ΓΔ: 906.57 0.50% Τζίρος: 49.09 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Δυναμική ανάκαμψη της Ferrero με αύξηση τζίρου 29%

Διεύρυνση των ήδη μεγάλων μεριδίων της στα σοκολατοειδή και μεγάλη βελτίωση οικονομικών μεγεθών καταγράφει η Ferrero, που είχε δεχθεί πίεση από τις καταρρεύσεις Μαρινόπουλου και Βερόπουλου.

Σε επίπεδα προ κρίσης Μαρινόπουλου επανήλθε ο τζίρος της Ferrero, μετά τις μεγάλες ανακατατάξεις στο χώρο των σούπερ μάρκετ. Η εταιρεία που μας... κακομαθαίνει, διαθέτοντας ισχυρή παρουσία στο ράφι τόσο στα σοκολατάκια όσο και στα αλείμματα φουντουκιού και κακάο με το σήμα Nutella, αλλά και την δημοφιλή στα παιδιά σειρά Kinder, διεύρυνε τα ήδη ισχυρά της μερίδια, απορροφώντας σημαντικό μέρος της αύξησης που καταγράφει η κατηγορία των σοκολατοειδών.

Ειδικότερα, στη χρήση της 1/9/2018-31/8/2019 η εταιρεία εμφάνισε έσοδα 37,9 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 29,1% έναντι 29,3 εκατ. ευρώ της χρήσης που ολοκληρώθηκε στις 31/8/2018.

Η εξέλιξη αυτή κρίνεται θετική, δεδομένου ότι το 2016 τα μεγέθη της εταιρείας είχαν δεχθεί ισχυρό πλήγμα –το οποίο εν μέρει αποδίδεται στην μεγάλη παρουσία που διατηρούσαν τα σήματα της Ferrero στα δίκτυα της Μαρινόπουλος και της Βερόπουλος-, που μεταφράστηκε σε απώλεια τζίρου της τάξεως του 33% στα 26 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι τη διετία 2015-2014, σύμφωνα με της δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις, τα έσοδα της Ferrero στην εγχώρια αγορά διαμορφώνονταν κοντά στα 39 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, η Ferrero κατάφερε να προσεγγίσει σημαντικά τα μεγέθη του παρελθόντος, εξέλιξη που οδήγησε και στη βελτίωση της κερδοφορίας, με τα προ φόρων αποτελέσματα να διαμορφώνονται σε 1,03 εκατ. ευρώ έναντι 889,1 χιλ ευρώ ενισχυμένα κατά 14,4% και τα καθαρά κέρδη να σημειώνουν αύξηση 19% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση σε 634,6 χιλ ευρώ.

Η καθαρή θέση της εταιρείας στις 31/8/2019 διαμορφώνεται σε 3,7 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο των υποχρεώσεων αυξήθηκε κατά 36% στα 6,7 εκατ.ευρώ, επηρεαζόμενο κυρίως από τις διευρυμένες κατά 2 εκατ. ευρώ εμπορικές υποχρεώσεις που ανήλθαν σε 5 εκατ. ευρώ.

Να σημειωθεί ότι οι διαχειριστές της Ferrero στην Ελλάδα αποφάσισαν τη μη διανομή μερίσματος στη βασική μέτοχο. Ωστόσο, η γλυκιά «γεύση» που άφησε η εγχώρια θυγατρική στο μητρικό όμιλο Ferrero International S.A. στη χρήση που ολοκληρώθηκε το φετινό Αύγουστο, δίνει την δυνατότητα για αντίστοιχα θετικές προβλέψεις για την τρέχουσα οικονομική περίοδο, που θα ολοκληρωθεί 31/3/2020, τόσο σε επίπεδο εσόδων όσο και κερδών.

Παρόλα αυτά, οι κατευθυντήριες από τη μητρική, που εξακολουθεί να χαρακτηρίζει την εγχώρια αγορά «ευμετάβλητη», παραμένουν σταθερές στην εφαρμογή ενός σχεδιασμού που αφορά στον αποτελεσματικότερο έλεγχο του λειτουργικού κόστους και στην ενίσχυση της δυναμικής του προϊοντικού χαρτοφυλακίου.

Να σημειωθεί ότι η ελληνική εταιρεία αποτελεί 100% θυγατρική της Ferrero International S.A, η οποία έχει έδρα στο Λουξεμβούργο.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Arivia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με νέα θυγατρική μπαίνει η Arivia στην αγορά του τυριού

Τη νέα θυγατρική Aring με έδρα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης ίδρυσε η Arivia, που έχει περάσει από τον περασμένο Οκτώβριο στον έλεγχο του ομίλου Upfield. Στελέχη της Upfield στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρείας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κερδισμένη από το lockdown η Melissa Κίκιζας, αβεβαιότητα για τη συνέχεια

Εκτίναξη πωλήσεων στα ζυμαρικά και τις έτοιμες σάλτσες σημειώθηκε το δίμηνο Μαρτίου - Απριλίου, αλλά η διοίκηση της Melissa Κίκιζας παραμένει επιφυλακτική για τις επερχόμενες αλλαγές στις συνήθειες των καταναλωτών.