ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
ethniki trapeza
O Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς στην παραλαβή του βραβείου «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award» του Economist. Φώτο: Εθνική Τράπεζα

Ψηφιακή μετάβαση και τράπεζες: Πώς ξεχωρίζει η Εθνική Τράπεζα

Συνεχείς διακρίσεις για τη σύγχρονη ψηφιακή τραπεζική εμπειρία της Εθνικής Τράπεζας που καινοτομεί εν μέσω ενός νέου τραπεζικού περιβάλλοντος όπου οι ψηφιακές υπηρεσίες αποτελούν κρίσιμο δείκτη επιτυχίας.

Στροφή στις ψηφιακές υπηρεσίες, open banking, καινοτόμα εργαλεία fintech, εξειδικευμένη εξυπηρέτηση και νέες ψηφιακές εμπειρίες για τον πελάτη. Κάπως έτσι διαγράφεται το μέλλον της τραπεζικής με τα πρώτα δείγματα να έχουν φανεί ήδη τα τελευταία δύο χρόνια που η υγειονομική κρίση έκανε αναγκαία τη μετάβαση σε απομακρυσμένες υπηρεσίες χωρίς φυσική παρουσία, ανοίγοντας έναν το δρόμο σε μία νέα ανταγωνιστική αγορά που λίγοι θα ξεχωρίσουν.

Ενδεικτική του μεγέθους της νέας αυτής αγοράς είναι η εικόνα που μας δίνει έρευνα του Sustainable Digital Finance Alliance που αναφέρει ότι η ψηφιακή τραπεζική μπορεί να προσθέσει 4,2 τρισ. δολ. καταθέσεων αυξάνοντας κατά 400 εκατ. τους χρήστες online υπηρεσιών παγκοσμίως έως το 2025, 2,1 τρισ. δολ. νέου δανεισμού και να μειώσει κατά 90% το κόστος των συναλλαγών. Παράλληλα, φέρνει και μία αλλαγή κουλτούρας τόσο από τις ίδιες τις τράπεζες όσο και από τους καταναλωτές που επιλέγουν όλο και με μεγαλύτερη ένταση online λύσεις. Ωστόσο, σύμφωνα με τα όσα διατύπωσε ο Chris Skinner, Financial technology Expert, Bestselling συγγραφέας και CEO του The Finanser στο πλαίσιο συζήτησης της θεματικής ενότητας με τίτλο: «Επενδύοντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό: Κάθε πρόκληση μια ευκαιρία» στο Moneyreview Banking Summit, οι πελάτες δε θα σταματήσουν να αναζητούν και το φυσικό τραπεζικό κατάστημα, αλλά και την ανθρώπινη επικοινωνία και επαφή με τους υπαλλήλους.

Εθνική: Στο 32% το μερίδιο της αγοράς ενεργών χρηστών ψηφιακών μέσων

Σε αυτό το νέο περιβάλλον, η γρήγορη αφομοίωση των τραπεζών και οι αντίστοιχες επενδύσεις στην τεχνολογία μπορούν να καταστούν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα κάνει τη διαφορά. Αυτό υποστήριξε πρόσφατα και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς λέγοντας ότι οι συνεχείς επενδύσεις και βελτιώσεις των ψηφιακών προϊόντων της Εθνικής Τράπεζας έχουν οδηγήσει στον μεγαλύτερο αριθμό ενεργών χρηστών ψηφιακών μέσων (πάνω από 2 εκατ.) με μερίδιο αγοράς 32%. Κατά τη διάρκεια του 2021, η ΕΤΕ μάλιστα υπήρξε η πρώτη ελληνική τράπεζα, σύμφωνα με τον κ. Μυλωνά, που προσέφερε ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό δάνειο για μικρές επιχειρήσεις για ποσά έως 35.000 ευρώ, το οποίο εγκρίνεται και εκταμιεύεται εντός 48 ωρών (αφορά σε εργάσιμες ημέρες). Επίσης, επέκτεινε το ψηφιακό onboarding και στις επιχειρήσεις πέραν του φυσικών προσώπων, το οποίο εφάρμοζε ήδη από τις αρχές του 2020.

Δεν είναι τυχαίο ότι συστηματικά κατά τα τελευταία τρία χρόνια η Εθνική Τράπεζα, αναπτύσσει αυτό το νέο, σύγχρονο τραπεζικό μοντέλο και έχει προχωρήσει σε ένα άλμα ψηφιακού μετασχηματισμού και καινοτομίας. Και αυτό έχει ήδη αναγνωριστεί καθώς, μόνο το τελευταίο εξάμηνο βραβεύεται συστηματικά για την αναβαθμισμένη πελατοκεντρική online εμπειρία που προσφέρει.

Ειδικότερα, μετά από τη βράβευση της ως «Τράπεζα της χρονιάς» από το έγκριτο περιοδικό «The Banker» και την πληθώρα βραβεύσεων που έχει αποσπάσει σε εθνικό (mobile excellence awards, Impact BITE Awards κ.α.) αλλά και διεθνές επίπεδο (World Finance Digital Banking awards), πρόσφατα βραβεύτηκε ως «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award», για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα, μαζί με άλλες 6 από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις σε άλλους κλάδους (ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, ναυτιλία, κατασκευές) σε εκδήλωση του Economist με τίτλο ECONOMIST – TECHNOLOGY AND INNOVATION 2022.

Ψηφιακή στρατηγική 5 πυλώνων που ξεχωρίζει

Φέρνοντας την εξέλιξη στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, η Εθνική Τράπεζα προχωράει δυναμικά στην εποχή των web και mobile συναλλαγών, του open banking, των APIs, σε νέες και πρωτοποριακές  fintech λύσεις και κυρίως σε μία νέα τραπεζική σχέση με τους πελάτες της – ιδιώτες και επιχειρήσεις.

ethniki trapeza

Με τη δημιουργία ενός σύγχρονου μοντέλου βέλτιστης και ψηφιακής λιανικής και εταιρικής τραπεζικής εξυπηρέτησης που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και στις παρούσες συνθήκες στην ελληνική αγορά. Μέσα από μια μακρά ιστορία 181 ετών, η Εθνική Τράπεζα επενδύει συστηματικά στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες εφαρμόζοντας μία στρατηγική 5 πυλώνων με στόχο να αποτελεί την Τράπεζα Πρώτης Επιλογής για του πελάτες της. Οι πέντε αυτοί πυλώνες περιλαμβάνουν:

  1. Ενημέρωση και εκπαίδευση για τις ψηφιακές δυνατότητες με ειδικές δράσεις Με δράσεις όπως το «Μάθε με την Εθνική» έδωσε τη δυνατότητα εκπαίδευσης των δυνατοτήτων που προσφέρει το digital banking.
  2. Εγγραφή νέων πελατών – ιδιωτών ή επιχειρήσεων- αποκλειστικά online κάθε χρήστης Smartphone μπορεί πλέον να γίνει πελάτης της Εθνικής Τράπεζας μέσα σε λίγα βήματα και παράλληλα να αποκτήσει τη δική του κάρτα. Μια υπηρεσία που πρώτη η Εθνική παρουσίασε τόσο για ιδιώτες πελάτες όσο για κάθε επιχείρηση.
  3. Ενίσχυση της σχέσης του πελάτη με την τράπεζα με παροχή δωρεάν εργαλείων και υπηρεσιών για καλύτερη και ασφαλέστερη διαχείριση των οικονομικών.
  4. Κάλυψη αναγκών με προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρονται αποκλειστικά online σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.
  5. Εξειδικευμένες υπηρεσίες για κάθε επιχείρηση μέσω APIs κατόπιν συνεργασίας με τις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς.
ethiniki trapeza

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συμφωνία συνεργασίας Εθνικής Τράπεζα με ACCA και Πανεπιστήμιο Πειραιά

Πρόκειται για ένα νέο Πρόγραμμα έμμισθης πρακτικής άσκησης διάρκειας 6 μηνών που απευθύνεται σε φοιτητές Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών του Τμήματος Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιά.
businessdaily-Karamouzis-Ethniki-Trapeza
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Καραμούζης: Πώς αλλάζει ο χάρτης των υποδομών την επόμενη δεκαετία

Ο Γενικός Διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας επισήμανε ότι οι επενδύσεις σε υποδομές είναι ζωτικής σημασίας για την ώθηση της μελλοντικής ανάπτυξης.
businessdaily-Chardouvelis-Gikas-ETE
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Χαρδούβελης: Πώς θα καλύψει η ΕΕ το οικονομικό χάσμα με τις ΗΠΑ

Ο κ. Χαρδούβελης τόνισε ότι η Ευρώπη υπερέχει των ΗΠΑ σε θέματα κοινωνικού κράτους, όπως αυτό φαίνεται στις κοινωνικές δαπάνες, την κατανομή εισοδήματος και το προσδόκιμο ζωής των πολιτών της.
businessdaily-Panagiotou-Ethniki-Trapeza
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παναγιώτου (ΕΤΕ): Καθοριστικός ο ρόλος των τραπεζών στην ενεργειακή μετάβαση

Όπως τόνισε ο Ερν. Παναγιώτου, η βιωσιμότητα αποτελεί μία παγκόσμια προσπάθεια και επομένως ένα θέμα που απαιτεί συνεργασίες για να αντιμετωπιστεί. Αυτό οι τράπεζες το αναγνωρίζουν και θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.