ΓΔ: 2106.9 0.94% Τζίρος: 312.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:19:39
Φώτο: ΔΕΗ

dei.gr: Η ιστοσελίδα της ΔΕΗ ανανεώθηκε, τι έχει αλλάξει

Στο νέο σάιτ της εταιρείας ο επισκέπτης μπορεί να βρει εύκολα και γρήγορα την πληροφορία που χρειάζεται, να συγκρίνει και να επιλέξει προϊόντα με βάση τις δικές του ανάγκες.

Στο πλαίσιο αναβάθμισης της εξυπηρέτησης που παρέχει σε κάθε φυσικό και ψηφιακό κανάλι, η ΔΕΗ προχώρησε στον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας της dei.gr. Με σύγχρονη αισθητική, ανανεωμένη παρουσίαση υπηρεσιών και προϊόντων, με έμφαση στην εμπειρία χρήσης όλων των κοινών (πελατών και κοινωνικών εταίρων), με αναβαθμισμένη  ψηφιακή εξυπηρέτηση,  η πλοήγηση στο site της ΔΕΗ είναι πιο φιλική και γρήγορη από ποτέ. 

Νέα εμπειρία χρήστη και επανασχεδιασμός

  • πελατοκεντρική φιλοσοφία: το νέο site είναι ειδικά σχεδιασμένο για να απαντάει άμεσα και απλά στις ανάγκες των πελατών με εύκολη και φιλική πλοήγηση, 
  • μοντέρνος σχεδιασμός: με ανανεωμένη παρουσίαση υπηρεσιών και προϊόντων που αντικατοπτρίζει τη νέα εποχή ΔΕΗ με έμφαση στην εμπειρία όλων των χρηστών, με ειδική μέριμνα για μέγιστη προσβασιμότητα από ΑμεΑ, 
  • ηλεκτρονική εξυπηρέτηση: νέα ψηφιακά εργαλεία όπως φόρμες εξυπηρέτησης, call me back υπηρεσία για καλύτερη εμπειρία των επισκεπτών και ξεκάθαρο call-to-action (CTA) για αγορά προϊόντων online. 

Στη νέα dei.gr, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, ο επισκέπτης μπορεί να βρει εύκολα και γρήγορα την πληροφορία που χρειάζεται, να συγκρίνει και να επιλέξει προϊόντα με βάση τις δικές του ανάγκες, να ενεργοποιήσει υπηρεσίες, ενώ στη νέα ενότητα myΕnergy θα βρει έναν νέο κόσμο με συμβουλές, προϊόντα και λύσεις που δημιούργησε η ΔΕΗ για την εξοικονόμηση ενέργειας, τη μείωση της ενεργειακής δαπάνης και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.  

Η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ Σοφία Δήμτσα ανέφερε σχετικά: «Το ανανεωμένο dei.gr αντικατοπτρίζει το όραμα και την αποστολή της ΔΕΗ σε όλους τους τομείς δραστηριότητας του Ομίλου. Ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας μας αποτέλεσε ένα δύσκολο εγχείρημα αλλά και ένα μεγάλο στοίχημα. Ως ο μεγαλύτερος πάροχος ενέργειας και από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, η νέα σελίδα της ΔΕΗ έπρεπε να επιτελεί δυο λειτουργίες ταυτόχρονα. Να περιλαμβάνει ένα περιβάλλον λειτουργικό και φιλικό στον χρήστη για τη γρήγορη εξυπηρέτηση και έγκυρη ενημέρωση του, προσφέροντας νέα εμπειρία πλοήγησης και σύγχρονη εικαστική δομή.  Ταυτόχρονα, να ανταποκρίνεται στο μέγεθος και την ιστορία της ΔΕΗ, τη συμβολή στο ενεργειακό γίγνεσθαι της χώρας, τις δραστηριότητες του Ομίλου, την αναπτυξιακή προοπτική και συμβολή της προς μια δίκαιη ενεργειακή μετάβαση. Να είναι – με μια φράση – μια γέφυρα από το παρελθόν στο μέλλον της ΔΕΗ».
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χρηματιστήριο μετοχές γράφημα
MARKET MAKER

Μικρό ψάρι σε μεγάλη λίμνη το ΧΑ, έρχεται νέο deal και ο καλπασμός της ΔΕΗ

Με ένα σερί πέντε ανοδικών συνεδριάσεων ο Γενικός Δείκτης αύξησε το ποσοστό ανόδου από την αρχή του έτους στο 42%, βελτιώνοντας παράλληλα την επενδυτική ψυχολογία. Το ράλι της ΔΕΗ και έρχεται deal που αλλάζει τα δεδομένα.
Γυναίκα σε διαφήμιση της ΔΕΗ
ESG

ΔΕΗ: Στήριξη στις γυναίκες και δράσεις για ασφαλείς νυχτερινές μετακινήσεις

Η ΔΕΗ αναδεικνύει το ζήτημα της ανασφάλειας στις νυχτερινές μετακινήσεις, παρουσιάζοντας έρευνα που δείχνει αυξημένο φόβο στις γυναίκες και προωθώντας δράσεις για ένα ασφαλέστερο περιβάλλον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Που ποντάρει η ΔΕΗ για να γίνει ο τέταρτος παίκτης στις τηλεπικοινωνίες

Συνδυαστικά πακέτα με σταθερό, internet, ρεύμα, φθηνή ανάπτυξη δικτύου και μεγάλη πελατειακή βάση τα βασικά της πλεονεκτήματα στη δυναμική της είσοδο στην τηλεπικοινωνιακή αγορά. Στόχος οι 590.000 συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2028.
Εφαρμογή myΔΕΗ οθόνη κινητού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Από ζημιές 1,7 δισ. το 2019 σε κέρδη 400 εκατ. το 2024

Η ΔΕΗ, με στροφή στις ΑΠΕ και επέκταση σε νέες αγορές, μείωσε ζημιές, αύξησε επενδύσεις και έσοδα, ενώ μηδενίζει ως το 2026 τη λιγνιτική παραγωγή. Οι εκπομπές CO2 πέφτουν σημαντικά, ενόσω η εταιρεία αναπτύσσεται σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Απειλή για τους παρόχους η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες και ο πόλεμος τιμών

Η τηλεπικοινωνιακή αγορά εισέρχεται σε περίοδο έντονου ανταγωνισμού με επενδύσεις 7 δισ. έως το 2030. Ωστόσο η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες, φέρνει πόλεμο τιμών με τους παρόχους να βρίσκονται μπροστά σε ένα δύσκολο στοίχημα.