ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
efood
Φωτο: efood

Safe Roads: το νέο πρόγραμμα για την οδική ασφάλεια από το efood

Βασικός προσανατολισμός του προγράμματος είναι η υλοποίηση δράσεων παρέμβασης και εκπαίδευσης όπως και η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για την οδική ασφάλεια.

Tο efood ανακοινώνει τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου προγράμματος για την οδική ασφάλεια, με τίτλο Safe Roads, στο οποίο θα ενταχθούν οι ενέργειες που αναλαμβάνει η εταιρεία τόσο για την ασφάλεια των διανομέων της όσο και συνολικά για την οδική συμπεριφορά οδηγών και πεζών. Βασικός προσανατολισμός του προγράμματος είναι η υλοποίηση δράσεων παρέμβασης και εκπαίδευσης όπως και η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για την οδική ασφάλεια. 

Το efood διαθέτει σήμερα μια από τις μεγαλύτερες ομάδες διανομέων, σε 100 πόλεις, οι οποίοι καλύπτουν καθημερινά δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα στους Ελληνικούς δρόμους. Τόσο η ασφάλεια των ίδιων των διανομέων της όσο και η γενικότερη καλλιέργεια της κουλτούρας της ασφαλούς οδήγησης, βρίσκονται στο κέντρο της δημιουργίας του Safe Roads, του οποίου οι ενέργειες θα υλοποιούνται στη βάση τριών πυλώνων: ασφαλής οδήγηση των διανομέων του efood, ευαισθητοποίηση του Ελληνικού κοινού για την οδική συμπεριφορά και δράσεις παρέμβασης και εκπαίδευσης για τη βελτίωση των συνθηκών οδήγησης στην Ελλάδα.

Δημιουργία του efood Riders Academy

Το efood δημιούργησε το efood riders Academy, μια online εκπαιδευτική πλατφόρμα, με σκοπό κάθε διανομέας να αναπτύσσει και να εξελίσσει γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες τόσο για την εργασία του όσο και για την ζωή του, μέσα από ποικίλες θεματικές ενότητες. Στο πλαίσιο του Safe Roads, σε πρώτη φάση, η εκπαίδευση, η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των διανομέων σε θέματα ασφαλούς οδήγησης θα πραγματοποιηθεί μέσα από το efood riders Academy και το εκπαιδευτικό περιεχόμενο θα δημιουργηθεί από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες της Σχολής Ασφαλούς Οδήγησης - Θανάσης Χούντρας. Επιπλέον, μέσω της πλατφόρμας θα πραγματοποιηθεί η εκπαίδευση των διανομέων στην παροχή πρώτων βοηθειών, έτσι ώστε να μπορούν να ακολουθήσουν μία σειρά ενεργειών για να βοηθήσουν σε έκτακτα περιστατικά στο δρόμο.

Συνεργασία με το Traction

Για την ευαισθητοποίηση του ευρύ κοινού, το Safe Roads θα ενσωματώσει δράσεις ενημέρωσης και εκπαίδευσης, με στόχο την ενίσχυση της κουλτούρας της ασφαλούς οδήγησης στους Ελληνικούς δρόμους. Σε αυτό το πλαίσιο, το efood ξεκινάει τη συνεργασία του με την ομάδα του Traction, και τους Κώστα και Μάνο Στεφανή, για την παραγωγή πρωτότυπου εκπαιδευτικού περιεχομένου για την ασφαλή οδήγηση των δικύκλων, δημιουργώντας μάλιστα ειδικό ένθετο στην πλέον δημοφιλή τηλεοπτική εκπομπή. Παράλληλα, σχεδιάζεται μια εκτεταμένη καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στα social media, η οποία στοχεύει στην παροχή χρηστικών πληροφοριών για την οδική συμπεριφορά και το σεβασμό στους δρόμους. 

«Δημιουργήσαμε το πρόγραμμα Safe Roads θέλοντας να ενισχύσουμε ουσιαστικά την ασφάλεια στους δρόμους. Η ασφάλεια των συνεργατών μας είναι βασική μας προτεραιότητα. Επενδύουμε και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε, πέρα από την παροχή του κατάλληλου εξοπλισμού, στην συνεχή και ολοκληρωμένη εκπαίδευσή τους. Παράλληλα επιδιώκουμε, μέσω του Safe Roads να ενισχύσουμε και να διευρύνουμε τις δράσεις για ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση του ευρύ κοινού για την ασφαλή οδήγηση και ιδιαίτερα για την ασφαλή συνύπαρξη των αυτοκινήτων με τα δίκυκλα στους ελληνικούς δρόμους και την ασφάλεια των πεζών», σημείωσε η Κλαίρη Κοέν, Brand & Creative Director του efood.   

Το Safe Roads εντάσσεται στο διευρυμένο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που υλοποιεί το efood, τα τελευταία 10  χρόνια, με στόχο την παροχή βοήθειας σε κοινωνικές ομάδες και φορείς καθώς και την ενίσχυση κοινωνικών σκοπών. To πλήρες σχέδιο δράσεων του Safe Roads θα ανακοινωθεί το άμεσο επόμενο διάστημα και θα περιλαμβάνει τόσο ενέργειες παρέμβασης και εκπαίδευσης όσο και ενημέρωσης, ενώ το πρόγραμμα θα υλοποιείται καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τις εξαγορές της Delivery Hero θέτει υπό διερεύνηση η Επ. Ανταγωνισμού

Ο γερμανικός κολοσσός που κατέχει την e-food, ανέλαβε πρόσφατα και την Kiosky's του ομίλου Μούχαλη. Τους τελευταίους μήνες στην ελληνική αγορά έχει εισέλθει και η Instashop που είχε εξαγοράσει η Delivery Hero το 2019.
efood, Dianomeis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

efood: Μετατρέπει όλες τις συμβάσεις των διανομέων της σε αορίστου χρόνου

«Κάναμε αυτό που έχουμε ως υποχρέωση, γιατί είμαστε μια εταιρεία ανθρωποκεντρική. Πολλές από τις κριτικές που ακούσαμε μας βοήθησαν στη λήψη των αποφάσεων που θα ανοίξουν το δρόμο για την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών μας» αναφέρει η εταιρεία.