ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
SelectFish
Φωτο: SelectFish

Επενδύει 10 εκατ. ευρώ η SelectFish και ετοιμάζει καινοτομικό προϊόν

Η εταιρεία επεξεργασίας και συσκευασίας ψαριών ενισχύει τις εγκαταστάσεις της, μετά την επένδυση 7 εκατ. ευρώ από το fund Elikonos 2. Ετοιμάζει νέο προϊόν με βάση τον σολομό με καινοτομικά χαρακτηριστικά.

Σε καινούργιες κτιριακές εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Τρίπολη, καθώς και στο λανσάρισμα νέων προϊόντων, αναμένεται να κατευθυνθούν τα κεφάλαια των 10 εκατ. ευρώ που έχει προβλέψει για την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου σε ορίζοντα πενταετίας η SelectFish.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στο χώρο της επεξεργασίας και συσκευασίας ψαριών και αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς σολομού στην εγχώρια αγορά. Έχει βάλει πλώρη για να ενισχύσει τη δραστηριότητά της τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με την πρόσφατη επένδυση των 7 εκατ. ευρώ από το Elikonos 2 S.C.A. SICAR να ανοίγει νέες προοπτικές. Θυμίζουμε ότι αυτή δεν αποτελεί τη μοναδική επένδυση του Elikonos 2 στον ευρύτερο κλάδο των ιχθυηρών, καθώς πριν περίπου δύο χρόνια είχε επενδύσει 5 εκατ. ευρώ στην εταιρεία ιχθυοκαλλιέργειας, Andromeda Seafood, η οποία ανήκει στον όμιλο Avramar.

«Ξεκινούμε μια νέα επένδυση, η οποία αφορά στο λανσάρισμα ενός καινοτόμου προϊόντος το οποίο θα έχει βάση το σολομό, ωστόσο πιστεύουμε ότι θα φέρει νέα δεδομένα στον κλάδο», σημειώνει στο Business Daily ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της SelectFish, Δημοσθένης Γεωργόπουλος και προσθέτει: «Τα πρώτα αποτελέσματα αυτού του εγχειρήματος ευελπιστούμε ότι θα είναι έτοιμα τον ερχόμενο Ιούνιο, μπορεί και νωρίτερα».

Επιπλέον, στο πλαίσιο του συγκεκριμένου επενδυτικού πλάνου, η εταιρεία σχεδιάζει να κυκλοφορήσει και προϊόντα με δικό της brand, μια κίνηση που θα της δώσει πρόσβαση στην κατηγορία των επώνυμων προϊόντων. Η SelectFish εισάγει περίπου 1.400 τόνους φρέσκου σολομού από τη Νορβηγία το χρόνο, τον οποίο στη συνέχεια τυποποιεί σε συσκευασία τροποποιημένης ατμόσφαιρας και διοχετεύει στην ελληνική αγορά, έχοντας αναπτύξει συνεργασίες με τις περισσότερες εγχώριες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Εκτός από τις εγκαταστάσεις που διαθέτει επιφάνειας 3.500 τ.μ. στο βιομηχανικό πάρκο Άνω Λιοσίων, η εταιρεία επεκτείνεται και στην Τρίπολη όπου θα ξεκινήσει τη λειτουργία της μια καινούργια μονάδα.

Εκτός από την παρουσία της σε εσωτερικό επίπεδο η Select Fish έχει αναπτύξει και εξαγωγική δραστηριότητα. «Εξάγουμε περίπου 1.000 τόνους τυποποιημένων ψαριών εκ των οποίων κάποιες ποσότητες είναι σολομός, ο οποίος προορίζεται κυρίως στην αγορά των Βαλκανίων και την Κύπρο και το υπόλοιπο ποσοστό περιλαμβάνει τσιπούρα και λαβράκι, τα οποία προμηθευόμαστε από μεγάλες ελληνικές εταιρείες ιχθυοκαλλιέργειας και στη συνέχεια τυποποιούμε για τρίτους στο εξωτερικό», προσθέτει ο κ. Γεωργόπουλος.

Σημαντικός παράγοντας ο οποίος συμβάλλει στην εξαγωγική της δραστηριότητα είναι η καινοτομία της συσκευασίας με τροποποιημένη ατμόσφαιρα, η οποία παρατείνει τη διάρκεια ζωής στο ράφι.

Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές της καταστάσεις, οι πωλήσεις της SelectFish το 2020 κατέγραψαν άνοδο 3,62% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ανερχόμενες στα 18,631 εκατ. ευρώ . Σημαντική αύξηση, της τάξεως του 50%, εμφάνισαν και τα καθαρά κέρδη τα οποία έκλεισαν στα 1,187 εκατ. ευρώ έναντι 793.863 ευρώ το 2019. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το στοίχημα της Mondelez στην Chipita: Πότε θα συμβάλει στα κέρδη της

Τον Ιανουάριο ολοκληρώθηκε το μεγάλο deal, ενώ από το 2023 θα εμφανιστεί η πλήρης συμβολή της ελληνικής εταιρείας στα μεγέθη του αμερικανικού ομίλου τροφίμων. Δάνειο 325 εκατ. ευρώ στην Chipita για να κλείσουν εκκρεμότητες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Άνοιγμα της Μέγας Γύρος στα meatless προϊόντα, αναζητεί νέες εγκαταστάσεις

Διαχωρίζονται οι δραστηριότητες των plant-based προϊόντων και αναζητούνται εγκαταστάσεις στην Αττική για να στεγαστεί η παραγωγική διαδικασία. Ισχυρή ανάπτυξη πωλήσεων για την εταιρεία το 2021.
HLIOS kiddo pasta
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρίσιμο τεστ στην αμερικανική αγορά για τα ζυμαρικά της Ήλιος

Να ξεφύγει από τα στενά όρια της ελληνικής παροικίας επιχειρεί η Ήλιος, για να επεκταθεί στην κυρίως αγορά των ΗΠΑ. Άρχισε πιλοτική διάθεση των προϊόντων της σε μεγάλες αλυσίδες και συνεργασία με πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.
mikel coffee
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η επέλαση του ελληνικού καφέ στο εξωτερικό και τα σχέδια των μεγάλων αλυσίδων

Από το Ντουμπάι μέχρι τη Νέα Υόρκη οι ελληνικές αλυσίδες καφέ δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους στις απαιτητικές αγορές του εξωτερικού. Οι κινήσεις Mikel, Coffee Lab, Coffee Island, Coffee Lab και Γρηγόρης.
Thermokipio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Θερμοκήπια Θράκης: Νέες επενδύσεις 14,6 εκατ. ευρώ σε υδροπονικές καλλιέργειες

Η ενίσχυση της δυναμικότητας θα επιτρέψει την εταιρία να διευρύνει και την εξαγωγική της δραστηριότητα. Στόχος επίσης να διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της με την προσθήκη νέων κατηγοριών αγροτικών προϊόντων.