ΓΔ: 1484.06 0.46% Τζίρος: 94.41 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Vardas, Endisi
Φωτο: Vardas

Η Βάρδας επαναφέρει την BCBG Max Azria στην ελληνική αγορά

Το αμερικανικό brand ανακάμπτει συνολικά στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα από την συνεργασία της Marquee Brands με την ιταλική εισαγωγική εταιρεία A.Moda SpA, συνεργάτη της οποίας αποτελεί η εταιρεία Βάρδας.

Τις συλλογές γυναικείων ενδυμάτων και αξεσουάρ με την υπογραφή BCBG Max Azria επαναφέρει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Βάρδας. Πρόκειται για αμερικανικό σήμα γυναικείας ένδυσης το οποίο η αλυσίδα ανέπτυσσε και παλαιότερα, έχοντας φθάσει να λειτουργεί 7 monobrand καταστήματα την χώρα μας. Μεσολάβησε ωστόσο η οικονομική κρίση -και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού- και η αμερικανική εταιρεία πέρασε από την πτώχευση στην διάσωση και πλέον αναπτύσσεται από την εταιρεία Marquee Brands. Η επάνοδος της BCBG στην Ελλάδα γίνεται εκ νέου σε συνεργασία με την Βάρδας, η οποία θα διαθέτει τα είδη της αποκλειστικά μέσα στα καταστήματα της, σε πρώτη φάση, χωρίς να αποκλείεται το άνοιγμα monobrand σημείων το μέλλον. 

Το αμερικανικό brand ανακάμπτει συνολικά στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα από την συνεργασία της Marquee Brands με την ιταλική εισαγωγική εταιρεία A.Moda SpA, συνεργάτη της οποίας αποτελεί η εταιρεία Βάρδας. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της A. Moda, οι συλλογές με την υπογραφή BCBG Max Azria θα φιλοξενηθούν αρχικά σε πολυκαταστήματα σε Βρετανία, Γαλλία και Ιταλία με προοπτική ανοίγματος monobrand σημείων στην γηραιά ήπειρο από το 2024. Ήδη, η ιταλική εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες με τα πολυκαταστήματα Galleries Lafayette και Printemps στην Γαλλία, και έχει ήδη εξασφαλιστεί δίκτυο αντιπροσώπων στην ιταλική αγορά. 

Η εταιρεία Βάρδας έκλεισε τη χρήση του 2021 με αύξηση πωλήσεων περί το 20% συγκριτικά με το 2020, σύμφωνα με πληροφορίες του ΒD, ωστόσο ο τζίρος παρέμεινε σε χαμηλότερα του προσδοκόμενου επίπεδα συγκριτικά με το 2019, εξαιτίας της επιβράδυνσης της κατανάλωσης το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς. Η αλυσίδα διατηρεί 10 καταστήματα στην χώρα μας ενώ διαθέτει κι εκτενές δίκτυο χονδρικής διάθεσης επώνυμων συλλογών υποδημάτων. Εκτιμάται ότι το 2022 θα είναι χρονιά εξισορρόπησης της ζήτησης, εφόσον η πανδημία τεθεί υπό έλεγχο και δεν υπάρξουν νέοι περιορισμοί, επιτρέποντας στην Βάρδας να επανέλθει στα επίπεδα προ πανδημίας ως προς τα έσοδα, καθώς βρίσκεται σε συνομιλίες για την διάθεση στην ελληνική αγορά κι άλλων γνωστών brands επώνυμης ένδυσης. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.