ΓΔ: 864.44 0.74% Τζίρος: 29.23 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: H&M

Σημαντική αύξηση πωλήσεων για την σουηδική αλυσίδα Η&Μ

Η σουηδική αλυσίδα Η&Μ παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 12% στο τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 12% παρουσίασε η σουηδική αλυσίδα Η&Μ στο τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (Ιούνιος-Αύγουστος 2019), αγγίζοντας τις 62.572 εκατ. σουηδικές κορώνες, έναντι 55.8821 εκατ. το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Η αντίστοιχη αύξηση προ νομισματικών διακυμάνσεων αγγίζει το 8%.

Η διοίκηση του σουηδικού κολοσσού αποδίδει την ανοδική πορεία των αποτελεσμάτων του, που εξέπληξε ευχάριστα τους αναλυτές, στην βελτίωση του μεριδίου αγοράς της αλυσίδας διεθνώς, στην βάση της θετικής αποδοχής των συλλογών της για το καλοκαίρι του 2019. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος συγκαταλέγεται στο top 10% των εταιρειών που ηγούνται των διεθνών προσπαθειών σε ό,τι αφορά την βιωσιμότητα, όντας μέλος του δείκτη Dow Jones Sustainability World Index καθώς και του Europe Index. Στόχος της διοίκησης είναι η σταδιακή υιοθέτηση της “κυκλικότητας” (circularity) στην αλυσίδα της βιομηχανίας της μόδας, ώστε να περιοριστεί η αρνητική επίδρασή της στον πλανήτη. 

Σημειώνεται ότι η Η&Μ είναι σήμερα παρούσα με φυσικά καταστήματα σε 72 χώρες του κοσμου ενώ διαθέτει και ισχυρή παρουσία στο κανάλι πωλήσεων μέσω του Διαδικτύου σε τουλάχιστον 48 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Δεδομένων των διαρκώς μεταβαλλόμενων αναγκών των καταναλωτών διεθνώς, η εταιρεία έχει αναθεωρήσει προς τα κάτω τον σχεδιασμό της για το άνοιγμα νέων καταστημάτων φέτος, προσθέτοντας μέσα στο 2019 295 νέα καταστήματα, 45 λιγότερα στο δεύτερο τρίμηνο από τις αρχικές της εκτιμήσεις. Η πλειονότητα αυτών βρίσκεται εκτός Ευρώπης και Ηνωμένων Πολιτειών και φυσικά και σε νέες αγορές, όπως η Ινδία, η Αίγυπτος, η Ταϋλάνδη, η Λευκορωσία και η Τυνησία.

Παράλληλα, η εταιρεία προβαίνει στο κλείσιμο 165 καταστημάτων της, ως τμήμα της πολιτικής της διαρκούς προσαρμογής στα νέα δεδομένα της αγοράς, επεκτείνοντας ουσιαστικά το δίκτυό της κατά 130 σημεία φέτος. Σημειώνεται ότι η H&M στη χώρα μας λειτουργεί 35 καταστήματα.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστρέφει σε κερδοφορία η H&M αλλά θα μειώσει το δίκτυο καταστημάτων

Αύξηση πωλήσεων κατά 12% το πρώτο εξάμηνο για τον σουηδικό κολοσσό, βελτιωμένη εικόνα και στην Ελλάδα το β' τρίμηνο. Κλείνουν φέτος 350 καταστήματα σε όλο τον κόσμο και θα ανοίξουν μόνο 100 νέα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Βουτιά» πωλήσεων 46% τον Μάρτιο για τον σουηδικό όμιλο H&M

Παρά τη δυσμενή επίδραση της πανδημίας, η H&M κατάφερε να αυξήσει κατά 8% τα έσοδά της το α' τρίμηνο του έτους. Προειδοποιεί, ωστόσο, για ραγδαία επιδείνωση το β' τρίμηνο. Στην Ελλάδα, η εταιρεία επέκτεινε τη διαδικτυακή παρουσία της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αντίδοτο στην πανδημία για τα Mothercare το άλμα ψηφιακών πωλήσεων

Έως και κατά 1.000% αυξήθηκε μέσα στο lockdown ο τζίρος της Κλουκίνας-Λάππας από το κανάλι των ψηφιακών πωλήσεων. Στόχος να φτάσουν στο 15% του τζίρου. Πώς αξιοποιούνται τα ακίνητα της εταιρείας.
varangis_qatar
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοίγει ο νέος κύκλος για τη Βαράγκης, θέμα χρόνου η δικαστική απόφαση

Η συνέχιση της τρέχουσας δραστηριότητας επιτυγχάνεται αποκλειστικά μέσω της υλοποίησης έργων στο Κατάρ, έως ότου εκδοθεί η απόφαση του δικαστηρίου για την εξυγίανση της εταιρείας.