ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Potpan

«Χορταστική» ανάπτυξη για την πρώτη βιομηχανία γευμάτων

Η Potpan έχει πάρει θέση από το 2001 στην κατηγορία έτοιμων γευμάτων και η βιομηχανική της μονάδα παράγει 7 εκατ. μερίδες το χρόνο. Αύξηση τζίρου κατά 23% αναμένεται στη φετινή χρήση.

«Ανοίγει» η αγορά των έτοιμων γευμάτων και στην Ελλάδα, ακολουθώντας την τάση που ήδη καταγράφει σημαντικές επιδόσεις στο εξωτερικό. 

Μια από της ελληνικές εταιρείες που έχουν πάρει θέση στην κατηγορία από το 2001 είναι η Potpan, οι δημιουργοί της οποίας προχώρησαν στην ίδρυση βιομηχανικής μονάδας, προκειμένου να επιτύχουν σημαντικές οικονομίες κλίμακος και να παρέχουν στοχευμένες υπηρεσίες τροφοδοσίας σε όλα τα κανάλια, από την λιανική και την εστίαση μέχρι τα νοσοκομεία, τα σχολεία και τα hot spot για πρόσφυγες. 

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, κ. Ιωάννη Τουτζιαρίδη, η Ρotpan έχει την δυνατότητα να παράγει έως και 45.000 γεύματα ημερησίως, ενώ σε ετήσια βάση προσφέρει 7 εκατ. μερίδες φαγητού.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία διαθέτει κεντρική μονάδα στην Αυλίδα, που αποτελεί επένδυση 4 εκατ. ευρώ, υποκατάστηματα στο Περιστέρι Αττικής και στη Χίο ενώ συνεργάζεται παραγωγικά με μονάδα στην βόρεια Ελλάδα.


Στους σχεδιασμούς της εταιρείας περιλαμβάνεται η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου συνεργασιών τόσο στο κωδικολόγιο που αφορά στις αλυσίδες όσο και τα ξενοδοχεία που προμηθεύει, ενώ στο επίκεντρο βρίσκεται και η κάλυψη αναγκών σίτισης στα νοσοκομεία. 

Όπως σημειώνει ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, κ. Κωνσταντίνος Μπινιάρης «τα περιθώρια ανάπτυξης είναι μεγάλα στην εγχώρια αγορά, καθώς η κατηγορία των έτοιμων γευμάτων έχει αργήσει να αναπτυχθεί στην Ελλάδα συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Σε αυτό το πλαίσιο υπάρχουν πολλά πεδία από τα οποία προσδοκούμε να διευρύνουμε την δυναμική μας. Για παράδειγμα η εταιρεία μέχρι σήμερα προμηθεύει 45 ξενοδοχειακές μονάδες και εκτιμάμε ότι την επόμενη σεζόν θα πλησιάσουν τις 100.  Αντίστοιχα, σημαντικά περιθώρια υπάρχουν στο κομμάτι της κάλυψης της σίτισης σε νοσοκομεία ενώ και οι εξαγωγές αποτελούν προτεραιότητα».

Ειδικά για το κομμάτι των εξαγωγών στο επίκεντρο βρίσκονται οι συνεργασίες με ισχυρές ξένες αλυσίδες με αιχμή τις αγορές της Γερμανίας, Γαλλίας, Βρετανίας. Η Potpan έχει ήδη συνεργαστεί με ισχυρά σήματα όπως η Delhaize και η ASDA. Υπό το πρίσμα αυτό οι προβλέψεις της εταιρείας περιλαμβάνουν ρυθμό ανάπτυξης εξαγωγών 25% σε ετήσια βάση σε βάθος πενταετίας.

Αναφορικά με την εικόνα των μεγεθών, το 2019 η Potpan αναμένεται να εμφανίσει έσοδα 17 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 23% σε σχέση με το 2018. Σε επενδυτικό επίπεδο, σχεδιάζεται εντός της νέας χρονιάς η ανανέωση των γραμμών συσκευασίας, επένδυση της τάξεως 500 χιλ ευρώ έως 1 εκατ. ευρώ, στην κατεύθυνση της φιλικότερης προς το περιβάλλον τυποποίησης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Arivia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με νέα θυγατρική μπαίνει η Arivia στην αγορά του τυριού

Τη νέα θυγατρική Aring με έδρα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης ίδρυσε η Arivia, που έχει περάσει από τον περασμένο Οκτώβριο στον έλεγχο του ομίλου Upfield. Στελέχη της Upfield στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρείας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κερδισμένη από το lockdown η Melissa Κίκιζας, αβεβαιότητα για τη συνέχεια

Εκτίναξη πωλήσεων στα ζυμαρικά και τις έτοιμες σάλτσες σημειώθηκε το δίμηνο Μαρτίου - Απριλίου, αλλά η διοίκηση της Melissa Κίκιζας παραμένει επιφυλακτική για τις επερχόμενες αλλαγές στις συνήθειες των καταναλωτών.