Φωτο: H&M

Σημαντική αύξηση πωλήσεων για την σουηδική αλυσίδα Η&Μ

Η σουηδική αλυσίδα Η&Μ παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 12% στο τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 12% παρουσίασε η σουηδική αλυσίδα Η&Μ στο τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (Ιούνιος-Αύγουστος 2019), αγγίζοντας τις 62.572 εκατ. σουηδικές κορώνες, έναντι 55.8821 εκατ. το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Η αντίστοιχη αύξηση προ νομισματικών διακυμάνσεων αγγίζει το 8%.

Η διοίκηση του σουηδικού κολοσσού αποδίδει την ανοδική πορεία των αποτελεσμάτων του, που εξέπληξε ευχάριστα τους αναλυτές, στην βελτίωση του μεριδίου αγοράς της αλυσίδας διεθνώς, στην βάση της θετικής αποδοχής των συλλογών της για το καλοκαίρι του 2019. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος συγκαταλέγεται στο top 10% των εταιρειών που ηγούνται των διεθνών προσπαθειών σε ό,τι αφορά την βιωσιμότητα, όντας μέλος του δείκτη Dow Jones Sustainability World Index καθώς και του Europe Index. Στόχος της διοίκησης είναι η σταδιακή υιοθέτηση της “κυκλικότητας” (circularity) στην αλυσίδα της βιομηχανίας της μόδας, ώστε να περιοριστεί η αρνητική επίδρασή της στον πλανήτη. 

Σημειώνεται ότι η Η&Μ είναι σήμερα παρούσα με φυσικά καταστήματα σε 72 χώρες του κοσμου ενώ διαθέτει και ισχυρή παρουσία στο κανάλι πωλήσεων μέσω του Διαδικτύου σε τουλάχιστον 48 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Δεδομένων των διαρκώς μεταβαλλόμενων αναγκών των καταναλωτών διεθνώς, η εταιρεία έχει αναθεωρήσει προς τα κάτω τον σχεδιασμό της για το άνοιγμα νέων καταστημάτων φέτος, προσθέτοντας μέσα στο 2019 295 νέα καταστήματα, 45 λιγότερα στο δεύτερο τρίμηνο από τις αρχικές της εκτιμήσεις. Η πλειονότητα αυτών βρίσκεται εκτός Ευρώπης και Ηνωμένων Πολιτειών και φυσικά και σε νέες αγορές, όπως η Ινδία, η Αίγυπτος, η Ταϋλάνδη, η Λευκορωσία και η Τυνησία.

Παράλληλα, η εταιρεία προβαίνει στο κλείσιμο 165 καταστημάτων της, ως τμήμα της πολιτικής της διαρκούς προσαρμογής στα νέα δεδομένα της αγοράς, επεκτείνοντας ουσιαστικά το δίκτυό της κατά 130 σημεία φέτος. Σημειώνεται ότι η H&M στη χώρα μας λειτουργεί 35 καταστήματα.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Βουτιά» πωλήσεων 46% τον Μάρτιο για τον σουηδικό όμιλο H&M

Παρά τη δυσμενή επίδραση της πανδημίας, η H&M κατάφερε να αυξήσει κατά 8% τα έσοδά της το α' τρίμηνο του έτους. Προειδοποιεί, ωστόσο, για ραγδαία επιδείνωση το β' τρίμηνο. Στην Ελλάδα, η εταιρεία επέκτεινε τη διαδικτυακή παρουσία της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τριπλασιασμός ηλεκτρονικών πωλήσεων για τα Αττικά Πολυκαταστήματα

Η εκτίναξη των μεγεθών του ηλεκτρονικού καταστήματος του ομίλου αποδίδεται στην στροφή των καταναλωτών στο ψηφιακό κανάλι και στον εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας. Στο -30% η πτώση πωλήσεων για το 2020.
clickaway-emporio-katastimata-magazia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι νέοι παίκτες στο click away και ποιοι είναι σίγουρα κερδισμένοι

Μεγάλα ονόματα του λιανεμπορίου μπαίνουν στο παιχνίδι, αλλά οι μόνοι που κερδίζουν σίγουρα είναι οι εταιρείες ταχυμεταφορών, που αποφεύγουν φόρτο. Εκτίναξη τζίρου στο ηλεκτρονικό εμπόριο από 6,2 σε 15 δισ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς κερδίζει η Φουρλής το στοίχημα των ηλεκτρονικών πωλήσεων

Με ατού την εμπιστοσύνη που έχουν καταναλωτές στο δίκτυο καταστημάτων, ο όμιλος Φουρλή κινείται προς το διπλασιασμό των πωλήσεων από το ηλεκτρονικό κανάλι, με καλές επιδόσεις από IKEA και Intersport.