τα 8.000 τ.μ., το hypermarket Σκλαβενίτης στη λεωφόρο Αθηνών αποτελεί το μεγαλύτερο κατάστημα που διαθέτει η ελληνική αλυσίδα στην Αθήνα.

Να σημειωθεί ότι οι μεγάλες αίθουσες σούπερ μάρκετ είχαν όλο το προηγούμενο διάστημα την τιμητική τους από τότε που ξέσπασε η πανδημία του κορονοϊού ενώ  εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή της προτίμησης των καταναλωτών  σύμφωνα με τα στοιχεία καταμέτρησης της εγχώριας αγοράς του οργανωμένου λιανεμπορίου. Οι καταναλωτές φαίνεται να επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους σε καταστήματα hypermarket γιατί όχι μόνο σε αυτά βρίσκουν μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων αλλά παράλληλα τους επιτρέπουν να κρατούν μεγαλύτερες αποστάσεις, προσφέροντας τους έτσι ένα μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας.

Εκτός από την ανανέωση των καταστημάτων στην Ελλάδα, η ελληνική αλυσίδα έχει προγραμματίσει και την ανακαίνιση μιας σειράς καταστημάτων που διαθέτει στην Κύπρο. Θυμίζουμε ότι ο όμιλος Σκλαβενίτης για τη φετινή χρονιά είχε προϋπολογίσει ένα επενδυτικό πλάνο της τάξεως των 50 εκατ. ευρώ, το οποίο κατευθύνθηκε για την ενίσχυση του δικτύου, τη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται στα φυσικά καταστήματα καθώς και για την ενίσχυση του eMarket sklavenitis.gr, το οποίο από τα μέσα Νοεμβρίου ξεκίνησε να λειτουργεί και στην Θεσσαλονίκη, καλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος της συμπρωτεύουσας. Πλέον, το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας έχει παρουσία σε Αττική, από όπου έγινε και η αρχή, Πάτρα, Λάρισα και Θεσσαλονίκη ενώ στόχος του ομίλου είναι να συνεχίσει η επέκταση και σε άλλες πόλεις της περιφέρειας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σκλαβενίτης: Ράλι ηλεκτρονικών πωλήσεων με 1.700 παραδόσεις την ημέρα

Θεαματική ανάπτυξη του καναλιού ηλεκτρονικού εμπορίου από την κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ, παρά την καθυστερημένη είσοδο. Καλύπτονται ήδη Αττική, Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη με 150 οδηγούς.
MERE
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κλείνει και δεύτερο κατάστημα η ρωσική εκπτωτική αλυσίδα MERE

Μετά το κατάστημα στον Λαγκαδά, είναι πολύ πιθανό να οδηγηθεί στο κλείσιμο και το κατάστημα στην Τρίπολη. Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει το εγχείρημα εισόδου του ρωσικού ομίλου στην ελληνική αγορά.
e-food
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Πόλεμος» My Market με efood: «Κούφια» η παράδοση μέσα σε 15 λεπτά

Μόνο το 42% των παραγγελιών παραδίδονται εντός 15 λεπτών από την e-food, όπως διαπιστώθηκε από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας κατόπιν προσφυγής της My Market. Αποσύρεται το διαφημιστικό μήνυμα. Ο ανταγωνισμός των σούπερ μάρκετ με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γιατί δεν τολμά ο κολοσσός της Lidl να μπει στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ανάλυση της Barclay's εξηγεί ότι το υψηλό κόστος και τα μηδαμινά περιθώρια κέρδους εμποδίζουν ως τώρα την κίνηση του γερμανικού ομίλου προς τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Ποιες είναι οι πρώτες δοκιμαστικές κινήσεις, τι σχεδιάζεται στην Ελλάδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Στύβουν» προμηθευτές τα σούπερ μάρκετ: Καθυστερήσεις έως πέντε μήνες

Άτοκο δανεισμό που έχει ξεπεράσει το 50% των πωλήσεων, έναντι μόλις 20% στην Ευρώπη, εξασφαλίζουν οι ελληνικές αλυσίδες από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία των ισολογισμών.