ΓΔ: 1447.64 -0.50% Τζίρος: 38.98 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:11:31 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Δυναμική ανάκαμψη για την Shop & Trade με υπερδιπλάσια κερδοφορία

Ανέκτησε το χαμένο έδαφος από την πανδημία η Shop & Trade μέσα στο 2021 και ενδυνάμωσε την παρουσία της στην εγχώρια αγορά της λιανικής. Συνεχίζεται η ανάπτυξη το 2022 με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Υπερδιπλάσια κερδοφορία και σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών κατέγραψε η εταιρεία Shop & Trade το 2021, ανακάμπτοντας πλήρως από τις συνέπειες που είχε η πανδημία στο λιανεμπόριο και υπερβαίνοντας τις επιδόσεις του 2019. Περαιτέρω, η εταιρεία διαβλέπει περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων για φέτος, αλλά και ενίσχυση της οικονομικής της θέσης, χάριν στην δυνατότητα της να δημιουργεί καθαρές ταμειακές ροές.

Ειδικότερα, η Shop & Trade πέτυχε την αύξηση των πωλήσεων της κατά 35% το 2021, αγγίζοντας τα 66,6 εκατ ευρώ, έναντι 49 εκατ το 2020, ενώ ανάλογη αύξηση καταγράφηκε και στα αποτελέσματα EBITDA, τα οποία αυξήθηκαν πέρσι σε 6,27 εκατ ευρώ, από 4,6 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος. Αντίστοιχα, τα μικτά κέρδη της ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2019, ενισχυόμενα κατά 25% σε σχέση με το 2020 κι αγγίζοντας τα 19 εκατ ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά φόρων υπερδιπλασιάστηκαν, διαμορφούμενα σε 1,32 εκατ ευρώ το 2021, έναντι 419.257 ευρώ το 2020. Στο τέλος της χρήσης, η εταιρεία είχε σύνολο καθαρής θέσης και υποχρεώσεων ύψους 145,4 εκατ ευρώ, έναντι 120,7 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος, με το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων να διαμορφώνεται σε 95,4 εκατ ευρώ, από 72 εκατ ευρώ το 2020, καθώς επηρεάστηκε σαφώς από τα βραχυπρόθεσμα δάνεια και τους φόρους που προέκυψαν από την αύξηση της δραστηριότητας την χρονιά που πέρασε.

Η εταιρεία ενδυνάμωσε περαιτέρω την παρουσία της στην εγχώρια αγορά της λιανικής με την διάθεση από την αρχή του τρέχοντος έτους νέων εμπορικών σημάτων ένδυσης κι αξεσουάρ όπως τα Iceberg, Iceplay, και Versace Jeans Couture, μεταξύ άλλων, ενώ αύξηση πωλήσεων άνω του 12% καταγράφηκε ειδικά στον τζίρο της αμερικανικής φίρμας Guess, την αποκλειστική αντιπροσώπευση της οποίας ανέλαβε πέρσι η Shop & Trade, ανοίγοντας φέτος ένα ομώνυμο κατάστημα αξεσουάρ, στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens. Διατηρεί δε σταθερό το δίκτυο των συνολικά 11 σημείων λιανικής πώλησης, σε Αθήνα και Μύκονο, ενώ ένα κατάστημα Bloobox Beach, με είδη παραλίας, λειτουργεί από φέτος το καλοκαίρι στους χώρους τηης Α' πλαζ Βούλας.

Για φέτος, οι προοπτικές χαρακτηρίζονται θετικές, παρά τις πληθωριστικές πιέσεις, καθώς η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην ανάπτυξη της παρουσίας της και μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αναπτύσσει μάλιστα περαιτέρω την πλατφόρμα Β2Β (www.bloobox.gr), ενδυναμώνοντας τα κανάλια πωλήσεων, ενώ σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου συμμετείχε στην ίδρυση εταιρείας με αντικείμενο την δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας outlet, για την ενίσχυση των καναλιών διάθεσης των αποθεμάτων της.

Τέλος, ειδικά σε ό,τι αφορά τις εξελίξεις στην Ουκρανία, η Shop & Trade δεν έχει θυγατρικές, συνεργαζόμενες ή συνδεδεμένες εταιρείες με έδρα τη Ρωσία ή την Ουκρανία, καθώς επίσης ούτε πελάτες, προμηθευτές ή συνεργάτες από τις δύο χώρες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.