ΓΔ: 1470.48 1.26% Τζίρος: 27.89 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:18:39 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
kaizen
Στιγμιότυπο από την εκδήλωση για τη χορηγία της Kaizen Gaming στον ΣΕΓΑΣ. Αριστερά, ο Chief Marketing Officer της Kaizen Gaming, Πάνος Κωνσταντόπουλος

Ισχυρή ανάπτυξη της Kaizen Gaming με άνοιγμα νέων αγορών διεθνώς

Πάνω από 700 προσλήψεις μέσα στην πανδημία για την επέκταση των δραστηριοτήτων, στόχος να εισέρχεται η εταιρεία σε δύο με τρεις ξένες αγορές ετησίως τα επόμενα χρόνια.

«Είμαστε ήδη σε άλλες οκτώ χώρες πλην της Ελλάδας και της Κύπρου. Στόχος είναι να ανοίγουμε δύο με τρεις χώρες – αγορές ετησίως. Πλέον έχουμε ισχυρή παρουσία σε χώρες όπως Γερμανία, Ρουμανία, Πορτογαλία, Βραζιλία και άλλες. Απασχολούμε 1.200 εργαζόμενους, ενώ μέσα στην κρίση της πανδημίας κάναμε πάνω από 700 προσλήψεις».

Αυτά επισήμανε χθες ο Chief Marketing Officer της Kaizen Gaming, Πάνος Κωνσταντόπουλος μιλώντας σε δημοσιογράφους, στο περιθώριο της παρουσίασης της έναρξης της συνεργασίας της με τον ΣΕΓΑΣ ως επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια. Θυμίζουμε πως η Kaizen Gaming είναι θυγατρική του ΟΠΑΠ και δραστηριοποιείται στην Ελλάδα υπό το brand Stoiximan και στο εξωτερικό υπό το brand Betano.

Το brand Stoiximan είναι market leader στον κλάδο του στην Ελλάδα, ενώ με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσεται και το Betano το οποίο πλέον φέρνει περίπου το 1/3 του κύκλου εργασιών.

Όπως σημείωσε ο κ. Κωνσταντόπουλος, πλέον μέσω μεγάλων συνεργασιών με κορυφαίους ποδοσφαιρικούς συλλόγους της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής ανοίγει νέες αγορές και κάνει γνωστό το brand σε εκατομμύρια φίλων του αθλητισμού και του στοιχήματος, κάτι που συντηρεί το momentum ισχυρής ανάπτυξης που έχει η εταιρεία από την αρχή της ιδρύσεώς της, το 2013.

Αναφορικά με τις επιπτώσεις του πολέμου, ο Chief Marketing Officer της Kaizen τόνισε ότι η εταιρεία δεν έχει καθόλου παρουσία σε Ρωσία και Ουκρανία οπότε δεν έχει καμιά άμεση επιβάρυνση. Σχετικά με τη διετία της πανδημίας ο κ. Κωνσταντόπουλος τόνισε πως υπήρξε ωφέλεια για την εταιρεία λόγω του ότι οι φίλοι του στοιχήματος στράφηκαν στο on line παιχνίδι, όμως από την άλλη πλευρά υπήρξαν μεγάλες τεχνολογικές προκλήσεις.

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στις νέες τεχνολογίες και να δημιουργεί δικές της πλατφόρμες λογισμικού, δεν αγοράζει δηλαδή από παρόχους, κάτι που της δίνει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών στις χώρες που ανοίγεται στο εξωτερικό. Βεβαίως, το κέντρο επιχειρήσεων παραμένει στην Ελλάδα, καθώς από τους 1.200 εργαζόμενους, περίπου οι 950 έχουν έδρα την Ελλάδα. Μάλιστα, οι περίπου 260 στελεχώνουν το τμήμα τεχνολογίας της εταιρείας.

Ο κ. Κωνσταντόπουλος τόνισε επίσης ότι ένα μεγάλο πρόβλημα πλέον είναι η ανεύρεση προσωπικού, καθώς η ανάγκη για ικανά στελέχη, μηχανικούς υπολογιστών και επιστήμονες των νέων τεχνολογιών είναι περιζήτητα στην Ελλάδα. Για το λόγο αυτό η εταιρεία σκέφτεται να δημιουργήσει δικά της «φυτώρια» και τεχνολογικά hub όπου θα «χτίζονται» οι αυριανοί επιστήμονες υπολογιστών και οι νέοι προγραμματιστές.

Ισχυρό momentum ανάπτυξης διεθνώς

Η Stoiximan ξεκίνησε το 2013 με μια ομάδα μόλις 25 ατόμων, ως μια startup τεχνολογίας και μέσα σ’ αυτή την 9ετία έχει καταστεί ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα, ενώ διαδραματίζει ισχυρό ρόλο στην επιστροφή Ελλήνων από το εξωτερικό, συμβάλλοντας στο λεγόμενο brain gain, έχοντας σημαντικές «μεταγραφές» σε ηγετικές θέσεις. Πλέον η Kaizen Gaming είναι η μεγαλύτερη εταιρεία GameTech στην Ελλάδα και μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου στην Ευρώπη.

Στην Ελλάδα και την Κύπρο η Kaizen δραστηριοποιείται με το brand Stoiximan, ενώ διεθνώς και σε χώρες όπως Ρουμανία, Βουλγαρία, Πορτογαλία, Βραζιλία, Γερμανία και Χιλή με το brand Betano. Διεθνώς η Kaizen έχει ήδη συνεργασίες χορηγίας με κορυφαίους αθλητικούς συλλόγους που αυξάνουν το αποτύπωμα του brand.

Η Benfica είναι ο πέμπτος σύλλογος, τον οποίο χορηγεί η Betano στην Πορτογαλία, ενώ διατηρεί ήδη παρουσία στις εμφανίσεις των Sporting, SC Braga, Maritimo και Os Belenenses. Στη Βραζιλία αποτελεί χορηγό της Fluminense και της Atlético Mineiro, στη Ρουμανία της FCSB και της Univ. Craiova, στην Κύπρο της Ομόνοιας, του ΑΠΟΕΛ, του Απόλλωνα Λεμεσού και της Pafos FC, ενώ από τον περασμένο Φεβρουάριο εισήλθε και στην αγορά της Βουλγαρίας ανακοινώνοντας την πρώτη χορηγική συμφωνία με την FC Lokomotiv Sofia.

Προς το τέλος του 2022 στα νέα γραφεία στο Μαρούσι

Δεδομένου ότι το εργασιακό περιβάλλον της Kaizen συνδυάζει την ατμόσφαιρα start up με τις προκλήσεις ενός μεγάλου οργανισμού, η εταιρεία ετοιμάζει τα νέα της γραφεία στο Μαρούσι, τα οποία κατασκευάζει η εταιρεία Dimand δίπλα στο The Mall Athens. Η μετακόμιση στα νέα γραφεία αναμένεται προς το φθινόπωρο του 2022.

Η αρχιτεκτονική μελέτη της Dimand προβλέπει την κατασκευή ενός υπερσύγχρονου κτιρίου τριών ορόφων με τρεις πτέρυγες συνολικού εμβαδού 7.500 τ.μ, ενώ θα διαθέτει και υπόγειο όπου θα φιλοξενούνται θέσεις πάρκινγκ και άλλοι κύριοι και βοηθητικοί χώροι. Στόχος είναι το νέο κτήριο της Kaizen να είναι σημείο αναφοράς, με βιοκλιματικά χαρακτηριστικά και οικολογική επιλογή υλικών.

Η δημιουργία του υπερσύγχρονου κτιρίου της Κaizen Gaming, εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Παράλληλα, εκεί θα γίνει και το κέντρο τεχνολογικών επιχειρήσεων της εταιρείας, καθώς θα συγκεντρωθούν οι πλέον των 260 επιστήμονες υπολογιστών και προγραμματιστές της Kaizen, οι οποίοι είναι και η «καρδιά» της εταιρείας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

kaizen_ktirio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κυρίαρχη η Kaizen στα διαδικτυακά παιχνίδια στην Ελλάδα με μερίδιο 40%

Διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης για Stoiximan και Betano. Στόχος η παρουσία σε 26 χώρες το 2026. Οφέλη από τη διεξαγωγή του Euro 2024 και του Copa America. Σε λειτουργία το Kaizen Foundation, πρώτο έργο η ανακατασκευή του Παίδων Πεντέλης.
Intralot
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε κλοιό πιέσεων η Intralot από ζημιές - χρέη, δυστοκία με τα ομόλογα

Καθυστερούν οι ανακοινώσεις συμφωνίας με τους πιστωτές για το ομόλογο που λήγει τον Σεπτέμβριο, ενώ η εταιρεία συνέχισε και το 2020 να εγγράφει μεγάλες ζημιές και αύξηση σημαντικά τον δανεισμό.