bd-sprite
Φωτο: Alexandros Michailidis / SOOC

Νέα υπηρεσία Digital Onboarding από την Τράπεζα Πειραιώς

Με αυτή την υπηρεσία η τράπεζα επιτρέπει σε άτομα που κατοικούν σε απομακρυσμένες περιοχές ή αντιμετωπίζουν δυσκολίες μετακίνησης, να γίνουν πελάτες χωρίς να απαιτείται η επίσκεψή τους σε κατάστημα.

H Τράπεζα Πειραιώς παρέχει στους νέους ιδιώτες πελάτες της την υπηρεσία Digital Onboarding, την εξ αποστάσεως εγγραφή μη πελάτη στην τράπεζα. Η εγγραφή γίνεται χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη σε κατάστημα, από smartphone που υποστηρίζει λειτουργικό iOS ή android και διαθέτει εγκατεστημένο το winbank mobile app.

Η υπηρεσία απευθύνεται σε φυσικά πρόσωπα άνω των 18 ετών που διαθέτουν ελληνικό δελτίο ταυτότητας, κωδικούς TAXISnet και είναι υπόχρεοι φορολογικά στην Ελλάδα. Για την επιτυχή ολοκλήρωση της απομακρυσμένης εγγραφής είναι απαραίτητη η ύπαρξη επικαιροποιημένων στοιχείων στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ)

Η απόκτηση των στοιχείων γίνεται αποκλειστικά μέσω διασύνδεσης με το gov.gr και ο νέος πελάτης δεν χρειάζεται να «ανεβάσει» κάποιο αρχείο για ταυτοποίηση. Η διαδικασία του Digital Onboarding ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 15 λεπτά, ενώ η επιβεβαίωση της ταυτότητας πραγματοποιείται μέσω βιντεοκλήσης από εκπρόσωπο της τράπεζας. Η υπηρεσία παρέχεται σε διευρυμένο ωράριο.

Με τη χρήση της υπηρεσίας Digital Onboarding, ο νέος ιδιώτης πελάτης αποκτά καταθετικό λογαριασμό (μισθοδοσίας, τρεχούμενο ή ταμιευτηρίου), χρεωστική κάρτα και πρόσβαση στα κανάλια ψηφιακής εξυπηρέτησης της winbank.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Digital Onboarding είναι μία ακόμη υπηρεσία της τράπεζας με κοινωνικά χαρακτηριστικά, καθώς επιτρέπει σε άτομα που κατοικούν σε απομακρυσμένες περιοχές ή είναι ΑμεΑ που αντιμετωπίζουν δυσκολίες μετακίνησης, να γίνουν πελάτες της Τράπεζας χωρίς να απαιτείται η επίσκεψή τους σε κατάστημα.  Επιπροσθέτως, παρέχεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης ατόμων με προβλήματα ακοής από εκπροσώπους που έχουν εκπαιδευτεί στις βασικές αρχές της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας.

Με την ενσωμάτωση του Digital Onboarding στην παλέτα ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας Πειραιώς ενισχύονται οι ESG δείκτες και μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της τράπεζας, καθώς όλα τα δικαιολογητικά αντλούνται από το gov.gr. Η καινοτομία αυτή ενισχύει τον «no documents» και «paperless» χαρακτήρα της τράπεζας, καθώς εκμηδενίζει  τη χρήση εκτυπωτών, ενώ όλα τα έγγραφα αποθηκεύονται αυτόματα σε ψηφιακή μορφή. Αντίστοιχα, επιτυγχάνονται χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα (CO2), απόρροια της μη χρήσης μέσου μεταφοράς από τον πελάτη για την επίσκεψή του στο κατάστημα.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Eurobank: Στη δεύτερη θέση των χρηματοδοτήσεων της ναυτιλίας το 2023

Σύμφωνα με την μελέτη της Petrofin Research η Eurobank κατέχει το μεγαλύτερο ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο μεταξύ των ελληνικών τραπεζών. Μειώθηκε κατά 2% η τραπεζική χρηματοδότηση πλοίων για την ελληνική ναυτιλία το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τρ. Πειραιώς: Ολοκλήρωσε την πώληση του Project Delta, έναντι 160 εκατ.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το συμφωνηθέν συνολικό τίμημα ανήλθε περίπου στο 34% της μεικτής λογιστικής αξίας του χαρτοφυλακίου που ήταν στα 0,4 δισ. ευρώ. Στην EBRD το 30% του χαρτοφυλακίου.