ΓΔ: 882.77 0.83% Τζίρος: 40.69 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Papoutsanis
Πηγή: Παπουτσάνης

Εξαγωγικό άλμα από την Παπουτσάνης με αύξηση 74% το α' τρίμηνο

Η εταιρεία προχωρά σε ολική επαναφορά του εμβληματικού της brand KARAVAKI και την είσοδό του σε νέες κατηγορίες. «Ποντάρει» και στο νέο πρωτοποριακό προϊόν καθαριότητας και υγιεινής των χεριών.

Με αιχμή του δόρατος την καινοτομία και την βιωσιμότητα, η εταιρεία Παπουτσάνης στοχεύει σε ανάπτυξη με διψήφιο ποσοστό για φέτος, διαβλέποντας ευκαιρίες αύξησης του μεριδίου αγοράς της τόσο στα επώνυμα προϊόντα περιποίησης όσο και στην ξενοδοχειακή αγορά, ως βασικός προμηθευτής ποιοτικών προϊόντων σε ξενοδοχεία και καταλύματα. 

Έτσι, έπειτα από πολυετή έρευνα που εκπόνησε το τμήμα R & D, η εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα ένα πρωτοποριακό προϊόν καθημερινής καθαριότητας και υγιεινής των χεριών, το Natura Advanced Protect, το οποίο εξουδετερώνει το 99,9% των βακτηρίων σε μόλις 60 δευτερόλεπτα. Διαθέτει πλούσια φόρμουλα και είναι δερματολογικά ελεγμένο και εμπλουτισμένο με φυσικά προβιοτικά, που ενισχύουν την χλωρίδα της επιδερμίδας, ενώ διατίθεται σε δύο αρώματα: Extra Fresh και Active Clean.

Σύμφωνα με τη διευθύντρια Μάρκετινγκ της Παπουτσάνης, κ. Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, το νέο προϊόν έρχεται να απαντήσει στην ανάγκη των καταναλωτών για σωστή υγιεινή των χεριών, μετά από δύο έτη πανδημίας, η οποία άλλαξε βαθιά και μακροπρόθεσμα την σχέση των καταναλωτών με την καθαριότητα, αυξάνοντας παράλληλα την ζήτηση για αντιβακτηριακά προϊόντα. 

Με την πράσινη καινοτομία να τίθεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της Παπουτσάνης, η εταιρεία προχωρά σε μια ολική επαναφορά του εμβληματικού της brand KARAVAKI με πρωτοποριακά προϊόντα με θετικό περιβαλλοντικό πρόσημο και την είσοδό του σε νέες κατηγορίες. Ήδη, η αγορά αγκάλιασε τη νέα σειρά vegan προϊόντων Aromatics, το οποίο έλαβε τιμητική διάκριση στο 22ο Συνέδριο Μάρκετινγκ & Πωλήσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 570% το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους συγκριτικά με πέρυσι, ενισχυόμενη από την εγχώρια αγορά όσο και από το εξωτερικό και προμηνύονται βελτιωμένες επιδόσεις στην διάρκεια της φετινής τουριστικής σεζόν. Αύξηση κατά 14% καταγράφηκε και στα προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις και ιδιωτική ετικέτα), η οποία προήλθε από την περαιτέρω ενίσχυση των συνεργασιών της Παπουτσάνης με πολυεθνικές εταιρείες, την διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και της γκάμας των προσφερόμενων προϊόντων. 

Στοχεύοντας στην δημιουργία προϊόντων βελτιωμένου οικολογικού αποτυπώματος, η εταιρεία έθεσε σε λειτουργία τη νέα μονάδα παραγωγής σαπωνόμαζας στο δεύτερο μισό του 2021, διπλασιάζοντας το παραγωγικό δυναμικό της σε αυτά τα προϊόντα, ξεκινώντας παράλληλα και την διάθεση συνθετικών σαπωνομαζών που χρησιμοποιούνται σε φυσικά προϊόντα με χαρακτηριστικά βιωσιμότητας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εξαγωγές της Παπουτσάνης αυξήθηκαν κατά 74% το φετινό τρίμηνο συγκριτικά με πέρυσι, διαμορφούμενες σε 11,1 εκατ ευρώ, ενώ συνολικά ο κύκλος εργασιών της αυξήθηκε κατά 45%, αγγίζοντας τα 14,9 εκατ ευρώ, από 10,3 εκατ ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, χάριν στην μερική επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τον διπλασιασμό των πωλήσεων ειδικών σαπωνομαζών στη διεθνή αγορά και στην ενίσχυση της παραγωγής προϊόντων για τρίτους. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Papoutsanis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Εξαγωγές στο 62% του τζίρου, leader σε προϊόντα ξενοδοχείου

Για τη στρατηγική της ιστορικής εταιρείας μιλά στο Business Daily η διευθύντρια Μάρκετινγκ, Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, Καινοτομία στον χώρο των καλλυντικών με τη σειρά Aromatics, που έχει σύνθεση 100% vegan.
Ekptoseis, Sales, Discounts
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μεγάλες προσδοκίες για τις εκπτώσεις, τονωτική ένεση στην αγορά

Σε συνέχεια ενός θετικού δευτέρου τριμήνου ως προς την αγοραστική κίνηση, ο εμπορικός κόσμος προσδοκά σε ακόμη καλύτερες επιδόσεις κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων με σημαντικές μειώσεις στις τιμές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έγιναν περιζήτητα στη διεθνή αγορά τα καλλυντικά με ελληνική υπογραφή

Οι ελληνικές εξαγωγές καλλυντικών ενισχύθηκαν κατά 20% το 2021, συγκριτικά με το 2022, αγγίζοντας σε αξία τα 500 εκατ. ευρώ, ποσό διπλάσιο συγκριτικά με τα μεγέθη προ δεκαετίας. Με ρυθμό 31% η αύξηση το πρώτο δίμηνο του έτους.
kalogirou
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανάκαμπτει από την πανδημία ο όμιλος Φάις, ανοίγει τη Στοά Μοδιάνο

Σημαντικό αναπτυξιακό βήμα για τον όμιλο η λειτουργία της Στοάς Μοδιάνο στη Θεσσαλονίκη στα τέλη Ιουνίου. Η επέκταση του δικτύου στα καλλυντικά και η αύξηση πωλήσεων της εταιρείας Καλογήρου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Hondos Center: Κρίσιμος ο Δεκέμβριος για τις πωλήσεις του 2021

Η αλυσίδα καλλυντικών κατάφερε το 2020 να περιορίσει τις απώλειες τζίρου, αλλά είχε και μεγάλη μείωση κερδοφορίας. Για το 2021, οι πωλήσεις της περιόδου των εορτών θα είναι κρίσιμες για τον περιορισμών των απωλειών.